مشتری‌مداری انتخاب از دلجویی تا باشگاه مشتریان

کمپین دلجویی انتخاب با دستاورد نتایجی ارزشمند اجرا شد.
مشتری‌مداری انتخاب، از باشگاه مشتریان تا مشعوف‌سازی مصرف‌کنندگان

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

مشتری‌مداری انتخاب از دلجویی تا باشگاه مشتریان

کمپین دلجویی انتخاب با دستاورد نتایجی ارزشمند اجرا شد.
مشتری‌مداری انتخاب، از باشگاه مشتریان تا مشعوف‌سازی مصرف‌کنندگان

مشتری‌مداری انتخاب از دلجویی تا باشگاه مشتریان

معاونت مراقبت از مشتریان و تعالی سازمانی گروه انتخاب با اجرای کمپین‌های دلجویی و طرح‌های پیشگیرانه، گامی بلند در راستای مشتری‌مداری برداشته است.

محمدرضا پهلوان‌زاده، معاون ارشد مراقبت مشتریان و تعالی سازمان گروه انتخاب، از شناسایی و تلاش در راستای رفع مشکلات و خواست مشتریان در سفر خرید و پیاده‌سازی باشگاه مشتریان به عنوان بخشی از تلاش‌های این معاونت در راستای مشتری‌مداری خبر داد.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای گروه انتخاب، معاون ارشد مراقبت مشتریان و تعالی سازمان گروه انتخاب، با اشاره به اجتناب‌ناپذیر بودن خطا در کسب‌و کارهای بزرگ، بر اهمیت مدیریت تجربه مشتری در تمام نقاط تماس با گروه انتخاب تاکید کرد و گفت: پیشگیری از وقوع مشکلات و رسیدگی سریع و موثر به آن‌ها از اولویت‌های گروه انتخاب است. واحد CRM با تعریف پروژه‌های پیشگیرانه و طرح ۱۲۲۴۴۸، گام‌های موثری در جهت جلوگیری از ایجاد نقاط درد در تماس مشتریان با این گروه برداشته است.

کمپین دلجویی

وی کمپین دلجویی از مشتریان انتخاب را نمونه‌ای از یک کار تیمی موفق در راستای مشتری مداری دانست و افزود: با همراهی شرکت‌های انتخاب سرویس، دکاپست و تیم‌های کال سنتر، فروش و خدمات، توانستیم در کمپین دلجویی از مشتریان انتخاب به نتایج مثبتی دست پیدا کنیم. در این طرح، علاوه بر رسیدگی به مشکلات مشتریان، تلاش شده با ارائه خدمات فراتر از انتظار، تجربه‌ای ماندگار و شاخص برای آن‌ها در جهت وفادارسازی مشتریان ایجاد شود.

پهلوان‌زاده ادامه داد: نتایج این طرح بار دیگر بر اهمیت همکاری بین بخش‌های مختلف گروه تاکید می‌کند؛ زیرا ایجاد هم‌افزایی (سینرژی) و همکاری موثر، نقشی حیاتی در تحقق مشتری‌محوری و ارائه خدمات متمایز به مشتریان ایفا می‌کند.

معاون ارشد مراقبت مشتریان گروه انتخاب، همکاری و هم‌افزایی بخش‌های مختلف گروه انتخاب را برای رسیدن به مشتری‌مداری واقعی ضروری دانست و تصریح کرد: این اقدامات تنها گام اول در مسیر بلندمدت ماست و پیشگیری از ایجاد مشکل در تمام نقاط تماس با مشتریان، برای تمامی واحدهای گروه انتخاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

پهلوان‌زاده با تاکید بر تاثیر تجربه مشتری از هر بخش سازمان بر تمام کسب‌و کار و برند گروه انتخاب، بیان کرد: امیدواریم با اقدامات خلاقانه، تجربه‌های شگفت‌انگیز و ماندگاری برای مشتریان در تمامی اکوسیستم کسب‌وکار این گروه از سوی معاونت مراقبت از مشتریان انتخاب رقم بخورد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه برطرف کردن مشکلات و خواست مشتریان یکی از مهم‌ترین ارزش‌های سازمانی گروه انتخاب است، اظهار کرد: در طرح کمپین دلجویی، علاوه بر اصلاح فرآیندها، گروه واکنشی مامور شده تا به سرعت به مشکلات مشتریان رسیدگی و با ارائه هدایایی فراتر از انتظار، تجربه‌ای خوشایند برای آن‌ها ایجاد کند و در راستای بر طرف شدن کمترین مشکلات نیز، بازخوردها را به واحدهای مربوطه ارائه دهد.

باشگاه مشتریان گروه انتخاب

پهلوان‌زاده پیاده‌سازی باشگاه مشتریان در تمامی اکوسیستم کسب و کار گروه انتخاب را از دیگر اقدامات مهم این معاونت عنوان کرد و گفت: با شروع فعالیت باشگاه مشتریان گروه انتخاب به صورت عمومی در شانزدهم فروردین، اعضا این باشگاه می‌توانند درکنار بهره‌مندی از مزایای در نظر گرفته شده برای آن‌ها، تجربه‌ای غیرقابل پیش‌بینی را در این فضا داشته باشند.

وی افزود:در باشگاه مشتریان گروه انتخاب تلاش شده با هم‌افزایی کسب‌وکارهای متعدد گروه انتخاب، شرایطی فراهم شود تا راهکارهای جدیدی برای زندگی بهتر به مشتریان ارائه دهیم.

معاون ارشد مراقبت مشتریان گروه انتخاب با اشاره به فعالیت باشگاه مشتریان گفت:باشگاه مشتریان گروه انتخاب، دریچه‌ای نو به سوی ارتباطی پایدار و ارزشمند با مشتریان انتخاب است. ما در این باشگاه، تلاش می‌کنیم تا تجربه‌ای فراتر از خرید را برای مشتریان‌مان رقم بزنیم. هدف ما، قدردانی از همراهی مشتریان وفادار و ایجاد یک تجربه خوشایند و دریافت خدمات همه‌جانبه برای مشتریان انتخاب است.

لینک کوتاه: http://entekhabelectronic.ir/cmz2

مطالب مرتبط...

هیاتی عالی‌رتبه از پزشکان ازبکستانی با حضور در موسسه مکسا، با مدیران ارشد این مرکز درباره روش‌های پیشگیری، غربالگری و درمان سرطان به تبادل تجربه پرداختند. در این دیدار که با حضور رئیس دپارتمان سرطان ازبکستان و دو جراح برجسته از بیمارستان تاشکند برگزار شد، محمد جهانگیری، مدیر عامل موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) به معرفی شبکه گسترده خیریه‌های فعال در حوزه سرطان در ایران پرداخت. وی در این خصوص گفت: در شبکه ملی خیریه‌های فعال در سرطان تقسیم کار انجام شده و هر خیریه مسئول پوشش خدماتی از غربالگری و پیشگیری، انواع تصویربرداری تا سرطان در اطفال و بزرگسالان همچنین ارائه مراقبت‌های حمایتی و تسکینی است. در ادامه این نشست، آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از سرطان در ایران و ازبکستان بر اساس داده‌های سازمان جهانی بهداشت مورد مقایسه قرار گرفت و دو طرف به تبادل تجربیات خود در این زمینه پرداختند. مدل مدیریت بهینه و جامع بیماری سرطان ارائه شده توسط مکسا، مورد استقبال هیات ازبکستانی قرار گرفت و به عنوان گامی موثر در راستای مقابله با این بیماری توصیف شد. رئیس دپارتمان سرطان ازبکستان نیز با ارائه گزارشی از طرح غربالگری گسترده سرطان پستان در این کشور، از غربالگری ۴۳۰ هزار نفر طی سه سال خبر داد و تاثیر چشمگیر این طرح در کاهش نرخ ابتلا به سرطان پستان را مورد تاکید قرار داد. محمد جهانگیری، مدیر عامل موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) در پایان این دیدار با تاکید بر هدف مشترک متخصصان حوزه سرطان در سراسر دنیا، ابراز امیدواری کرد که تبادل تجربیات و همکاری‌های بین‌المللی به تسریع روند پیشرفت علم پزشکی در زمینه مقابله با این بیماری کمک کند. موسسه نیکوکاری مکسا، با حمایت و همراهی گروه انتخاب، در راستای ارائه خدمات جامع به بیماران مبتلا به سرطان و خانواده‌های آن‌ها فعالیت می‌کند. مکسا، نمادی از مسئولیت اجتماعی و تعهد انتخاب در راستای سلامت جامعه است.

مدل مدیریت بهینه و جامع بیماری سرطان مکسا، مورد استقبال هیات ازبکستانی قرار گرفت.
بازدید هیات عالی رتبه پزشکان ازبکستانی از مکسا

دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی هلدینگ دکا

هلدینگ دکا برای دومین سال متوالی گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد.
دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی هلدینگ دکا

اهدای تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان انتخاب سرویس

تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان برای چهاردهمین سال به متوالی به انتخاب سرویس رسید.
۱۶ سال پیشتازی انتخاب سرویس در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان

هلدینگ دکا پروانه فعالیت 3PL را از وزارت صنعت دریافت کرد

تقویت تجربه مشتری با نیروی انسانی نوآور

در پنل اسنواتک مطرح شد:
تقویت تجربه مشتری با نیروی انسانی نوآور

نقش نوآوری باز در خلق ارزش‌های تازه برای صنعت لوازم خانگی

هدف اصلی در نوآوری باز ارائه راه‌حل‌هایی برای حل مشکلات موجود در بازاریابی صنعت لوازم خانگی است.
نقش نوآوری باز در خلق ارزش‌های تازه برای صنعت لوازم خانگی

به بالای صفحه بردن