دوو، دوستدار تو
داستان برند دوو از تعهد به اصولی سرچشمه می گیرد که اهدافش رضایت مشتری و خلق تجربه زندگی همراه با آرامش برای تمامی افرادی است که خواهان محصولات باکیفیت بالا و با طراحی زیبا و منحصربه فرد هستند. دستیابی به چشم انداز جهانی شدن، سرلوحه فعالیتهای نیروی انسانی فعال در برند دوو است. براین اساس، استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و بومی سازی این محصولات با سبک زندگی ایرانی، در مرکزیت فعالیت های طراحی و تولید محصولات دوو قرار دارد.
همچنین، پایداری زیست محیطی از جمله اهداف اساسی تولیدکنندگان برند دوو به شمار میرود. از دیگر اهداف این برند، ارائه خدمات پس از خرید منحصربه فرد به مشتریان است. شعار “دوو، دوستدار تو”، فعالیتهای مجموعه را به سمت مشتری مداری و ارائه خدمات منحصربه فرد به مشتریان هدایت میکند. همچنین، شناسایی و بهبود نقاط ضعف زنجیره عرضه برند دوو در تمامی مراحل طراحی، توسعه، تولید، فروش و خدمات پس از خرید، اقداماتی در راستای پیگیری شعار این برند است.
این رویکرد، اعضای فعال در برند دوو را در جهت رعایت حقوق مصرف کننده و جامعه، هدایت میکند.