در نهمین اجلاس سراسری «رضایتمندی مشتری»، هلدینگ انتخاب دیجیتال موفق به کسب نشان ملی «رضایتمندی مشتری» در صنعت لوازم خانگی شد.
آئین نهمین اجلاس سراسری «رضایتمندی مشتری» با حضور گستردهای از مدیران دولتی، مسئولان عالی حوزه تجارت، چهرههای اقتصادی و نمایندگان برجسته اصناف و صنایع کشوردر مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما با رویکرد تجلیل از یکصد ویژند پیشرو در مسیر ارتقاء اعتماد مشتریان برگزار شد. این رویداد با هدف تجلیل از ویژندهای پیشرو و مسئولیتپذیر در مسیر اعتمادسازی و تعامل انسانی با مشتریان، در نقشه اقتصادی کشورمان، جایگاهی فراتر از یک همایش سالانه دارد.
در این میان، هلدینگ «انتخاب دیجیتال» با کارنامهای درخشان در حوزه تولید محصولات صوتی و تصویری، به عنوان یکی از شاخصترین مجموعههای مشتریمحور کشور شناخته شد. هیأت داوران با تأکید بر رسالت اجلاس در شناسایی و تجلیل از ویژندهای متعهد، نشان ملی رضایتمندی مشتری را به این هلدینگ اعطا کردند.
هلدینگ «انتخاب دیجیتال»، زیرمجموعه گروه توسعه سرمایهگذاری انتخاب با بیش از ۲۰هزار اشتغال، با سابقهای بیش از دو دهه در صنعت لوازم صوتی و تصویری، مفهوم مشتریمداری را به یک باور فرهنگی ارتقا داده است.
انتخاب دیجیتال با تکیه بر نوآوری، زنجیره تامین گسترده و شبکه فروش ۳۰۰۰ فروشگاهی، خدماتی فراتر از استانداردهای مرسوم ارائه میدهد؛ از جمله ۳۶ ماه گارانتی واقعی، خدمات شبانهروزی و تعویض ۳۰ روزه بیقید و شرط، که آن را به الگویی نوین در مشعوف سازی مشتریان صنعت لوازم خانگی مبدل ساخته است.
در این رویداد حمیدرضا دیانی، مدیرعامل هلدینگ انتخاب دیجیتال ضمن توضیح شاخصهای کلیدی رضایتمندی، بیان کرد: «ما در انتخاب از مرز رضایتمندی گذشتهایم؛ هدف ما مشعوفسازی مشتری است.»
وی افزود: «این هلدینگ با دارا بودن گستردهترین زنجیره تامین، تولید، توزیع و خدمات، و همچنین فروشگاه برخط با سلام تلاش دارد تجربهای متفاوت و نوین از خرید را برای مشتریان با تمرکز بر رضایتمندی آنها رقم بزند.»
دیانی افزود: «اشتغالزایی مستقیم برای بیش از ۱۰۰۰ نفر و غیرمستقیم برای ۱۰ هزار نفر،در هلدینگ انتخاب دیجیتال نشان از نقش سازنده این مجموعه در اقتصاد و زیستبوم اجتماعی کشور دارد.»
دیانی خاطرنشان کرد: «تأمین رضایت مشتری برای مجموعه ما شعار تبلیغاتی نیست، بلکه راهبردی کاربردی، انسانی و الهامبخش است که میتواند بنگاههای اقتصادی را در مسیر رقابتپذیری جهانی، به نقطهای امن و مطمئن برساند. انتخاب دیجیتال، با اتکا به اعتماد عمومی، دانش فناورانه و اصالت ایرانی، امروز نهفقط انتخاب مشتریان، بلکه انتخاب داوران اعتبار ملی شد.»
در این مراسم شخصیتهایی چون علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ، حجتالاسلام هادی صادقی معاون قوه قضائیه، معصومه آقاپورمشاور رئیس جمهور، مریم جلالی معاون وزیر گردشگری و دیگر چهرههای برجسته حضور داشتند. در این مراسم بر اهمیت تعامل انسانی با مشتری، کاهش فاصله سازمانها و ارزشافزایی رضایت مشتری تأکید شد.













