جایزه ملی مدیریت مالی ایران به انتخاب الکترونیک رسید

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

جایزه ملی مدیریت مالی ایران به انتخاب الکترونیک رسید

به مناسبت برگزاری یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک، گفتگویی با اصغر قربانی، معاون مالی و اقتصادی انتخاب الکترونیک که به عنوان جوان ترین معاون دریافت کننده تندیس سیمین در این جشنواره حضور یافته بود، داشته که در ادامه می‌خوانید:

جایزه مدیریت مالی ایران چیست؟

جایزه ملی مدیریت مالی ایران که از سال ۱۳۸۹ هرساله برگزار می‌شود، بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت کننده است.

این جایزه هر ساله توسط خبره ترین اساتید نظام اقتصادی و با بکارگیری معتبرترین مدل‌های مالی دنیا به ارزیابی سازمان‌های شرکت کننده می پردازد.

بر این اساس کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران به خصوص در سطوح بالاتر سند افتخاری برای یک سازمان در عرصه مالی و اقتصادی محسوب می‌شود؛ شرکت در این جایزه، حتی برای سازمان‌هایی که به سطح دریافت جایزه ملی نمی‌رسند نیز ارزشمند است زیرا این فرایند نقاط ضعف و قوت حوزه مالی هر سازمان را به تفکیک و براساس نوع فعالیت مورد بررسی قرار می‌دهد و بنگاه‌های اقتصادی مختلف بر این اساس در راستای رفع موانع، کمبودها و دستیابی به راهبردهای اقتصادی تلاش می‌کنند.

جایزه ملی مدیریت مالی ایران چه اهدافی را دنبال می‌کند؟

این جایزه حمایت از مدیریت مالی حرفه‌ای را در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی خود در شرکت‌ها و سازمان‌ها به همراه تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان‌ها جهت دستیابی به اهداف استراتژیک هر سازمان ارائه می دهد.

جایزه مدیریت مالی ایران ضمن تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای میان شرکت‌ها و سازمان‌های برجسته کشور ایجاد می کند و موجب تبادل تجربیات موفق معاونین و مدیران حوزه مالی و اقتصادی کشور می شود و در پایان با معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در این حوزه به کار خود در هر دوره خاتمه می دهد.

این جایزه در چه سطح‌هایی به شرکت‌کنندگان در جشنواره جایزه ملی مدیریت مالی اهدا می‌شود؟

جایزه ملی مدیریت مالی ایران در سه سطح تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه طرح ریزی شده است. تندیس‌های این جایزه برای تفکیک دقیق‌تر سازمان‌ها به سه سطح تندیس بلورین، سیمین و زرین تقسیم و در قسمت تقدیرنامه به سه سطح یک ستاره، دو ستاره و سه ستاره طبقه‌بندی شده است.

هر یک از سطوح جایزه محدوده امتیازی خاصی را در بر می‌گیرند به گونه‌ای که بازه امتیازی کل، مابین ۳۰۰  تا ۱۰۰۰ امتیاز می‌باشد و برای کسب گواهینامه 300 تا 500 امتیاز، تقدیرنامه 500  تا 700  امتیاز و تندیس 700  تا 1000 امتیار نیاز می باشد.

یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، انتخاب الکترونیک را چگونه ارزیابی کرده است؟

انتخاب الکترونیک در این دوره با کسب حدود 90 درصد از امتیازات شاخص های ارائه شده حائز کسب تندیس سیمین و جزو 10 مجموعه برتر در حوزه مالی و اقتصادی کشور شده است؛ البته این مجموعه در سال 92 نیز در این جایزه شرکت کرده و  نائل به دریافت تقدیرنامه شده بود.

بی‌شک این افتخار بزرگ جز با حمایت­ها و ترغیب هیئت مدیره محترم این گروه صنعتی و در رأس آن مدیریت محترم عامل گروه و همچنین رهنمودهای معاونت محترم مالی گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب برای به کارگیری و استفاده از مدیریت مالی علمی در تصمیم­گیری­های اقتصادی مجموعه و همچنین تأکید بر شفافیت در کلیه فرآیندهای مالی به رغم وجود بسیاری از مشکلات ناشی از تحریم­ها و خلأهای موجود در قوانین اجرایی مالی کشور و محدودیت‌های دیگر که تقریباً اکثر سازمان­های اقتصادی کشور و به خصوص فضای کسب و کار شرکت­های خصوصی درگیر آن هستند،حاصل نمی‌شد.

بر این اساس مراتب تشکر خود را به‌صورت ویژه از پرسنل متخصص مالی انتخاب الکترونیک به جا می‌آورم و از کلیه زحماتی که طی دهه اخیر و به ویژه طی دو سال گذشته در مجموعه صورت پذیرفته قدردانی می‌کنم و امیدوارم بتوانیم سال آینده با عرضه سهام این مجموعه در بازار سرمایه جزو 5 سازمان برتر در حوزه مالی و اقتصادی کشور باشیم و تندیس زرین این جشنواره را برای انتخاب الکترونیک به ارمغان بیاوریم.

دیگر دریافت کنندگان تندیس زرین و سیمین جشنواره امسال کدام بنگاه‌های اقتصادی بودند؟

در جشنواره امسال بانک پاسارگاد، بانک تجارت، شرکت ارتباطات سیار و شرکت بیمه ما تندیس زرین جشنواره و گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به همراه شرکت فولاد خوزستان، شرکت مخابرات ایران، بانک آینده، بانک کارآفرین و شرکت ایران خودرو خراسان موفق به کسب تندیس سیمین شدند.

به بالای صفحه بردن