دوو، دوستدار تو

داستان برند دوو از تعهد به اصولی سرچشمه می گیرد که اهدافش رضایت مشتری و خلق تجربه زندگی همراه با آرامش برای تمامی افرادی است که خواهان محصولات باکیفیت بالا و با طراحی زیبا و منحصر­به ­فرد هستند. دستیابی به چشم ­انداز جهانی­ شدن، سرلوحه فعالیت­های نیروی انسانی فعال در برند دوو است. براین اساس، استفاده از تکنولوژی­ های روز دنیا و بومی ­سازی این محصولات با سبک زندگی ایرانی، در مرکزیت فعالیت­ های طراحی و تولید محصولات دوو قرار دارد.

همچنین، پایداری زیست­ محیطی از جمله اهداف اساسی تولید­کنندگان برند دوو به شمار می­رود. از دیگر اهداف این برند، ارائه خدمات پس از خرید منحصربه­ فرد به مشتریان است. شعار “دوو، دوستدار تو”، فعالیت­های مجموعه را به سمت مشتری­ مداری و ارائه خدمات منحصر­به ­فرد به مشتریان هدایت می­کند. همچنین، شناسایی و بهبود نقاط ضعف زنجیره عرضه برند دوو در تمامی مراحل طراحی، توسعه، تولید، فروش و خدمات پس از خرید، اقداماتی در راستای پیگیری شعار این برند است.

این رویکرد، اعضای فعال در برند دوو را در جهت رعایت حقوق مصرف­ کننده و جامعه، هدایت می­کند.

به بالای صفحه بردن