خدمات انتخاب الکترونیک بر اساس رسالت ذاتی خود در حمایت و مراقبت از مشتریان گرامی مرکز تماس با مشتریان(Call Center) را درسال 1390 ایجاد نمود. این مجموعه با استفاده از نرم افزارهای حرفه ای حوزه ارتباط با مشتریان به مدیریت مراقبت از مشتریان در حوزه های مختلف میپردازد. مشتریان گرامی از سراسر کشور می توانند تنها با شماره گیری (1699) بدون استفاده از کد با این مرکز تماس گرفته تا در سریع‌ترین زمان، خدمات پشتیبانی را دریافت کنند. این مرکز با همراهی بیش از 250 پرسنل آموزش دیده در قسمت های پشتیبانی، شکایات و نظرات، پایش عملکرد و ... به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته حتی ایام تعطیل به ارائه خدمت اهتمام می ورزند.
با مراجعه به وب سایت انتخاب سرویس به آدرس service.entekhabelectronic.ir می توانید از آخرین اخبار مربوط به جشنواره های فروش، طرح های خدمات و پشتیبانی،... مطلع و همچنین به صورت آنلاین هر نوع درخواست خدمات نصب و تعمیر محصول را ثبت نمایید.

به بالای صفحه بردن