چهارمین “نمایشگاه کار” با حمایت انتخاب الکترونیک برگزار شد

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

چهارمین “نمایشگاه کار” با حمایت انتخاب الکترونیک برگزار شد

چهارمین نمایشگاه ملی کار ایران با حمایت گروه صنعتی انتخاب الکترونیک (بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی در ایران) برگزار شد.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک، این نمایشگاه در روزهای چهاردهم الی شانزدهم بهمن‌ماه در محل بوستان گفتگوی تهران با اهتمام ویژه به دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت برگزار شد و فعالیت غرفه اختصاصی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک نیز که به عنوان حامی اصلی در این نمایشگاه شرکت کرده بود با استقبال کم‌نظیر بازدیدکنندگان همراه بود.

در طی سه روز فعالیت غرفه اختصاصی انتخاب الکترونیک در این نمایشگاه، بازدیدکنندگان با شرایط و رویکردهای اشتغال در زنجیره ارزش بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی ایران و نیازهای این گروه صنعتی در زمینه مشاغل مختلف و منابع انسانی آشنا شدند.

همچنین در روز پایانی این رویداد کریمی، معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی بازدیدی از غرفه گروه صنعتی انتخاب الکترونیک و نشست مشترک با مدیران ارشد گروه صنعتی انتخاب الکترونیک نسبت به رشد افزون و توسعه این گروه صنعتی ابراز امیدواری و بر لزوم برداشته شدن موانع تولید در صنعت لوازم خانگی، تاکید کرد.

سید حسین میرباقری، معاون سرمایه‌های انسانی در انتخاب الکترونیک معتقد است؛ استفاده از ظرفیت پلتفرم‌های نوین حوزه کسب و کار و کارجویی، نقش مهمی در تامین منابع انسانی مورد نیاز  بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی در ایران دارد و حضور در نمایشگاه کار یکی از بسترهایی است که می‌تواند ارتباطات دوجانبه سازمان‌یافته‌ای میان کارجو و این گروه صنعتی ایجاد کند.

وی در گفتگو با اصحاب رسانه در حاشیه اختتامیه چهارمین نمایشگاه کار ایران، افزود: اشتغالزایی پایدار به عنوان یک رمز موفقیت همواره در دستور کار انتخاب الکترونیک بوده و بخش مهمی از اهداف این گروه صنعتی بر مبنای اشتغالزایی و کارآفرینی در مسیر تحقق اقتصاد مولد ایران تعریف شده است.

میرباقری اضافه کرد: خوشبختانه شاهد استقبال کم‌نظیر بازدیدکنندگان از غرفه انتخاب الکترونیک در چهارمین نمایشگاه کار ایران بودیم و امیدواریم با توجه به حجم رزومه‌های دریافتی بتوانیم بخشی از نیاز خود در زمینه منابع انسانی را با استعدادها و نخبگان حاضر در این نمایشگاه پاسخ دهیم.

 

 

لینک کوتاه: http://entekhabelectronic.ir/zybi

مطالب مرتبط...

ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صمت

ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صمت:
گروه انتخاب، پیشرو در صنعت لوازم خانگی ایران است

دکاپست، نشان فرانچایز پیشرو را دریافت کرد

مشتری‌مداری انتخاب از دلجویی تا باشگاه مشتریان

کمپین دلجویی انتخاب با دستاورد نتایجی ارزشمند اجرا شد.
مشتری‌مداری انتخاب، از باشگاه مشتریان تا مشعوف‌سازی مصرف‌کنندگان

هیاتی عالی‌رتبه از پزشکان ازبکستانی با حضور در موسسه مکسا، با مدیران ارشد این مرکز درباره روش‌های پیشگیری، غربالگری و درمان سرطان به تبادل تجربه پرداختند. در این دیدار که با حضور رئیس دپارتمان سرطان ازبکستان و دو جراح برجسته از بیمارستان تاشکند برگزار شد، محمد جهانگیری، مدیر عامل موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) به معرفی شبکه گسترده خیریه‌های فعال در حوزه سرطان در ایران پرداخت. وی در این خصوص گفت: در شبکه ملی خیریه‌های فعال در سرطان تقسیم کار انجام شده و هر خیریه مسئول پوشش خدماتی از غربالگری و پیشگیری، انواع تصویربرداری تا سرطان در اطفال و بزرگسالان همچنین ارائه مراقبت‌های حمایتی و تسکینی است. در ادامه این نشست، آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از سرطان در ایران و ازبکستان بر اساس داده‌های سازمان جهانی بهداشت مورد مقایسه قرار گرفت و دو طرف به تبادل تجربیات خود در این زمینه پرداختند. مدل مدیریت بهینه و جامع بیماری سرطان ارائه شده توسط مکسا، مورد استقبال هیات ازبکستانی قرار گرفت و به عنوان گامی موثر در راستای مقابله با این بیماری توصیف شد. رئیس دپارتمان سرطان ازبکستان نیز با ارائه گزارشی از طرح غربالگری گسترده سرطان پستان در این کشور، از غربالگری ۴۳۰ هزار نفر طی سه سال خبر داد و تاثیر چشمگیر این طرح در کاهش نرخ ابتلا به سرطان پستان را مورد تاکید قرار داد. محمد جهانگیری، مدیر عامل موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) در پایان این دیدار با تاکید بر هدف مشترک متخصصان حوزه سرطان در سراسر دنیا، ابراز امیدواری کرد که تبادل تجربیات و همکاری‌های بین‌المللی به تسریع روند پیشرفت علم پزشکی در زمینه مقابله با این بیماری کمک کند. موسسه نیکوکاری مکسا، با حمایت و همراهی گروه انتخاب، در راستای ارائه خدمات جامع به بیماران مبتلا به سرطان و خانواده‌های آن‌ها فعالیت می‌کند. مکسا، نمادی از مسئولیت اجتماعی و تعهد انتخاب در راستای سلامت جامعه است.

مدل مدیریت بهینه و جامع بیماری سرطان مکسا، مورد استقبال هیات ازبکستانی قرار گرفت.
بازدید هیات عالی رتبه پزشکان ازبکستانی از مکسا

دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی هلدینگ دکا

هلدینگ دکا برای دومین سال متوالی گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد.
دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی هلدینگ دکا

اهدای تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان انتخاب سرویس

تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان برای چهاردهمین سال به متوالی به انتخاب سرویس رسید.
۱۶ سال پیشتازی انتخاب سرویس در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان

به بالای صفحه بردن