اخبار
مکسا در جمع دانشمندان یک درصدی جهان
در نهمین کنگره بینالمللی یوسرن که در بلغارستان برگزار شد، پزشکان مکسا با حضور در این کنگره خدمات این مجموعه را معرفی کردند. به گزارش مرکز ارتباطات رسانهای گروه انتخاب، کوثر حسینی، پزشک مکسا از بیمارستان حضرت فاطمه (س) تهران، در بخش پوستر این کنگره با عنوان “هماتوانکولوژی در بیماران
اسنوا، برند ایرانی در کلاس و کیفیت جهانی
طی بازدید از گروه انتخاب، مرتضی محمودی نماینده مردم تهران در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیته حداکثر توان تولید داخل (حمایت از کالای ایرانی)، از استعدادها و ظرفیتهای چشمگیر این برند ایرانی در زمینه تولید لوازم خانگی تقدیر کرد. به گزارش مرکز ارتباطات رسانهای گروه انتخاب، محمودی
اشتغالآفرینی برای بانوان
فاطمه جراره، نماینده مردم بندرعباس در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی، در جریان بازدید یک روزه از گروه انتخاب، اشتغالآفرینی برای بانوان را یکی از اقدامات برجسته این مجموعه دانست. به گزارش مرکز ارتباطات رسانهای گروه انتخاب، جراره در این بازدید به اهمیت فراهم کردن فرصتهای شغلی برای بانوان اشاره
انتخاب، فرصت آفرینی از تهدیدها
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس دوره دوازدهم شورای اسلامی طی بازدید یک روزه از گروه انتخاب اشتغالزایی و توانمندی انتخاب در استفاده از تکنولوژی و فناوری را در کشور ارزشمند دانست. به گزارش مرکز ارتباطات رسانهای گروه انتخاب، مصطفی طاهری، عضو کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم زنجان
خرید کالای ایرانی، یک افتخار ملی
حمایت از تولید داخل و لوازم خانگی ایرانی یکی از موضوعاتی بود که عباس بیگدلی، نماینده دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی در بازدید از گروه انتخاب بر آن تاکید کرد. به گزارش مرکز ارتباطات رسانهای گروه انتخاب، بیگدلی با تاکید بر خرید محصول ایرانی گفت: «افتخار میکنم که در خانهام
خودباوری و توانمندی انتخاب مثال زدنی است
در بازدید از مجموعه انتخاب، ابوالقاسم جراره، نماینده دوره دوازدهم و کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، از تلاشهای این مجموعه در حوزه تحقیق و توسعه (R&D) و کیفیت محصولات ابراز خرسندی کرد. جراره با اشاره بازدید یک روزه از گروه انتخاب گفت: «این نخستین بار است که به
تفاهمنامه همکاری دوجانبه بیمه دال با انتخاب سرویس
بیمه دال با انتخاب سرویس تفاهمنامه همکاری دوجانبه امضا کرد. به گزارش مرکز ارتباطات رسانهای گروه انتخاب، بیمه دال به عنوان اولین ارائهدهنده بیمه لوازم خانگی در کشور، در راستای بهبود خدمات پس از فروش و ارائه خدمات بهتر به مشتریان شرکت انتخاب سرویس، تفاهمنامه همکاری امضا کرد. امروزه
راهاندازی شعبه جدید «مکسا» در سیستان و بلوچستان
به گزارش مرکز ارتباطات رسانهای گروه انتخاب، مؤسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) به منظور ارائه مراقبتهای حمایتی و تسکینی رایگان در سیستان و بلوچستان، با هدف خدمترسانی به بیماران مبتلا به سرطان و خانوادههای آنها، راهاندازی میشود. در دیدار محمدرضا واعظ مهدوی، رئیس انجمن علمی اقتصاد سلامت و محمد
هرمز طاهری، مدیرعامل شرکت انتخاب سرویس: هدف ما ایجاد پل ارتباطی بین صنعت و آموزش است امضای تفاهم نامه همکاری بین انتخاب سرویس و دانشگاه ملی مهارت
انتخاب سرویس با دانشگاه ملی مهارت تفاهم نامه همکاری امضا کرد. این توافق به منظور ارتقای سطح علمی و فنی دانشجویان و تسهیل انتقال دانش و مهارتهای صنعتی به محیطهای آموزشی به امضا رسید. به گزارش مرکز ارتباطات رسانهای گروه انتخاب، در این مراسم، هرمز طاهری مدیرعامل شرکت انتخاب سرویس،
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور از گروه انتخاب بازدید کرد دانشگاه انتخاب، ارزش آفرینی از جنس مهارت
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در جریان بازدید یکروزه از مجموعه اقدامات پژوهشی گروه انتخاب، فعالیتهای انجام شده این مجموعه را امیدوارکننده و مثالزدنی برای دیگر صنایع بزرگ ایران قلمداد کرد. وی ضمن اشاره به اهمیت پژوهش و نوآوری در توسعه صنایع، تأکید کرد که این مجموعه صنعتی با الگو قرار دادن فعالیتهای خود، میتواند به عنوان نمونهای موفق برای سایر صنایع در کشور عمل کند. رئیس دانشگاه همچنین به لزوم همکاریهای بین دانشگاهی و صنعتی برای تقویت تحقیقات کاربردی و ایجاد زمینههای جدید شغلی اشاره و ابراز امیدواری کرد که این رویکرد بتواند به رشد پایدار اقتصاد ایران کمک کند.
دریافت پروانه فعالیت بزرگمقیاس نفتی از سوی هلدینگ دکا
مدیرعامل هلدینگ دکا گفت: برند دکاترابر(شرکت بزرگمقیاس هوشمند هلدینگ دکا) که پیش از این مجوز و پروانه فعالیت بزرگمقیاس هوشمند را در حوزه حمل کالا دریافت کرده بود، در مدت زمان کوتاهی موفق شد پروانه بزرگمقیاس هوشمند در حوزه نفتی(حمل فرآوردههای نفتی) را نیز از سازمان راهداری و حمل و
اسنوا، برند محبوب ایرانی
اسنوا، در یازدهمین دوره جشنواره برند محبوب مصرفکنندگان، موفق به کسب چند تندیس زرین برند محبوب مصرفکنندگان شد. به گزارش مرکز ارتباطات رسانهای گروه انتخاب، اسنوا، به عنوان یک برند ملی ایرانی و نمایندهای از کیفیت و نوآوری، در این جشنواره توانست تندیس زرین برند محبوب مصرفکنندگان را در سه
شرکت انتخاب سرویس به عنوان یکی از پیشگامان خدمات لوازم خانگی، در یازدهمین جشنواره برند محبوب، موفق به کسب تندیس برتر در اولین حضور خود شد. انتخاب سرویس، برند محبوب خانوادهها
مهدی بخشی، مدیر شبکه خدمات انتخاب سرویس در این باره گفت: در شرایط رقابتی کسب و کار امروز، آگاهی از جایگاه برند در ذهن مشتری و عموم مردم، یکی از مهمترین عوامل موفقیت شرکتها به شمار میرود. بخشی با اشاره به برگزاری یازدهمین سال جشنواره برند محبوب افزود: شناخت عوامل
پانزدهمین مجمع سالانه موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) با حضور مدیران استانی این موسسه در اصفهان برگزار شد «مکسا»؛ تحولساز فرهنگ مسئولیت اجتماعی در عرصه صنعت
در این مراسم، محمدرضا دیانی، مدیرعامل گروه توسعه سرمایهگذاری انتخاب، با تأکید بر اینکه مکسا بخشی از مسئولیتهای اجتماعی گروه صنعتی انتخاب است، گفت: این موسسه نیکوکاری تاکنون توانسته است فرهنگ مسئولیت اجتماعی در صنعت را ارتقا دهد و در گروه صنعتی انتخاب به نوعدوستی و خیرخواهی و کمک به
مدیرعامل هلدینگ دکا در رویداد نوآوران لجستیک ایران، زنجیره ارزش هلدینگ دکا را تشریح کرد ایجاد زیرساخت گسترده لجستیک در هلدینگ دکا
اولین رویداد نوآوران لجستیک ایران، همزمان با روز جهانی پست با حضور فعالان و چهرههای برتر صنعت لجستیک برگزار شد. به گزارش روابط عمومی هلدینگ دکا، هومن پشنگیان مدیرعامل هلدینگ دکا در این رویداد در پنل تخصصی” لجستیک و توسعه تجارت الکترونیک” دیدگاههای خود را با متخصصان این حوزه مطرح
انتخاب تلفیقی از دانش، نوآوری، خلاقیت و هنر
مشاور قائم مقام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور از کارخانه نوآوری «اسنواتک» و کارخانه تولید محتوای «سایه» گروه انتخاب بازدید کرد. علیرضا تابش، راهاندازی کارخانه نوآوری «اسنواتک» را نشاندهنده تعهد جدی گروه انتخاب به گسترش حضور خود در حوزه نوآوری و پیشرفتهای تکنولوژیک دانست. وی همچنین در
نشست صمیمانه با انجمن سرمایهگذاری خطرپذیر کشور به میزبانی اسنوا ونچرز
نشست انجمن سرمایهگذاری خطرپذیر کشور در سالن آمفیتئاتر کارخانه نوآوری اسنواتک با هدف همافزایی صندوقهای خطرپذیر و تقویت اکوسیستم سرمایهگذاری کشور برگزار شد. این نشست با حضور رؤسای هیأت مدیره، مدیران عامل و نمایندگان صندوقهای معتبر سرمایهگذاری خطرپذیر و هلدینگهای بزرگ صنعتی کشور برگزار شد. به گزارش مرکز ارتباطات رسانهای
دان، یک تجربه جدید از تلویزیون
در دنیای دیجیتال امروز، پلتفرمها به بخش جداییناپذیری از زندگی روزمره ما تبدیل شدهاند. گروه انتخاب برای پاسخگویی به این نیاز با بهکارگیری رابط کاربری راحت و کاملا بومی شده پلتفرم دان بر پایه اندروید در تلویزیونهای هوشمند اسنوا و دوو امکان دسترسی سریع و رایگان به انواع محتوای ویدیویی،
اخذ استاندارد ملی خدمات پس از فروش لوازم خانگی از سوی انتخاب سرویس حامی
شرکت خدمات پس از فروش انتخاب سرویس، موفق به دریافت استاندارد ملی خدمات پس از فروش لوازم خانگی شد. این شرکت با تلاش، تعهد و ارائه خدمات با بالاترین کیفیت در صنعت لوازم خانگی کشور، این استاندارد ملی را از سوی اداره کل استاندارد دریافت کرد. به گزارش مرکز ارتباطات
گروه انتخاب نیازهای فناورانه خود را به اکوسیستم استارتاپی کشور اعلام کرد
رویداد انتخاب نکست، رویداد نیازهای فناورانه گروه انتخاب با رویکرد تحول دیجیتال همزمان با رویداد Iran Demo Day در محل صندوق نوآوری و شکوفایی و با هدف توسعه نوآوری، هوشمندسازی و تحول دیجیتال برگزار شد. در این رویداد بیش از 50 تیم استارتاپی و شرکت فناور حضور داشتند. هدف از
مکسا در جمع دانشمندان یک درصدی جهان
در نهمین کنگره بینالمللی یوسرن که در بلغارستان برگزار شد، پزشکان مکسا با حضور در این کنگره خدمات این مجموعه را معرفی کردند. به گزارش مرکز ارتباطات رسانهای گروه انتخاب، کوثر حسینی، پزشک مکسا از بیمارستان حضرت فاطمه (س) تهران، در بخش پوستر این کنگره با عنوان “هماتوانکولوژی در بیماران مبتلا به سرطان خون” شرکت کرد و به ارائه فرآیند خدمات و اقدامات مکسا در حوزه طب تسکینی پرداخت. در بخش دیگری از این کنگره، خشایار داننده، پزشک مکسا از بیمارستان شریعتی تهران، تاثیرات نوعی شیمیدرمانی بر بیماران مبتلا به عود سرطان خون نوع AML را در ده سال اخیر
اسنوا، برند ایرانی در کلاس و کیفیت جهانی
طی بازدید از گروه انتخاب، مرتضی محمودی نماینده مردم تهران در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیته حداکثر توان تولید داخل (حمایت از کالای ایرانی)، از استعدادها و ظرفیتهای چشمگیر این برند ایرانی در زمینه تولید لوازم خانگی تقدیر کرد. به گزارش مرکز ارتباطات رسانهای گروه انتخاب، محمودی با اشاره به بازدید از گروه انتخاب بیان کرد: «این بازدید از گروه انتخاب بسیار مفید و ارزشمند بود؛ زیرا از نزدیک با فرآیندهای پیچیده تولید، تأمین مواد اولیه، بازاریابی، صادرات و برندسازی یک شرکت بزرگ آشنا شدم. همچنین فرصت بازدید از فعالیت انتخاب در موضوعات تحقیق و توسعه محصول
اشتغالآفرینی برای بانوان
فاطمه جراره، نماینده مردم بندرعباس در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی، در جریان بازدید یک روزه از گروه انتخاب، اشتغالآفرینی برای بانوان را یکی از اقدامات برجسته این مجموعه دانست. به گزارش مرکز ارتباطات رسانهای گروه انتخاب، جراره در این بازدید به اهمیت فراهم کردن فرصتهای شغلی برای بانوان اشاره کرد و گفت: «مجموعه انتخاب با رویکردی مثبت و جدی به توانایی بانوان، فرصتی برای ایجاد اشتغال آنان فراهم کرده است. این نگرش نشاندهنده توجه به تمامی جوانب در کشور است، به ویژه با در نظر گرفتن اینکه حدود 50 درصد از جمعیت کشور را بانوان تشکیل میدهند.» عضوکمیته پژوهش
انتخاب، فرصت آفرینی از تهدیدها
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس دوره دوازدهم شورای اسلامی طی بازدید یک روزه از گروه انتخاب اشتغالزایی و توانمندی انتخاب در استفاده از تکنولوژی و فناوری را در کشور ارزشمند دانست. به گزارش مرکز ارتباطات رسانهای گروه انتخاب، مصطفی طاهری، عضو کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم زنجان و طارم در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی، به بررسی وضعیت لوازم خانگی در کشور پرداخت و گفت: «در سالهای اخیر، صنعت لوازم خانگی در ایران با نوساناتی مواجه بوده است. پیش از سال 98، بیش از 90 درصد بازار در اختیار دو شرکت کرهای بود و تولیدکنندگان داخلی تقریباً
خرید کالای ایرانی، یک افتخار ملی
حمایت از تولید داخل و لوازم خانگی ایرانی یکی از موضوعاتی بود که عباس بیگدلی، نماینده دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی در بازدید از گروه انتخاب بر آن تاکید کرد. به گزارش مرکز ارتباطات رسانهای گروه انتخاب، بیگدلی با تاکید بر خرید محصول ایرانی گفت: «افتخار میکنم که در خانهام تمام لوازم خانگی شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی و ظرفشویی از برندهای ایرانی نظیر اسنوا است. این انتخاب به دلیل اعتقادم به حمایت از تولید داخل و ایجاد اشتغال و حمایت از محصول باکیفیت ایرانی بوده است.» وی ادامه داد: «امروز در بازدید از انتخاب این نکته حائز اهمیت بود
خودباوری و توانمندی انتخاب مثال زدنی است
در بازدید از مجموعه انتخاب، ابوالقاسم جراره، نماینده دوره دوازدهم و کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، از تلاشهای این مجموعه در حوزه تحقیق و توسعه (R&D) و کیفیت محصولات ابراز خرسندی کرد. جراره با اشاره بازدید یک روزه از گروه انتخاب گفت: «این نخستین بار است که به مجموعه انتخاب میآیم. با وجود اینکه قبلاً با مجموعههای مشابه با مقیاسهای مختلف آشنا بودهام، چیزی که در اینجا مشاهده کردم، عزم و اراده بسیار قوی و اتفاقات مثبتی است که در حال رخ دادن است. در این مجموعه شاهد تیم خوب تحقیق و توسعهای هستیم که به خوبی در
تفاهمنامه همکاری دوجانبه بیمه دال با انتخاب سرویس
بیمه دال با انتخاب سرویس تفاهمنامه همکاری دوجانبه امضا کرد. به گزارش مرکز ارتباطات رسانهای گروه انتخاب، بیمه دال به عنوان اولین ارائهدهنده بیمه لوازم خانگی در کشور، در راستای بهبود خدمات پس از فروش و ارائه خدمات بهتر به مشتریان شرکت انتخاب سرویس، تفاهمنامه همکاری امضا کرد. امروزه یکی از خدمات نوین بیمهها و کارگزاریهای مرتبط، ارائه خدمات بیمهای از طریق بسترهای آنلاین و تحت وب است که دال به عنوان یکی از کنشگران اصلی آن در ایران نقش آفرینی میکند. این مجموعه با ارائه خدمت نوین بیمه لوازم خانگی شناخته میشود که با خرید این بیمهنامه، شرکت
راهاندازی شعبه جدید «مکسا» در سیستان و بلوچستان
به گزارش مرکز ارتباطات رسانهای گروه انتخاب، مؤسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) به منظور ارائه مراقبتهای حمایتی و تسکینی رایگان در سیستان و بلوچستان، با هدف خدمترسانی به بیماران مبتلا به سرطان و خانوادههای آنها، راهاندازی میشود. در دیدار محمدرضا واعظ مهدوی، رئیس انجمن علمی اقتصاد سلامت و محمد جهانگیری، مدیر عامل این مؤسسه، نیاز استان سیستان و بلوچستان به خدمات مکسا مورد بررسی قرار گرفت و مدیرعامل مکسا برای راهاندازی شعبه جدید در این استان اعلام آمادگی کرد. در این نشست، محمدرضا واعظ مهدوی، خدمات حمایتی و تسکینی و الگوی مدیریت بهینه و جامع سلامت مکسا را قابل
هرمز طاهری، مدیرعامل شرکت انتخاب سرویس: هدف ما ایجاد پل ارتباطی بین صنعت و آموزش است امضای تفاهم نامه همکاری بین انتخاب سرویس و دانشگاه ملی مهارت
انتخاب سرویس با دانشگاه ملی مهارت تفاهم نامه همکاری امضا کرد. این توافق به منظور ارتقای سطح علمی و فنی دانشجویان و تسهیل انتقال دانش و مهارتهای صنعتی به محیطهای آموزشی به امضا رسید. به گزارش مرکز ارتباطات رسانهای گروه انتخاب، در این مراسم، هرمز طاهری مدیرعامل شرکت انتخاب سرویس، درباره اهمیت این تفاهم نامه گفت: هدف ما ایجاد پل ارتباطی بین صنعت و آموزش است تا دانشجویان بتوانند با مهارتهای عملی و تجربی بهتری وارد بازار کار شوند. همچنین، این همکاری با دانشگاه ملی مهارت به ما این امکان را میدهد تا برنامههای آموزشی خود را مطابق با نیاز
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور از گروه انتخاب بازدید کرد دانشگاه انتخاب، ارزش آفرینی از جنس مهارت
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در جریان بازدید یکروزه از مجموعه اقدامات پژوهشی گروه انتخاب، فعالیتهای انجام شده این مجموعه را امیدوارکننده و مثالزدنی برای دیگر صنایع بزرگ ایران قلمداد کرد. وی ضمن اشاره به اهمیت پژوهش و نوآوری در توسعه صنایع، تأکید کرد که این مجموعه صنعتی با الگو قرار دادن فعالیتهای خود، میتواند به عنوان نمونهای موفق برای سایر صنایع در کشور عمل کند. رئیس دانشگاه همچنین به لزوم همکاریهای بین دانشگاهی و صنعتی برای تقویت تحقیقات کاربردی و ایجاد زمینههای جدید شغلی اشاره و ابراز امیدواری کرد که این رویکرد بتواند به رشد پایدار اقتصاد ایران کمک کند.
دریافت پروانه فعالیت بزرگمقیاس نفتی از سوی هلدینگ دکا
مدیرعامل هلدینگ دکا گفت: برند دکاترابر(شرکت بزرگمقیاس هوشمند هلدینگ دکا) که پیش از این مجوز و پروانه فعالیت بزرگمقیاس هوشمند را در حوزه حمل کالا دریافت کرده بود، در مدت زمان کوتاهی موفق شد پروانه بزرگمقیاس هوشمند در حوزه نفتی(حمل فرآوردههای نفتی) را نیز از سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای کشور دریافت کند. به گزارش روابط عمومی هلدینگ دکا، هومن پشنگیان اظهار داشت: با کسب این مجوز دکاترابر بهعنوان اولین شرکت دارای پروانه بزرگمقیاس هوشمند دومنظوره در استان اصفهان به فعالیت بپردازد. همچنین دکاترابر دومین شرکت لجستیکی کشور است که این مجوز را دریافت کرده است. وی ادامه
اسنوا، برند محبوب ایرانی
اسنوا، در یازدهمین دوره جشنواره برند محبوب مصرفکنندگان، موفق به کسب چند تندیس زرین برند محبوب مصرفکنندگان شد. به گزارش مرکز ارتباطات رسانهای گروه انتخاب، اسنوا، به عنوان یک برند ملی ایرانی و نمایندهای از کیفیت و نوآوری، در این جشنواره توانست تندیس زرین برند محبوب مصرفکنندگان را در سه گروه محصولی تلویزیون، یخچال و فریزر و ماشین لباسشویی کسب کند. این موفقیت نشاندهنده تلاشی است که اسنوا همواره در راستای ارتقاء سطح استانداردهای تولید و افزایش رضایت مشتری داشته است. دریافت سه تندیس زرین برند محبوب مصرف گنندگان تأییدی بر کوششهای بیوقفه این تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی در بهبود
شرکت انتخاب سرویس به عنوان یکی از پیشگامان خدمات لوازم خانگی، در یازدهمین جشنواره برند محبوب، موفق به کسب تندیس برتر در اولین حضور خود شد. انتخاب سرویس، برند محبوب خانوادهها
مهدی بخشی، مدیر شبکه خدمات انتخاب سرویس در این باره گفت: در شرایط رقابتی کسب و کار امروز، آگاهی از جایگاه برند در ذهن مشتری و عموم مردم، یکی از مهمترین عوامل موفقیت شرکتها به شمار میرود. بخشی با اشاره به برگزاری یازدهمین سال جشنواره برند محبوب افزود: شناخت عوامل مؤثر لویال کاستومرز برای هر سازمان، از فرصتهای کلیدی در موفقیت است. این جشنواره امسال برای اولین بار از میان گروههای کالایی، خدمات و گارانتی نیز برگزیده داشت که انتخاب سرویس نیز توانست در اولین دوره حضور خود مورد توجه رای دهندگان قرار بگیرد. وی با اشاره به ثبت حدود
پانزدهمین مجمع سالانه موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) با حضور مدیران استانی این موسسه در اصفهان برگزار شد «مکسا»؛ تحولساز فرهنگ مسئولیت اجتماعی در عرصه صنعت
در این مراسم، محمدرضا دیانی، مدیرعامل گروه توسعه سرمایهگذاری انتخاب، با تأکید بر اینکه مکسا بخشی از مسئولیتهای اجتماعی گروه صنعتی انتخاب است، گفت: این موسسه نیکوکاری تاکنون توانسته است فرهنگ مسئولیت اجتماعی در صنعت را ارتقا دهد و در گروه صنعتی انتخاب به نوعدوستی و خیرخواهی و کمک به بیماران معنی و مفهوم بدهد. وی افزود: امروز به تمامی دنیا ثابت شده که لیبرالیسم و مادیگرایی نفعی برای مردم ندارد و تنها نیت خالص انسانهای مردمدوست و خداباور میتواند نجاتبخش بخشی از مشکلات جامعه باشد. به همین دلیل تلاش داریم تا الگوهای انسانی را در مکسا با همین نگرش
مدیرعامل هلدینگ دکا در رویداد نوآوران لجستیک ایران، زنجیره ارزش هلدینگ دکا را تشریح کرد ایجاد زیرساخت گسترده لجستیک در هلدینگ دکا
اولین رویداد نوآوران لجستیک ایران، همزمان با روز جهانی پست با حضور فعالان و چهرههای برتر صنعت لجستیک برگزار شد. به گزارش روابط عمومی هلدینگ دکا، هومن پشنگیان مدیرعامل هلدینگ دکا در این رویداد در پنل تخصصی” لجستیک و توسعه تجارت الکترونیک” دیدگاههای خود را با متخصصان این حوزه مطرح کرد. وی درخصوص تشکیل زنجیره ارزش در هلدینگ دکا گفت: در دو سال گذشته تلاش کردیم تمام فرآیندهای لجستیکی را بهصورت یکپارچه و منسجم در یک زنجیره ارزش تجمیع کنیم. پشنگیان ادامه داد: اگر صنعت لوازم خانگی در چندسال گذشته در حوزه لجستیک سرمایهگذاری نکرده و زیرساختهای لازم را ایجاد
انتخاب تلفیقی از دانش، نوآوری، خلاقیت و هنر
مشاور قائم مقام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور از کارخانه نوآوری «اسنواتک» و کارخانه تولید محتوای «سایه» گروه انتخاب بازدید کرد. علیرضا تابش، راهاندازی کارخانه نوآوری «اسنواتک» را نشاندهنده تعهد جدی گروه انتخاب به گسترش حضور خود در حوزه نوآوری و پیشرفتهای تکنولوژیک دانست. وی همچنین در این بازدید به بررسی فعالیتهای کارخانه تولید محتوای «سایه» در زمینه تولید محتوا و رسانههای صنعتی پرداخت و تأکید کرد که این کارخانه با بهرهگیری از خلاقیت و فناوریهای نوین، میتواند نقش قابل توجهی در افزایش اثربخشی تبلیغات ایفا کند. تابش افزود: تیمهای تولید محتوا با قابلیت و توانمندی کارخانه
نشست صمیمانه با انجمن سرمایهگذاری خطرپذیر کشور به میزبانی اسنوا ونچرز
نشست انجمن سرمایهگذاری خطرپذیر کشور در سالن آمفیتئاتر کارخانه نوآوری اسنواتک با هدف همافزایی صندوقهای خطرپذیر و تقویت اکوسیستم سرمایهگذاری کشور برگزار شد. این نشست با حضور رؤسای هیأت مدیره، مدیران عامل و نمایندگان صندوقهای معتبر سرمایهگذاری خطرپذیر و هلدینگهای بزرگ صنعتی کشور برگزار شد. به گزارش مرکز ارتباطات رسانهای گروه انتخاب، غلامحسین کسایی، مدیرعامل هلدینگ انتخاب الکترونیک آرمان و عضو هیات مدیره صندوق اسنوا ونچرز، در این نشست تاکید کرد که یکی از اهداف اصلی گروه صنعتی انتخاب، اتصال سرمایهگذاری خطرپذیر به بازار است. وی افزود: این موضوع یکی از اولویتهای جدی گروه صنعتی انتخاب است که باید با
دان، یک تجربه جدید از تلویزیون
در دنیای دیجیتال امروز، پلتفرمها به بخش جداییناپذیری از زندگی روزمره ما تبدیل شدهاند. گروه انتخاب برای پاسخگویی به این نیاز با بهکارگیری رابط کاربری راحت و کاملا بومی شده پلتفرم دان بر پایه اندروید در تلویزیونهای هوشمند اسنوا و دوو امکان دسترسی سریع و رایگان به انواع محتوای ویدیویی، صوتی، متنی را برای کاربران خود ایجاد کرده و یک تجربه راحت و شیرین از کار کردن با تلویزوین هوشمند را به مخاطبان خود هدیه داده است. سرویسهای اختصاصی پلتفرم دان بر روی تلویزیونهای هوشمند اسنوا و دوو وعده سرگرمی بیوقفه و بیدردسر را برای مخاطبان گروه انتخاب محقق کرده
اخذ استاندارد ملی خدمات پس از فروش لوازم خانگی از سوی انتخاب سرویس حامی
شرکت خدمات پس از فروش انتخاب سرویس، موفق به دریافت استاندارد ملی خدمات پس از فروش لوازم خانگی شد. این شرکت با تلاش، تعهد و ارائه خدمات با بالاترین کیفیت در صنعت لوازم خانگی کشور، این استاندارد ملی را از سوی اداره کل استاندارد دریافت کرد. به گزارش مرکز ارتباطات رسانهای گروه انتخاب، مهدی هادی، سرپرست اداره کل استاندارد اصفهان، از دریافت این استاندارد توسط انتخاب سرویس خبر داد و گفت: «استاندارد ملی ۱۳۶۲۹ الزامات خدمات پس از فروش لوازم خانگی برقی و گازی است که از آبانماه ۱۴۰۲ مشمول مقررات اجباری برای کارخانههای تولیدی لوازم خانگی برقی و گازی
گروه انتخاب نیازهای فناورانه خود را به اکوسیستم استارتاپی کشور اعلام کرد
رویداد انتخاب نکست، رویداد نیازهای فناورانه گروه انتخاب با رویکرد تحول دیجیتال همزمان با رویداد Iran Demo Day در محل صندوق نوآوری و شکوفایی و با هدف توسعه نوآوری، هوشمندسازی و تحول دیجیتال برگزار شد. در این رویداد بیش از 50 تیم استارتاپی و شرکت فناور حضور داشتند. هدف از برگزاری این رویداد، ایجاد پل ارتباطی میان تیمها و شرکتهای استارتاپی، خلاق و فنآور با صنایع است. شرکتها و صنایع حاضر در این رویداد، نیازهای فناورانه خود را با استارتاپها و شرکتهای دانشبنیان مطرح کردند تا راه حلهای نوین و فناورانه را از اکوسیستم استارتاپی کشور دریافت کنند. در این