برند خدمات انتخاب الکترونیک حول محور سه اصل تعهد، احترام و آرامش که ماهیت خدمات پس از خرید را تشکیل می دهد، ایجاد شده که بر اساس چرخه پایدار مراقبت از مشتری به طراحی خدماتی متمایز منجر شده است و در جهت تکریم مشتریان و همچنین تقدیم آرامش حاصل از خرید محصولات، اقدام به ارائه پیمانی زرین با 8 خدمت منحصر بفرد نموده است. براساس این پیمان نامه، مسیر تجربه مشتری طوری طراحی شده است که با دریافت خدمات ارائه شده لذت همراهی و مراقبت را احساس خواهند کرد.
دوستی بی چون و چرا
1. یک ماه تعویض محصول یا عودت وجه بدون قید و شرط
ضمانت30روز تعویض یا عودت وجه محصول از زمان تحویل به مصرف کنندگان عزیز این امکان را میدهد تا هر زمان از این دوره که احساس کنند محصول انتظاراتشان را برآورده نمی کند حق عودت وجه یا تعویض آن با محصول همسان دیگر را داشته باشند
نکات قابل توجه:
- بازه 30 روزه از تاریخ تحویل ملاک محاسبه است و ارائه اصل فاکتور فروش، الزامی است.
- امکان عودت وجه برای خرید اقساطی امکان پذیر نمی باشد . در صورت خرید اقساطی از فروشگاه های ریتیل متعلق به گروه اگر محصولی با قیمت بالاتر انتخاب کرد ما به التفاوت نقدی گرفته شود و محصول تعویض شود اگر قیمت محصول پایین تر بود به تناسب مبلغ پرداختی ، مبلغ عودت وجه می گردد.
- دستگاه نباید توسط مصرف کننده دچار آسیب شده باشد .
- سریال دستگاه نباید توسط مصرف کننده مخدوش شده باشد .
- در صورتی که درخواست عودت محصول آکبند شده است نباید بسته بندی محصول آسیب دیده باشد .
- در فرآیند تعویض بی قید و شرط محصول باید در بسته بندی و بهمراه متعلقات کامل محصول عودت گردد.
- باز کردن بسته بندی ، نصب و راه اندازی دستگاه باید توسط سرویسکار مجاز شرکت انتخاب سرویس انجام شده باشد .
- هزینه حمل و نقل عودت محصول ، در صورت درخواست مصرف کننده به عهده ایشان است.
- ما به التفاوت تغییر مدل محصول بر اساس قیمت درب کارخانه محاسبه می گردد.
- مبلغ جشنواره (پرداخت شده) از مبلغ فاکتور فروش کسر می گردد.
- تاریخ ضمانت نامه محصول جایگزین از تاریخ نصب محصول اول محاسبه می گردد.
- تعویض محصول و عودت وجه به ازای هر محصول فقط یکبار در طرح گارانسی برای هر مشتری انجام می گردد
- در صورت عدم رضایت مصرف کننده و شناسایی یک مشتری به عنوان یک فرد ناراضی با پیشنهاد مدیر فنی در قالب دستورالعمل ریکاوری (Recovery) اقدام خواهد گردید.
دوستی مفید
2. سه ماه تعویض رایگان محصول در صورت بروز خرابی از زمان نصب
- در صورتیکه محصول نصب شده طی دوره سه ماهه اول دچار خرابی ذاتی شود حق تعویض یا عودت وجه برای مصرف کننده محفوظ است.
- خرابی ذاتی به عیوبی اطلاق می گردد که خود یا پتانسیل آن عیب، ناشی از فرآیند تولید یا عملیات لجستیک باشد .
نکات قابل توجه :
- بازه 3 ماهه از تاریخ نصب محصول محاسبه می گردد .
- دستگاه نباید بدلیل استفاده نادرست مصرف کننده دچار آسیب شده باشد .
- بازکردن بسته بندی ، نصب و راه اندازی دستگاه باید توسط سرویسکار مجاز شرکت انتخاب الکترونیک انجام شده باشد
- کلیه هزینه های نقل و انتقال دستگاه در صورت تایید خرابی ذاتی به عهده شرکت انتخاب الکترونیک است .
دوستی تا همیشه
3. ۶۰ تا ۱۲۴ ماه ضمانت کمپرسور محصولات برودتی و موتورهای دایرکت درایو یا دیجیتال اینورتر
ضمانت قطعات خاص مثل کمپرسور محصولات برودتی و موتورهای دایرکت درایو یا دیجیتال اینورتر محصولات شوینده شامل دوره ضمانت بیشتری نسبت به مدت ضمانت 2 ساله دستگاه می شود.
نکات قابل توجه :
- حداقل 60 ماه ضمانت کمپرسور به عنوان تعهد پایه همه محصولات برودتی در همه برندها به مصرف کننده داده شده است .
- هزینه ها جانبی اجرت ، ایاب و ذهاب و موارد مصرفی حاصل از تعویض این قطعات به عهده شرکت انتخاب الکترونیک است.
- مدت زمان ضمانت قطعات خاص با نصب برچسب هولوگرام تا 124 ماه برای این قطعات مشخص شده است.
حفظ دوستی
4.ارائه پشتیبانی یا تسهیلات تعویض مادام العمر محصولات
تعهد مادام العمر تامین قطعات محصولات گروه انتخاب به مصرف کنندگان این فرصت را می دهد تا زمانی که امکان تعمیر برای محصول وجود داشته باشد از دستگاه استفاده نمایند. در صورت عدم تامین قطعه یا عدم تعمیر محصول فرصت تعویض محصول با محصولات موجود به همراه تسهیلات خرید برای مصرف کننده محفوظ است.
نکات قابل توجه :
- افت قیمت محصول در دوره گارانتی محاسبه نمی گردد.
- در دوره خارج از گارانتی ، به ازای هر ماه کارکرد محصول از زمان نصب ، 1% از قیمت روز دستگاه کسر می گردد.
- سقف ارزش محصول در آیین نامه مرتبط آمده است
- تسهیلات ارائه شده بر اساس طرحهای فروش روز به مصرف کننده اعلام می گردد.
دوستی تمام و کمال
5. ارائه خدمات در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز
پاسخگویی 24 ساعته و مراجعه در 7 روز هفته حتی روزهای تعطیل، تعهدی است که شرکت انتخاب الکترونیک در قبال اعتماد مصرف کنندگان به انتخاب الکترونیک، برای خود ایجاد کرده است.
نکات قابل توجه :
- شماره 4 رقمی رایگان 1699 با امکان پاسخگویی به تماس هم زمان مشتریان از سراسر ایران آماده پاسخگویی به نیاز مشتریان است .
- هماهنگی و قرار ملاقات طی همان روز توسط نزدیکترین تکنسین با مصرف کننده انجام می شود .
- خدمات گارانتی در همه ساعات شبانه روز ، هیچ هزینه اضافی به مصرف کننده تحمیل نمی کند.
دوستی مسئولانه
6. تضمین ارائه خدمات به هنگام (به ازای هر روز تاخیر یک ماه گارانتی رایگان به مشتریان اعطا می شود)
زمان قرار ملاقات جهت انجام خدمت در اولین ساعات روز توسط سرویسکار تعیین می شود .
سرویسکار به جهت اثبات خوش قولی، زمان های خالی را به مصرف کننده پیشنهاد داده و ایشان بهترین انتخاب را انجام می دهد .
نکات قابل توجه :
- انتخاب خدمت در 3 شیفت ( صبح ، عصر یا شب) امکان پذیر است .
- جبران خسارت تاخیر در مراجعه هماهنگ شده ، 1 ماه گارانتی اضافه به ازای هر روز است .
- ملاک محاسبه انحراف، از روز مقرر (در توافق با مصرف کننده) تا پایان روز مراجعه محاسبه می گردد و به ازای هر روز تأخیر، یک ماه گارانتی به مدت زمان دوره گارانتی اضافه می شود.
- در صورتیکه درفرآیند تعمیر، مصرف کننده نتواند از محصول خود یا محصول جایگزین استفاده نماید با تخصیص گارانتی اضافه به محصول جبران خسارت می گردد.
- به ازای هر خواب محصول از روز ششم به بعد،( عدم استفاده مطلوب) 1 ماه گارانتی به ازای هر روز تأخیر به مدت زمان گارانتی محصول اضافه می شود.
آن سوی دوستی
7. شش ماه ضمانت تعمیر ( غیرگارانتی )
هدف از این طرح ایجاد اعتماد و اطمینان مصرف کنندگان از خدمات تعمیری است که از شرکت انتخاب الکترونیک دریافت می کنند.
نکات قابل توجه :
- تمامی خدمات تعمیری که از طریق شرکت انتخاب الکترونیک به مصرف کنندگان ارائه میگردد دارای ضمانت کیفیت تعمیر است.
- خرابی مجدد نباید در اثر استفاده نامتعارف از محصول ایجاد شده باشد .
- هزینه های جانبی دستمزد، ایاب و ذهاب و موارد مصرفی حاصل از تعویض این قطعات بر عهده شرکت انتخاب الکترونیک است.
- بازه 6 ماه، از زمان پایان عملیات آخرین خدمت محاسبه می گردد.
- ضمانت تعمیرات و قطعات به قطعات مرتبط با آخرین تعمیر اختصاص می یابد و هرگونه خرابی شامل ضمانت نمی گردد.
- تعمیرات باید توسط شرکت انتخاب الکترونیک و از طریق 1699 درخواست شده باشد.
فراتر از دوستی
8. تحویل محصول جایگزین هنگام تعمیر و تعویض محصولات
هدف از اجرای این طرح، افزایش رضایت مشتریانی است که خرابی محصول مانع استفاده مطلوب از لوازم خانگی ایشان شده و تحویل محصول امانی می تواند نیاز مصرف کننده را طی دوره تعمیرات یا مدت زمان تحویل محصول جایگزین فراهم نماید.
نکات قابل توجه :
- پیشنهاد محصول جایگزین به مصرف کنندگانی داده می شود که طی دوره کوتاه مدت (بیش از یک روز) به علت تعمیر یا عدم کارایی محصول امکان استفاده مطلوب از محصول خود را ندارند.
- محصول امانی جایگزین محصولی است که حداقل نیازهای مشتری را پاسخگو باشد.
- نصب و راه اندازی و جابجایی محصول جایگزین به صورت رایگان توسط شرکت انتخاب الکترونیک انجام داده می شود.