[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_color=”” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” padding_top=”” padding_bottom=”” padding_left=”” padding_right=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” center_content=”no” last=”no” min_height=”” hover_type=”none” link=””][fusion_text]

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای اسنوا، با افتتاح نخستین فروشگاه شبکه ملی فروشگاه‌های زنجیره ای اسنوا در سراسر کشور با حضور قائم مقام مدیرعامل اسنوا، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران، مدیران ارشد برند ملی اسنوا و اقشار مختلف مردم در جنت‌آباد تهران، بهره‌برداری از شبکه ملی فروشگاه‌های زنجیره‌ای اسنوا آغاز شد.

بر اساس این گزارش قرار است شبکه ملی فروشگاه‌های زنجیره‌ای اسنوا در راستای بهبود خدمات‌رسانی این برندملی به اقشار مختلف مردم و همراهی و آموزش به آنها در حین خرید محصولات لوازم خانگی، به تدریج صدها فروشگاه از شبکه ملی فروشگاه‌های زنجیره‌ای اسنوا با مدیریت این برند ملی در سطح کشور افتتاح شده و به بهره‌برداری برسد.

این فروشگاه ها که با هزینه قابل توجهی، طراحی و تجهیز شده، آخرین محصولات و فناوری‌های اسنوا را به مشتریان این برندملی معرفی می‌کنند و در عین حال مقرر شده رویدادهای آشپزخانه محور و کارگاه‌های آموزشی پیش از ازدواج برای آشنایی بیشتر با عملکرد و ویژگی‌های محصولات اسنوا نیز به صورت ماهانه یا هفتگی در محل این فروشگاه ها برگزار شود.

همچنین بنابر اظهارات قائم مقام مدیرعامل اسنوا، آغاز و تداوم این اتفاق بزرگ در صنعت لوازم خانگی ایران از سوی یک برندملی دارای تجربه و پلتفرم اختصاصی، در کنار شبکه سنتی فروش و فروشگاه‌های مجازی ، زنجیره فراگیر فروش برند ملی اسنوا را تکمیل خواهد کرد تا محصولات بروز و فناورانه آن در تمامی نقاط  ایران و در هر لحظه در اختیار مشتریان عزیز آن باشد.

همزمانی این اتفاق با بازارگریزی اخیر برندهای خارجی از کشور نویدی برای بهبود عرضه کالای باکیفیت و فناورانه ایرانی در بازار لوازم خانگی کشور است.

بر اساس مفاد پروتکل اجرایی این فروشگاه‌ها، افزایش مشارکت عمومی و توجه به نیازهای روزآمد مخاطبان و مشتریان اسنوا در طراحی و معرفی محصولات جدید، در دستور کار این برندملی به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده لوازم خانگی در کشور قرار گرفته است.

لازم به ذکر است، طرح های خرید اعتباری و تسهیلات ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومانی اسنوا برای خرید لوازم خانگی با کیفیت ایرانی و کمک به توسعه اشتغال و جهش تولید در سال‌جاری همچنان ادامه دارد و مشتریان عزیز می‌توانند این خدمات را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای اسنوا نیز پیگیری کنند.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

اخباراسنواافتتاحیه هابازاریابیپروژه های جدیدجشنواره ها و سوگواره هاروابط عمومیرویدادهاصوتی تصویریفروشلوازم خانگی کوچکمهمترین اخبارنمایشگاه ها

اسنواافتتاحیهامین منانیسید مرتضی میریفروش اسنوافروشگاه اسنواگروه صنعتی انتخابمرکز ارتباطاتمرکز ارتباطات رسانه ایمرکز ارتباطات رسانه ای اسنوامرکز ارتباطات رسانه ای گروه انتخابمرکز ارتباطات رسانه ای گروه صنعتی انتخابمرکز ارتباطات رسانه‌ای گروه انتخاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *