کرونا؛ میدان جدید نبرد برای تلاشگران جنگ اقتصادی

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و در کنار کادر زحمتکش درمان، برنامه‌های ویژه مبتنی بر ارزش‌های فکری و اقتصادی خود را در هفت گام کلیدی به بهره‌برداری رساند.

  1. بهره برداری از ظرفیت و استعدادهای تحقیقاتی، فنی و تکنولوژیک دانش بنیان انتخاب الکترونیک برای پیشبرد پژوهشی، علمی و تولیدی کشور در زمینه مقابله با بیماری های عفونی و اپیدمیک
  2. تجهیز، آموزش و سازماندهی شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش انتخاب الکترونیک در سراسر کشور در زمینه ایمنی و بهداشت ارائه سرویس به مشتریان
  3. ایفای مسؤولیت اجتماعی برای حمایت از خانواده هموطنان درگیر با بیماری ناشی از شیوع ویروس کرونا که نیازمند پشتیبانی های اقتصادی هستند
  4. تولید و انتشار محتوا در راستای اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و آموزش در سطح عمومی کشور به ویژه تلاش برای افزایش روحیه و امید بخشی برای شکست دادن ویروس کرونا
  5. تلاش گسترده برای حمایت، توانمندسازی و حفظ روحیه مدافعین سلامت و کادر بهداشتی و درمانی در سراسر کشور
  6. در اختیار قراردادن تمامی سرویس ها و ظرفیت های خدمات پس از فروش و شبکه سراسری و ملی بزرگترین مجتمع لوازم خانگی کشور بدون هیچ محدودیت و به صورت رایگان به کادر بهداشتی و درمانی که به طور مستقیم درحال خدمت به بیماران مبتلا به کرونا هستند
  7. اختصاص ظرفیت های رسانه ای، تبلیغاتی و مجازی برندهای وابسته به انتخاب الکترونیک در جهت کمک، همراهی و همگامی با برنامه های آموزشی و اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا

خانواده بزرگ انتخاب الکترونیک؛ ایمن در برابر بزرگ‌ترین ویروس قرن

برنامه‌های عملیاتی انجام شده از سوی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک تنها به برون این سازمان بزرگ اختصاص نداشته بلکه بخش قابل توجهی از تمرکز انتخاب الکترونیک در بازه زمانی شیوع گسترده ویروس کرونا بر ایمن‌سازی پرسنل خدوم این گروه بزرگ صنعتی بوده است.

برهمین اساس ستاد سلامت انتخاب الکترونیک برای تأمین این هدف در کنار حفظ روند رو به رشد تولید در تمامی خطوط، پس از شیوع ویروس کرونا با توجه به فوریت و حساسیت موضوع نسبت به انجام اقدامات پیشگیرانه لازم اقدام و برای ادامه عملیات برنامه ریزی نمود.

این اقدامات در سه بخش تولید، فروش و خدمات پس از فروش مورد توجه قرار گرفت و برای هرکدام اقدامات لازم عملیاتی گردید.

حوزه تولید:

  • آموزش و اطلاع رسانی گسترده برای تمامی کارکنان به صورتهای پوستر، بروشور، بیل‌برد، شبکه های مجازی، تلویزیون و حضوری
  • حفظ ایمنی و بهداشت کارکنان با عملیات ضدعفونی، توزیع امکانات، تغییر تجهیزات و روندها، تجهیز امکانات لازم، مراقبت و سرکشی های مضاعف بهداشتی و درمانی، اضافه کردن کادرهای بهداشتی و درمانی
  • تلاش برای حفظ روحیه و امید بخشی به کارکنان
  • حمایت و پشتیبانی از کارکنان با اهدای بسته های حمایتی ارزاق، بهداشتی و تقویتی
  • ایجاد سیستم پاسخگوی همیشه در دسترس (آنکال) ویژه موضوع کرونا برای مشاوره یا پاسخگویی به سوالات کارکنان و خانواده ها

حوزه فروش:

  • رعایت و مراقبت از بهداشت و ضدعفونی کردن فروشگاه‌های برندهای وابسته
  • توسعه فروش آنلاین

حوزه خدمات پس از فروش:

  • تجهیز و رعایت ایمنی و بهداشت در ارائه خدمات پس از فروش
  • توسعه خدمات پس از فروش به صورت غیر حضوری
  • رعایت و مراقبت ایمنی و بهداشت سرویس‌کاران