اشتغالزایی 150 هزار نفری گروه صنعتی انتخاب الکترونیک

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

اشتغالزایی 150 هزار نفری گروه صنعتی انتخاب الکترونیک

مدیرکل دفتر لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: گروه صنعتی انتخاب الکترونیک موفق به اشتغالزایی مستقیم برای بیش از 14 هزار نفر و ایجاد اشتغال غیرمستقیم برای بیش از 150 هزار جوان و متخصص ایرانی در کشور شده است.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک، محسن شکراللهی، مدیرکل دفتر لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت، طی بازدیدی یک روزه از خطوط تولید و بخش‌های مختلف زنجیره ارزش در بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی ایران بازدید کرد.

شکراللهی در حاشیه بازدید از خطوط تولید محصولات لوازم خانگی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با حضور در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: صنعت لوازم خانگی ایران وارد نسل چهارم صنعت و طراحی پایه محصولات برمبنای نیاز روز در OBM شده است و امروز می‌توانیم این نوید رو به مردم عزیز بدهیم که قطعا تا سه سال دیگر شاهد سطوح توسعه یافته‌ای از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید در این صنعت استراتژیک خواهیم بود.

مدیرکل دفتر لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه سخت‌کوشی مهندسان و جوانان ایرانی در بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی ایران ستودنی است، تصریح کرد: گروه صنعتی انتخاب الکترونیک موفق به اشتغالزایی مستقیم برای بیش از 14 هزار نفر و ایجاد اشتغال غیرمستقیم برای بیش از 150 هزار جوان و متخصص ایرانی در کشور شده است.

شکراللهی اضافه کرد: بیش از 20 واحد مجهز تولیدی در مجموعه گروه صنعتی انتخاب الکترونیک مشغول به فعالیت هستند و بر مبنای طرح‌های توسعه‌ای این گروه صنعتی، هشت واحد تولیدی دیگر نیز در دست راه‌اندازی و بهره‌برداری به منظور افزایش کمی و کیفی تولید و حفظ مقیاس اقتصادی به این مجموعه اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: این مجموعه صنعتی با ظرفیت تولید دو میلیون دستگاه محصول لوازم خانگی در سال بر مبنای یک سرمایه‌گذاری بیش از 27 هزار میلیارد تومانی راه‌اندازی شده و 11 هزار میلیارد تومان هم در طرح‌های توسعه‌ای گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، سرمایه‌گذاری شده است.

مدیرکل دفتر لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به سرمایه‌گذاری بیش از 20 میلیون یورویی انتخاب الکترونیک در زمینه طرح توسعه تولید محصولات ظرفشویی به منظور تامین بیشتر نیاز بازار، خاطرنشان کرد: امسال در مجموعه گروه صنعتی انتخاب الکترونیک شاهد شکسته شدن رکورد تولید و تحویل محصولات بودیم و افزایش سه میلیون یورویی میزان صادرات این مجموعه نیز نشان‌دهنده رشد محسوسی در این زمینه است.

شکراللهی افزود: گروه صنعتی انتخاب الکترونیک موفق به طراحی و پیاده‌سازی زنجیره ارزش استراتژیک در صنعت لوازم خانگی از حلقه تامین مواد اولیه و تولید قطعات تا تولید محصول نهایی و راه‌اندازی شبکه‌های اختصاصی فروش، لجستیک و خدمات پس از فروش شده است.

وی یادآور شد: دولت کنونی قصد دارد تا برای بخش خصوصی و بنگاه‌های اقتصادی فعال در این بخش، بازارسازی کرده و حرکت صنایع در مسیر تامین هرچه بیشتر نیاز داخل و توسعه صادرات، تسهیل کند.

مدیرکل دفتر لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی زنجیره ارزش، بومی‌سازی دانش طراحی و استفاده از فناوری‌های روز دنیا در محصولات، سه اولویت مهم برای صنعت لوازم خانگی است، تصریح کرد: طراحی و پیاده‌سازی سیستم هوشمند رضایت مشتری در برند اسنوا یکی از نمونه اقدامات تحولی و توسعه‌ای در گروه صنعتی انتخاب الکترونیک است که می‌توان بهره‌برداری از آن را تحت عنوان یک سیستم شاخص در این زمینه در وزارت صمت، سیاستگذاری کرد.

لینک کوتاه: http://entekhabelectronic.ir/igp6

مطالب مرتبط...

ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صمت

ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صمت:
گروه انتخاب، پیشرو در صنعت لوازم خانگی ایران است

دکاپست، نشان فرانچایز پیشرو را دریافت کرد

مشتری‌مداری انتخاب از دلجویی تا باشگاه مشتریان

کمپین دلجویی انتخاب با دستاورد نتایجی ارزشمند اجرا شد.
مشتری‌مداری انتخاب، از باشگاه مشتریان تا مشعوف‌سازی مصرف‌کنندگان

هیاتی عالی‌رتبه از پزشکان ازبکستانی با حضور در موسسه مکسا، با مدیران ارشد این مرکز درباره روش‌های پیشگیری، غربالگری و درمان سرطان به تبادل تجربه پرداختند. در این دیدار که با حضور رئیس دپارتمان سرطان ازبکستان و دو جراح برجسته از بیمارستان تاشکند برگزار شد، محمد جهانگیری، مدیر عامل موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) به معرفی شبکه گسترده خیریه‌های فعال در حوزه سرطان در ایران پرداخت. وی در این خصوص گفت: در شبکه ملی خیریه‌های فعال در سرطان تقسیم کار انجام شده و هر خیریه مسئول پوشش خدماتی از غربالگری و پیشگیری، انواع تصویربرداری تا سرطان در اطفال و بزرگسالان همچنین ارائه مراقبت‌های حمایتی و تسکینی است. در ادامه این نشست، آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از سرطان در ایران و ازبکستان بر اساس داده‌های سازمان جهانی بهداشت مورد مقایسه قرار گرفت و دو طرف به تبادل تجربیات خود در این زمینه پرداختند. مدل مدیریت بهینه و جامع بیماری سرطان ارائه شده توسط مکسا، مورد استقبال هیات ازبکستانی قرار گرفت و به عنوان گامی موثر در راستای مقابله با این بیماری توصیف شد. رئیس دپارتمان سرطان ازبکستان نیز با ارائه گزارشی از طرح غربالگری گسترده سرطان پستان در این کشور، از غربالگری ۴۳۰ هزار نفر طی سه سال خبر داد و تاثیر چشمگیر این طرح در کاهش نرخ ابتلا به سرطان پستان را مورد تاکید قرار داد. محمد جهانگیری، مدیر عامل موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) در پایان این دیدار با تاکید بر هدف مشترک متخصصان حوزه سرطان در سراسر دنیا، ابراز امیدواری کرد که تبادل تجربیات و همکاری‌های بین‌المللی به تسریع روند پیشرفت علم پزشکی در زمینه مقابله با این بیماری کمک کند. موسسه نیکوکاری مکسا، با حمایت و همراهی گروه انتخاب، در راستای ارائه خدمات جامع به بیماران مبتلا به سرطان و خانواده‌های آن‌ها فعالیت می‌کند. مکسا، نمادی از مسئولیت اجتماعی و تعهد انتخاب در راستای سلامت جامعه است.

مدل مدیریت بهینه و جامع بیماری سرطان مکسا، مورد استقبال هیات ازبکستانی قرار گرفت.
بازدید هیات عالی رتبه پزشکان ازبکستانی از مکسا

دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی هلدینگ دکا

هلدینگ دکا برای دومین سال متوالی گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد.
دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی هلدینگ دکا

اهدای تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان انتخاب سرویس

تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان برای چهاردهمین سال به متوالی به انتخاب سرویس رسید.
۱۶ سال پیشتازی انتخاب سرویس در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان

به بالای صفحه بردن