تقدیر وزیر کار از فعالیت‌های انتخاب الکترونیک در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

تقدیر وزیر کار از فعالیت‌های انتخاب الکترونیک در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در پیامی از گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به عنوان کارفرمای مسئولیت پذیر اجتماعی در حوزه پیشگیری از بیماری کرونا، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک، محمد شریتعمداری، وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی در یک جلسه آنلاین سراسری با حضور معاونین و مدیران کل این وزارتخانه، معاونین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس فراکسیون کارگری و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی از اقدامات اقتصادی و اجتماعی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در بازه زمانی شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و تحریم‌های اقتصادی، تقدیر و تشکر کرد.

 

در بخشی از پیام تقدیر وزیر کار که انتخاب الکترونیک در آن به عنوان کارفرمای مسئولیت پذیر اجتماعی در حوزه پیشگیری از بیماری کرونا معرفی شده، آمده است:

” مایه خرسندی است که به رغم تاثیرات مخرب بیماری کرونا بر فعالیت بنگاه‌های اقتصادی در طی یکسال اخیر، انتخاب الکترونیک با درک درست این شرایط و ایفای متعهدانه مسئولیت‌های اجتماعی، نقش ممتازی را در پیشگیری از تعدیل نیروی کار(حفظ اشتغال موجود)، ایجاد اشتغال جدید و رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی ایفا نموده است.

از این رو مایلم مراتب قدردانی و تشکر خود را از تلاش‌ها و خدمات شایان توجه شما ابراز نمایم.”

قابل ذکر است مجموعه انتخاب الکترونیک به عنوان بزرگ ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی در کشور و صاحب بزرگ‌ترین زنجیره ارزش صنعت لوازم خانگی در خاورمیانه همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور از سه چالش اساسی اقتصادی-اجتماعی در بستر فعالیت‌های خود عبور کرده و همزمان با تحقق فرمان جهش تولید و جلوگیری از شیوع ویروس در میان کارکنان خود، نسبت به تامین محصولات لوازم خانگی مورد نیاز بازار در زمان بازارگریزی ناشی از تحریم برندهای خارجی نیز اقدام کرده است.

لینک کوتاه: http://entekhabelectronic.ir/p9z1

مطالب مرتبط...

ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صمت

ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صمت:
گروه انتخاب، پیشرو در صنعت لوازم خانگی ایران است

دکاپست، نشان فرانچایز پیشرو را دریافت کرد

مشتری‌مداری انتخاب از دلجویی تا باشگاه مشتریان

کمپین دلجویی انتخاب با دستاورد نتایجی ارزشمند اجرا شد.
مشتری‌مداری انتخاب، از باشگاه مشتریان تا مشعوف‌سازی مصرف‌کنندگان

هیاتی عالی‌رتبه از پزشکان ازبکستانی با حضور در موسسه مکسا، با مدیران ارشد این مرکز درباره روش‌های پیشگیری، غربالگری و درمان سرطان به تبادل تجربه پرداختند. در این دیدار که با حضور رئیس دپارتمان سرطان ازبکستان و دو جراح برجسته از بیمارستان تاشکند برگزار شد، محمد جهانگیری، مدیر عامل موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) به معرفی شبکه گسترده خیریه‌های فعال در حوزه سرطان در ایران پرداخت. وی در این خصوص گفت: در شبکه ملی خیریه‌های فعال در سرطان تقسیم کار انجام شده و هر خیریه مسئول پوشش خدماتی از غربالگری و پیشگیری، انواع تصویربرداری تا سرطان در اطفال و بزرگسالان همچنین ارائه مراقبت‌های حمایتی و تسکینی است. در ادامه این نشست، آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از سرطان در ایران و ازبکستان بر اساس داده‌های سازمان جهانی بهداشت مورد مقایسه قرار گرفت و دو طرف به تبادل تجربیات خود در این زمینه پرداختند. مدل مدیریت بهینه و جامع بیماری سرطان ارائه شده توسط مکسا، مورد استقبال هیات ازبکستانی قرار گرفت و به عنوان گامی موثر در راستای مقابله با این بیماری توصیف شد. رئیس دپارتمان سرطان ازبکستان نیز با ارائه گزارشی از طرح غربالگری گسترده سرطان پستان در این کشور، از غربالگری ۴۳۰ هزار نفر طی سه سال خبر داد و تاثیر چشمگیر این طرح در کاهش نرخ ابتلا به سرطان پستان را مورد تاکید قرار داد. محمد جهانگیری، مدیر عامل موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) در پایان این دیدار با تاکید بر هدف مشترک متخصصان حوزه سرطان در سراسر دنیا، ابراز امیدواری کرد که تبادل تجربیات و همکاری‌های بین‌المللی به تسریع روند پیشرفت علم پزشکی در زمینه مقابله با این بیماری کمک کند. موسسه نیکوکاری مکسا، با حمایت و همراهی گروه انتخاب، در راستای ارائه خدمات جامع به بیماران مبتلا به سرطان و خانواده‌های آن‌ها فعالیت می‌کند. مکسا، نمادی از مسئولیت اجتماعی و تعهد انتخاب در راستای سلامت جامعه است.

مدل مدیریت بهینه و جامع بیماری سرطان مکسا، مورد استقبال هیات ازبکستانی قرار گرفت.
بازدید هیات عالی رتبه پزشکان ازبکستانی از مکسا

دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی هلدینگ دکا

هلدینگ دکا برای دومین سال متوالی گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد.
دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی هلدینگ دکا

اهدای تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان انتخاب سرویس

تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان برای چهاردهمین سال به متوالی به انتخاب سرویس رسید.
۱۶ سال پیشتازی انتخاب سرویس در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان

به بالای صفحه بردن