هلدینگ دکا، بهعنوان یک مجموعه تخصصی در ارائه خدمات ۳۶۰ درجه و لجستیک نوین، برای دومین سال متوالی موفق به دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان شد. این گواهینامه در بیست و سومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان به هومن پشنگیان، مدیرعامل هلدینگ دکا اعطا شد.
مدیرعامل هلدینگ دکا در این مراسم، بر اولویت حقوق مشتری، رضایت مشتری و اعتماد مصرفکنندگان در تمامی فرآیندهای این مجموعه تأکید کرد و گفت: هلدینگ دکا خود را در معرض ارزیابی دقیق سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان قرار داده است و از این پس مسئولیت سنگینتری نسبت به مخاطبان خود دارد.
هومن پشنگیان این افتخار را ارزشمندترین جایزه برای دکا دانست و تصریح کرد: این گواهینامه نشاندهنده رضایت و اعتماد مشتریان است و مسئولیت ما را در این زمینه سنگینتر میکند.
وی افزود: هلدینگ دکا از طریق خدمات خود، از جمله هومدلیوری (تحویل کالا در محل مصرفکننده نهایی)، به طور مستقیم با مصرفکننده نهایی در ارتباط است و کاملترین و گستردهترین شبکه تحویل کالا را در کشور داراست. خوشحالیم که دکا در این زمینه توانسته است اعتماد و رضایت بالای مشتریان را کسب کند.
