همکاری انتخاب الکترونیک با وزارت صمت برای احیای واحدهای راکد تولید لوازم خانگی

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

همکاری انتخاب الکترونیک با وزارت صمت برای احیای واحدهای راکد تولید لوازم خانگی

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از همکاری این وزارتخانه با گروه انتخاب در زمینه احیای واحدهای تولیدی راکد خبر داد.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک، علی رسولیان در حاشیه بازدید از خطوط تولید گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات، اظهار کرد: مقرر شده با همکاری این گروه واحدهای راکد لوازم خانگی در سطح کشور فعال شده و خطوط تولید آنها احیا شود.

وی افزود: بازدید از کارخانه تولید محصولات لوازم خانگی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در استان یکی از برنامه‌های این سفر یکروزه به اصفهان بود.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تصریح کرد: گروه صنعتی انتخاب الکترونیک اقدامات شاخص و ویژه‌ای در حوزه ارتقاء سطح علمی صنعت و اتصال شرکت‌های دانش بنیان به جریان تولید در زنجیره ارزش داشته و توسعه عمق ساخت داخل و بومی‌سازی محصولات نیز یکی دیگر از اولویت‌های این واحد تولیدی بوده است.

رسولیان ادامه داد: اثرگذاری اقدامات این گروه صنعتی در کاهش اثر عدم حضور برندهای خارجی محسوس بوده و طرح‌های توسعه‌ای مبتنی بر رشد تولید و ارتقاء سطح کیفیت محصولات در انتخاب الکترونیک تعریف شده است.

وی با اشاره به فعالیت مراکز تحقیق و توسعه وابسته به این گروه صنعتی، اضافه کرد: برای تامین نیازهای کشور و دسترسی به پیشرفت های تکنولوژی در دنیا اقدامات خوبی در این شرکت انجام شده و قطعات جدیدتر بر اساس نیاز مشتریان در حال تولید است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خاطر نشان کرد: طرح های توسعه خوبی در آینده نزدیک در گروه صنعتی انتخاب الکترونیک عملیاتی شده و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد که بنا داریم زمین و امکانات مورد نیاز آنها را تامین کنیم.

رسولیان افزود: یکی از اقدامات خوب انتخاب  الکترونیک آن است که واحدهای راکد تولیدکننده لوازم خانگی که شهرک های صنعتی بودند را شناسایی کرده و خطوط تولید آنها را فعال می کند؛ مقرر شد که وزارت صمت هم واحدهایی غیرفعال را شناسایی کرده و به این گروه صنعتی، معرفی نماید.

رسولیان افزود: در خطوط تولید محصولات برندهای وابسته به انتخاب الکترونیک، درج شناسه کالا روی محصولات آنها را مشاهده کردیم؛ این کار از اقدامات وزارت صمت و با تاکید آقای فاطمی امین است که می تواند مانع از احتکار و عرضه تولیدات غیراستاندارد شده و اقدام خوبی برای مبارزه با قاچاق کالا و افزایش کیفیت محصولات است.

به بالای صفحه بردن