مهدی بخشی، مدیر شبکه خدمات انتخاب سرویس در این باره گفت: در شرایط رقابتی کسب و کار امروز، آگاهی از جایگاه برند در ذهن مشتری و عموم مردم، یکی از مهمترین عوامل موفقیت شرکتها به شمار میرود.
بخشی با اشاره به برگزاری یازدهمین سال جشنواره برند محبوب افزود: شناخت عوامل مؤثر لویال کاستومرز برای هر سازمان، از فرصتهای کلیدی در موفقیت است. این جشنواره امسال برای اولین بار از میان گروههای کالایی، خدمات و گارانتی نیز برگزیده داشت که انتخاب سرویس نیز توانست در اولین دوره حضور خود مورد توجه رای دهندگان قرار بگیرد.
وی با اشاره به ثبت حدود دو میلیون و هشتاد رای از سوی شرکت کنندگان تصریح کرد: در نظرسنجی برند محبوب بالغ بر ۱۵۰۰ برند مطرح ایرانی حضور داشتند که در این بین ۳۵ برند موفق به کسب تندیسهای این جشنواره شدند.
مدیر شبکه خدمات انتخاب سرویس با اشاره به کسب متوالی ۱۵ گواهی و تندیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان از سوی این شرکت بیان کرد: امسال سال متفاوتی برای انتخاب سرویس بود؛در پانزدهمین سال دریافت گواهینامه و تندیس سازمان حمایت از مصرفکنندگان، ما موفق به دریافت اولین استاندارد ملی خدمات نیز شدیم. که این نشان از تلاش انتخاب سرویس برای خدمات بیشتر و بهتر به مشتریان خود است.
وی با بیان اینکه این دستاوردها نویدبخش آیندهای روشن برای انتخاب سرویس و ارتقای سطح خدمات به مشتریان است،تاکید کرد: شرکت انتخاب سرویس با این دستاوردها، مسئولیت خود را در قبال مشتریان و مصرفکنندگان ایرانی دوچندان احساس میکند. موفقیت در جشنواره برند محبوب و همچنین دریافت استاندارد خدمات، نشاندهنده تعهد و کیفیت بالای خدمات انتخاب سرویس است.
لینک کوتاه: http://entekhabelectronic.ir/k32w