رونمایی از پوستر “تولید اصیل؛ شایسته فرهنگ غنی”

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

رونمایی از پوستر “تولید اصیل؛ شایسته فرهنگ غنی”

مرکز ارتباطات رسانه‌ای گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به مناسبت روز ملی شعر و ادب فارسی و سالروز گرامیداشت استاد شهریار از پوستر “تولید اصیل؛ شایسته فرهنگ غنی” رونمایی کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک، شعر و ادب فارسی همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین شاکله‌های هویت فرهنگی ایران‌زمین محسوب شده و از گذشته‌های دور، همه ایرانیان در گسترش و غنای این بخش مهم از فرهنگی غنی فارسی یعنی شعر و ادب فارسی، تلاش کرده‌اند.

شواهد گویای این واقعیت تاریخی را در سخن رودکی از سمرقند، فردوسی از توس، فرخی از سیستان، فخرالدین اسعد از گرگان، بیهقی از سبزوار، انوری از ابیورد، نظامی از گنجه، خاقانی از شیروان، اوحدی از مراغه، کمال الدین عبدالرزاق از اصفهان، سعدی و حافظ از شیراز، جامی از هرات، دهخدا از قزوین، معین از گیلان، نیما از مازنداران و صدها شاعر، نویسنده و دانشمند دیگر از جای جای حوزه تمدنی ایران زمین می‌توان دید.

برهمین اساس گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به عنوان یک بنگاه اقتصادی ایرانی که همواره افتخارآفرینی در عرصه‌های بین‌المللی و تولید محصولات با کیفیت در سطح استانداردهای جهانی را در اولویت داشته، بخش قابل توجهی از دستاوردها و افتخارات خود در حوزه‌های مختلف که باعث شده امروز به عنوان بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی در ایران و صاحب گسترده‌ترین زنجیره ارزش این صنعت در غرب آسیا شناخته شود را مدیون فرهنگ غنی ایرانی – اسلامی در این سرزمین پهناور است.

در همین پیوند مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک همزمان روز ملی شعر و ادب فارسی از پوستر “تولید اصیل؛ شایسته فرهنگ غنی” که از سوی یک گرافیست برجسته ایرانی (سینا افشار) طراحی شده، رونمایی کرد.

لینک کوتاه: http://entekhabelectronic.ir/qujt

مطالب مرتبط...

ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صمت

ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صمت:
گروه انتخاب، پیشرو در صنعت لوازم خانگی ایران است

دکاپست، نشان فرانچایز پیشرو را دریافت کرد

مشتری‌مداری انتخاب از دلجویی تا باشگاه مشتریان

کمپین دلجویی انتخاب با دستاورد نتایجی ارزشمند اجرا شد.
مشتری‌مداری انتخاب، از باشگاه مشتریان تا مشعوف‌سازی مصرف‌کنندگان

هیاتی عالی‌رتبه از پزشکان ازبکستانی با حضور در موسسه مکسا، با مدیران ارشد این مرکز درباره روش‌های پیشگیری، غربالگری و درمان سرطان به تبادل تجربه پرداختند. در این دیدار که با حضور رئیس دپارتمان سرطان ازبکستان و دو جراح برجسته از بیمارستان تاشکند برگزار شد، محمد جهانگیری، مدیر عامل موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) به معرفی شبکه گسترده خیریه‌های فعال در حوزه سرطان در ایران پرداخت. وی در این خصوص گفت: در شبکه ملی خیریه‌های فعال در سرطان تقسیم کار انجام شده و هر خیریه مسئول پوشش خدماتی از غربالگری و پیشگیری، انواع تصویربرداری تا سرطان در اطفال و بزرگسالان همچنین ارائه مراقبت‌های حمایتی و تسکینی است. در ادامه این نشست، آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از سرطان در ایران و ازبکستان بر اساس داده‌های سازمان جهانی بهداشت مورد مقایسه قرار گرفت و دو طرف به تبادل تجربیات خود در این زمینه پرداختند. مدل مدیریت بهینه و جامع بیماری سرطان ارائه شده توسط مکسا، مورد استقبال هیات ازبکستانی قرار گرفت و به عنوان گامی موثر در راستای مقابله با این بیماری توصیف شد. رئیس دپارتمان سرطان ازبکستان نیز با ارائه گزارشی از طرح غربالگری گسترده سرطان پستان در این کشور، از غربالگری ۴۳۰ هزار نفر طی سه سال خبر داد و تاثیر چشمگیر این طرح در کاهش نرخ ابتلا به سرطان پستان را مورد تاکید قرار داد. محمد جهانگیری، مدیر عامل موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) در پایان این دیدار با تاکید بر هدف مشترک متخصصان حوزه سرطان در سراسر دنیا، ابراز امیدواری کرد که تبادل تجربیات و همکاری‌های بین‌المللی به تسریع روند پیشرفت علم پزشکی در زمینه مقابله با این بیماری کمک کند. موسسه نیکوکاری مکسا، با حمایت و همراهی گروه انتخاب، در راستای ارائه خدمات جامع به بیماران مبتلا به سرطان و خانواده‌های آن‌ها فعالیت می‌کند. مکسا، نمادی از مسئولیت اجتماعی و تعهد انتخاب در راستای سلامت جامعه است.

مدل مدیریت بهینه و جامع بیماری سرطان مکسا، مورد استقبال هیات ازبکستانی قرار گرفت.
بازدید هیات عالی رتبه پزشکان ازبکستانی از مکسا

دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی هلدینگ دکا

هلدینگ دکا برای دومین سال متوالی گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد.
دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی هلدینگ دکا

اهدای تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان انتخاب سرویس

تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان برای چهاردهمین سال به متوالی به انتخاب سرویس رسید.
۱۶ سال پیشتازی انتخاب سرویس در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان

به بالای صفحه بردن