اخبار

جشن ازدواج ۳۵۰ زوج جوان انتخابی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد. گرامیداشت نهاد خانواده در جشن بزرگ «انتخاب تا بینهایت»
گروه انتخاب به مناسبت ازدواج کارکنان خود در یک سال اخیر، مراسمی باشکوه با عنوان «انتخاب تا بینهایت» را روز پنجشنبه ۸ آبانماه در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار کرد. در این مراسم بیش از ۳۵۰ زوج جوان از سراسر کشور گرد هم آمدند تا شبی بهیادماندنی را در کنار خانواده

حمایت "انتخاب" از بزرگترین رویداد مهارتی کشور؛ حضور پررنگ گروه انتخاب در بیستودومین دوره مسابقات ملی مهارت کشور
بیست و دومین دوره مسابقات ملی مهارت کشور در مهرماه ۱۴۰۴ با حضور رئیس جمهور، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر آموزش و پرورش، استاندار اصفهان و جمعی از مدیران برتر صنایع کشور در اصفهان برگزار شد. گروه انتخاب به عنوان یکی از حامیان اصلی این رویداد بزرگ ،

در بیستونهمین آیین نکوداشت صنعت و معدن اصفهان؛ از سه واحد صنعتی گروه انتخاب تجلیل شد.
مراسم تقدیر از واحدهای نمونه صنعتی استان اصفهان در سال ۱۴۰۴، روز هفدهم مهرماه در سالن «نگین» سپاهانشهر برگزار شد. این مراسم با حضور مسئولان کشوری و استانی و فعالان اقتصادی برجسته استان، فضایی پرشور را رقم زد. این مراسم با حضور دکتر عاملی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان

انتخاب فاتح لیگ زورخانهای نوجوانان کشور شد. درخشش گروه انتخاب در میدان پهلوانی
در ادامه مسیر مسئولیت اجتماعی گروه توسعه سرمایهگذاری انتخاب و با هدف احیای ورزشهای اصیل ایرانی، تیم زورخانهای نوجوانان این گروه موفق شد در فینال رقابتهای لیگ برتر کشور، با غلبه بر تیم فولاد مبارکه سپاهان (قهرمان سال گذشته)، عنوان قهرمانی را از آن خود کند.این رقابتها همزمان با برگزاری

در مراسم روز «صنعت و معدن» و با تقدیر از سوی رئیسجمهور؛ گروه انتخاب سرآمد تولید و خدمات پس از فروش معرفی شد.
دو شرکت گروه انتخاب پس از ارزیابیهای صورت گرفته در کارگروه انتخاب برگزیدگان واحدهای نمونه ۱۴۰۴ مبتنی بر عملکرد، از میان هزار و ۳۰۰ متقاضی حضور در فرایند و ۸۰ شرکت برگزیده در ۱۷ رشته، در حوزه تولید و خدمات پس از فروش، بهعنوان واحد نمونه ملی معرفی شدند و

جنگ نرمافزاری در بازار لوازم خانگی، بهای استقلال صنعتی و پیشرفتهای فناورانه ایران؛ جزییات بومیسازی فناوری تلویزیونهای تعاملی اسنوا
مدیرعامل هلدینگ لوازم خانگی گروه انتخاب با تشریح جزئیات مشکلات اخیر تلویزیونهای هوشمند اسنوا، ضمن عذرخواهی از مشتریان اعلام کرد: تمام دستگاههای آسیبدیده بهطور رایگان تعمیر یا حتی در شرایط ویژه تعویض خواهند شد. غلامحسین کسایی اقدام تأمینکننده چینی در انتشار بهروزرسانی مخرب را غیرحرفهای دانست و تأکید کرد کنترل

گروه انتخاب اعلام کرد: 90 درصد تلویزیونهای اسنوا و دوو دارای اختلال، رفع عیب شد.
ضمن قدردانی از همراهی و شکیبایی مشتریان گرامی، گروه انتخاب بهعنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی کشور با برندهای اسنوا و دوو، به اطلاع میرساند: طی روزهای اخیر، اختلال موقتی در عملکرد بخش هوشمند برخی از تلویزیونهای برندهای (اسنوا و دوو) رخ داد که منجر به بروز نگرانیهایی در میان کاربران

بیانیه گروه انتخاب در خصوص اختلال در تلویزیونهای هوشمند دوو و اسنوا
اختلالات تلویزیونهای اسنوا و دوو در ۴۸ ساعت آینده حل میشود. متاسفانه همانگونه که در برخی رسانهها عنوان شده است، در ساعات اخیر بنابر گزارش تعدادی از مشتریان، مواردی از تلویزیونهای تولیدی گروه انتخاب با برندهای اسنوا و دوو ، دچار اختلال در کاربری و بعضا عدم امکان بهرهبرداری شده

در نهمین اجلاس سراسری «رضایتمندی مشتری» صورت گرفت کسب نشان ملی «رضایتمندی مشتری» از سوی هلدینگ انتخاب دیجیتال
در نهمین اجلاس سراسری «رضایتمندی مشتری»، هلدینگ انتخاب دیجیتال موفق به کسب نشان ملی «رضایتمندی مشتری» در صنعت لوازم خانگی شد. آئین نهمین اجلاس سراسری «رضایتمندی مشتری» با حضور گستردهای از مدیران دولتی، مسئولان عالی حوزه تجارت، چهرههای اقتصادی و نمایندگان برجسته اصناف و صنایع کشوردر مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما

کسب نشان ویژه “فناوری و نوآوری پیشرو” توسط هلدینگ دکا در ششمین جشنواره حمایت از تولید ملی
هلدینگ دکا در ششمین همایش و جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی) نشان ویژه فناوری و نوآوری پیشرو را کسب کرد. به گزارش روابط عمومی هلدینگ دکا، در این رویداد که با حضور رییس شورای اطلاعرسانی دولت، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، دبیرکل خانه کارگر، عضو

ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صمت: گروه انتخاب، پیشرو در صنعت لوازم خانگی ایران است
ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صمت، از مجموعه کارخانههای گروه انتخاب بازدید کرد. وی در این بازدید ضمن تقدیر از دستاوردهای ارزشمند گروه انتخاب در صنعت لوازم خانگی، گفت: ما در حوزه صنایع لوازم خانگی به پیشرفتهای قابل توجهی دست یافتهایم و توانستهایم نیاز داخلی کشور را با داخلیسازی

دکاپست، نشان فرانچایز پیشرو را دریافت کرد
مدیرعامل هلدینگ دکا گفت: لجستیک یکی از سه عنصر اصلی صنعت فرانچایز (نشانسپاری) است درحالی که متأسفانه به ابعاد و نقش صنعت لجستیک در موضوع فرانچایز کمتر توجه میشود. به گزارش روابط عمومی هلدینگ دکا، هومن پشنگیان در پنل تخصصی چالشها و فرصتهای صنعت فرانچایز در ششمین کنفرانس بینالمللی صنعت

کمپین دلجویی انتخاب با دستاورد نتایجی ارزشمند اجرا شد. مشتریمداری انتخاب، از باشگاه مشتریان تا مشعوفسازی مصرفکنندگان
معاونت مراقبت از مشتریان و تعالی سازمانی گروه انتخاب با اجرای کمپینهای دلجویی و طرحهای پیشگیرانه، گامی بلند در راستای مشتریمداری برداشته است. محمدرضا پهلوانزاده، معاون ارشد مراقبت مشتریان و تعالی سازمان گروه انتخاب، از شناسایی و تلاش در راستای رفع مشکلات و خواست مشتریان در سفر خرید و پیادهسازی

مدل مدیریت بهینه و جامع بیماری سرطان مکسا، مورد استقبال هیات ازبکستانی قرار گرفت. بازدید هیات عالی رتبه پزشکان ازبکستانی از مکسا
هیاتی عالیرتبه از پزشکان ازبکستانی با حضور در موسسه مکسا، با مدیران ارشد این مرکز درباره روشهای پیشگیری، غربالگری و درمان سرطان به تبادل تجربه پرداختند. در این دیدار که با حضور رئیس دپارتمان سرطان ازبکستان و دو جراح برجسته از بیمارستان تاشکند برگزار شد، محمد جهانگیری، مدیر عامل موسسه

هلدینگ دکا برای دومین سال متوالی گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان را دریافت کرد. دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان از سوی هلدینگ دکا
هلدینگ دکا، بهعنوان یک مجموعه تخصصی در ارائه خدمات ۳۶۰ درجه و لجستیک نوین، برای دومین سال متوالی موفق به دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان شد. این گواهینامه در بیست و سومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون وزیر و رئیس

تندیس طلایی رعایت حقوق مصرفکنندگان برای چهاردهمین سال به متوالی به انتخاب سرویس رسید. ۱۶ سال پیشتازی انتخاب سرویس در حمایت از حقوق مصرفکنندگان
شرکت انتخاب سرویس بهعنوان پیشرو در حوزه خدمات پس از فروش لوازم خانگی و دیجیتال، برای شانزدهمین سال متوالی در ارزیابیهای ملی بهعنوان شرکت برتر معرفی شد. این شرکت همچنین برای چهاردهمین سال متوالی موفق به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرفکنندگان شد، که بالاترین نشان ملی در حمایت از

مشاور فنی معاون بهداشت وزارت بهداشت از خدمات مکسا در قم بازدید کرد. تعهد مکسا و گروه انتخاب به ارائه خدمات جامع درمانی
مشاور فنی معاون بهداشت وزارت بهداشت ضمن بازدید از روند ارجاع بیماران مشکوک به سرطان به واحد مکسا در بیمارستان شهید بهشتی قم از کارایی این طرح ابراز رضایت کرد. به گزارش مرکز ارتباطات رسانهای گروه انتخاب، بابک فرخی طی این بازدید به سردرگمی بیماران در مراحل تشخیص و درمان

هلدینگ دکا پروانه فعالیت 3PL را از وزارت صنعت دریافت کرد
هلدینگ دکا پروانه فعالیت شرکتهای ارایهدهنده خدمات لجستیکی طرف سوم (3PL) را از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی دکا، این مجوز در زمینه ارایه خدمات نوین لجستیکی صادر شده و نشاندهنده ظرفیت هلدینگ دکا در ارایه خدمات جامع به مشتریان و صاحبان کسب و

در پنل اسنواتک مطرح شد: تقویت تجربه مشتری با نیروی انسانی نوآور
گروه انتخاب همواره کوشیده است تا با نوآوری و بهبود در تجربه خرید مشتری سطح رضایت مشتریان را افزایش دهد. به گزارش مرکز ارتباطات رسانه ای گروه انتخاب، رسول صادقی، مدیر استراتژی حوزه سرویس انتخاب در پنل اسنواتک با رویکرد نوآوری باز در پژوهشگاه نیرو با اشاره به اینکه نوآوری

هدف اصلی در نوآوری باز ارائه راهحلهایی برای حل مشکلات موجود در بازاریابی صنعت لوازم خانگی است. نقش نوآوری باز در خلق ارزشهای تازه برای صنعت لوازم خانگی
در هجدهمین کنفرانس ملی و چهاردهمین کنفرانس بینالمللی مدیریت فناوری و نوآوری نسرین ماهآورپور، مدیر برندهای ایتالیایی صنایع پیشران انتخاب درپنل کارخانه نوآوری اسنواتک با رویکرد نوآوری باز از راهکارهای نوآوری باز در بازاریابی صنعت لوازم خانگی گفت. به گزارش مرکز ارتباطات رسانهای گروه انتخاب مدیر برندهای ایتالیایی صنایع پیشران

جشن ازدواج ۳۵۰ زوج جوان انتخابی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد. گرامیداشت نهاد خانواده در جشن بزرگ «انتخاب تا بینهایت»
گروه انتخاب به مناسبت ازدواج کارکنان خود در یک سال اخیر، مراسمی باشکوه با عنوان «انتخاب تا بینهایت» را روز پنجشنبه ۸ آبانماه در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار کرد. در این مراسم بیش از ۳۵۰ زوج جوان از سراسر کشور گرد هم آمدند تا شبی بهیادماندنی را در کنار خانواده بزرگ انتخاب تجربه کنند. این رویداد با هدف تکریم نهاد خانواده و قدردانی از کارکنانی که از ابتدای فروردین ۱۴۰۳ تا پایان شهریور ۱۴۰۴ ازدواج کرده بودند برگزار شد. در این برنامه از شرکتکنندگان با مجموعهای از برنامههای متنوع و شاد همچون درشکهسواری، آتلیه عکس اختصاصی و اجراهای مذهبی و

حمایت "انتخاب" از بزرگترین رویداد مهارتی کشور؛ حضور پررنگ گروه انتخاب در بیستودومین دوره مسابقات ملی مهارت کشور
بیست و دومین دوره مسابقات ملی مهارت کشور در مهرماه ۱۴۰۴ با حضور رئیس جمهور، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر آموزش و پرورش، استاندار اصفهان و جمعی از مدیران برتر صنایع کشور در اصفهان برگزار شد. گروه انتخاب به عنوان یکی از حامیان اصلی این رویداد بزرگ ، با هدف ارتقای مهارتافزایی، توانمندسازی نیروی انسانی و حمایت از نخبگان جوان، حضور مؤثر و اثرگذاری در این رویداد ملی داشت. این مسابقات با هدف ارتقای سطح مهارت در جامعه و گسترش فرهنگ یادگیری حرفهای در میان جوانان و نوجوانان توسط وزارت کار و سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور

در بیستونهمین آیین نکوداشت صنعت و معدن اصفهان؛ از سه واحد صنعتی گروه انتخاب تجلیل شد.
مراسم تقدیر از واحدهای نمونه صنعتی استان اصفهان در سال ۱۴۰۴، روز هفدهم مهرماه در سالن «نگین» سپاهانشهر برگزار شد. این مراسم با حضور مسئولان کشوری و استانی و فعالان اقتصادی برجسته استان، فضایی پرشور را رقم زد. این مراسم با حضور دکتر عاملی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان و دکتر جمالینژاد، استاندار اصفهان برگزار شد. همچنین جمعی از مسئولان کشوری و استانی، مدیران تشکلهای صنعتی و فعالان اقتصادی برجسته استان در این آیین حضور داشتند. در این آیین، سه واحد صنعتی عضو انجمن صنایع لوازم خانگی استان اصفهان به عنوان واحد نمونه مورد تجلیل قرار گرفتند: شرکت کیا

انتخاب فاتح لیگ زورخانهای نوجوانان کشور شد. درخشش گروه انتخاب در میدان پهلوانی
در ادامه مسیر مسئولیت اجتماعی گروه توسعه سرمایهگذاری انتخاب و با هدف احیای ورزشهای اصیل ایرانی، تیم زورخانهای نوجوانان این گروه موفق شد در فینال رقابتهای لیگ برتر کشور، با غلبه بر تیم فولاد مبارکه سپاهان (قهرمان سال گذشته)، عنوان قهرمانی را از آن خود کند.این رقابتها همزمان با برگزاری مسابقات آسیایی و با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد. حرکت گروه انتخاب در این مسیر، تلاشی برای زنده نگه داشتن و ترویج روحیه پهلوانی و جوانمردی در جامعه است. به گزارش مرکز رسانه گروه انتخاب، فینال مسابقات لیگ نوجوانان کشور به عنوان یکی از برنامههای جنبی مسابقات آسیایی،

در مراسم روز «صنعت و معدن» و با تقدیر از سوی رئیسجمهور؛ گروه انتخاب سرآمد تولید و خدمات پس از فروش معرفی شد.
دو شرکت گروه انتخاب پس از ارزیابیهای صورت گرفته در کارگروه انتخاب برگزیدگان واحدهای نمونه ۱۴۰۴ مبتنی بر عملکرد، از میان هزار و ۳۰۰ متقاضی حضور در فرایند و ۸۰ شرکت برگزیده در ۱۷ رشته، در حوزه تولید و خدمات پس از فروش، بهعنوان واحد نمونه ملی معرفی شدند و از سوی رئیسجمهور و وزیر «صنعت، معدن و تجارت» تندیس و لوح تقدیر دریافت کردند. شرکت «انتخاب سرویس حامی» در مراسم روز ملی صنعت و معدن ۱۴۰۴، در بخش خدمات پس از فروش لوازم خانگی، به عنوان واحد نمونه ملی انتخاب شد و هرمز طاهری، مدیرعامل این شرکت، از دست

جنگ نرمافزاری در بازار لوازم خانگی، بهای استقلال صنعتی و پیشرفتهای فناورانه ایران؛ جزییات بومیسازی فناوری تلویزیونهای تعاملی اسنوا
مدیرعامل هلدینگ لوازم خانگی گروه انتخاب با تشریح جزئیات مشکلات اخیر تلویزیونهای هوشمند اسنوا، ضمن عذرخواهی از مشتریان اعلام کرد: تمام دستگاههای آسیبدیده بهطور رایگان تعمیر یا حتی در شرایط ویژه تعویض خواهند شد. غلامحسین کسایی اقدام تأمینکننده چینی در انتشار بهروزرسانی مخرب را غیرحرفهای دانست و تأکید کرد کنترل کامل نرمافزار اکنون در اختیار این گروه است. او درباره مشکل بهوجود آمده در برخی تلویزیونهای هوشمند این شرکت گفت: ماجرا از حدود چهار سال پیش آغاز شد، زمانی که تصمیم گرفتیم برای تلویزیونهای هوشمند خود پلتفرم و سیستمعامل بومی با نام DONE را توسعه دهیم. هدف ما در دست

گروه انتخاب اعلام کرد: 90 درصد تلویزیونهای اسنوا و دوو دارای اختلال، رفع عیب شد.
ضمن قدردانی از همراهی و شکیبایی مشتریان گرامی، گروه انتخاب بهعنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی کشور با برندهای اسنوا و دوو، به اطلاع میرساند: طی روزهای اخیر، اختلال موقتی در عملکرد بخش هوشمند برخی از تلویزیونهای برندهای (اسنوا و دوو) رخ داد که منجر به بروز نگرانیهایی در میان کاربران شد. این اختلال ناشی از مسائل زیرساختی و نرم افزاری(عدم تطبیق و ناهماهنگی در پروتکلهای نرم افزاری میان گروه انتخاب به عنوان تولید کننده تلویزیون و تامین کننده بستر ارتباطی تلویزیون در چین) بود، که در برآوردهای اولیه امکان اختلال در 20 درصد محصولات پیشبینی میشد. خوشبختانه فرآیند رفع ایراد

بیانیه گروه انتخاب در خصوص اختلال در تلویزیونهای هوشمند دوو و اسنوا
اختلالات تلویزیونهای اسنوا و دوو در ۴۸ ساعت آینده حل میشود. متاسفانه همانگونه که در برخی رسانهها عنوان شده است، در ساعات اخیر بنابر گزارش تعدادی از مشتریان، مواردی از تلویزیونهای تولیدی گروه انتخاب با برندهای اسنوا و دوو ، دچار اختلال در کاربری و بعضا عدم امکان بهرهبرداری شده است. گروه انتخاب ضمن عذرخواهی از بروز این اختلال فنی که ناشی از برخی ناهماهنگی و اختلالات بسترهای ارتباطی میباشد ، اعلام میدارد این اختلال توسط کارشناسان فنی در حال بررسی و رفع میباشد و با صبوری و همراهی مشتریان ظرف 48 ساعت آینده مرتفع خواهد شد. همچنین برای پیشگیری

در نهمین اجلاس سراسری «رضایتمندی مشتری» صورت گرفت کسب نشان ملی «رضایتمندی مشتری» از سوی هلدینگ انتخاب دیجیتال
در نهمین اجلاس سراسری «رضایتمندی مشتری»، هلدینگ انتخاب دیجیتال موفق به کسب نشان ملی «رضایتمندی مشتری» در صنعت لوازم خانگی شد. آئین نهمین اجلاس سراسری «رضایتمندی مشتری» با حضور گستردهای از مدیران دولتی، مسئولان عالی حوزه تجارت، چهرههای اقتصادی و نمایندگان برجسته اصناف و صنایع کشوردر مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما با رویکرد تجلیل از یکصد ویژند پیشرو در مسیر ارتقاء اعتماد مشتریان برگزار شد. این رویداد با هدف تجلیل از ویژندهای پیشرو و مسئولیتپذیر در مسیر اعتمادسازی و تعامل انسانی با مشتریان، در نقشه اقتصادی کشورمان، جایگاهی فراتر از یک همایش سالانه دارد. در این میان، هلدینگ «انتخاب دیجیتال» با

کسب نشان ویژه “فناوری و نوآوری پیشرو” توسط هلدینگ دکا در ششمین جشنواره حمایت از تولید ملی
هلدینگ دکا در ششمین همایش و جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی) نشان ویژه فناوری و نوآوری پیشرو را کسب کرد. به گزارش روابط عمومی هلدینگ دکا، در این رویداد که با حضور رییس شورای اطلاعرسانی دولت، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، دبیرکل خانه کارگر، عضو هیأت رییسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، فعالان حوزه تولید و صنعت، مدیران عامل و کارآفرینان بخش خصوصی در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، هلدینگ دکا موفق شد نشان ویژه فناوری و نوآوری پیشرو را برای پلتفرم “دکابار” کسب کند. هومن پشنگیان، مدیرعامل هلدینگ

ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صمت: گروه انتخاب، پیشرو در صنعت لوازم خانگی ایران است
ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صمت، از مجموعه کارخانههای گروه انتخاب بازدید کرد. وی در این بازدید ضمن تقدیر از دستاوردهای ارزشمند گروه انتخاب در صنعت لوازم خانگی، گفت: ما در حوزه صنایع لوازم خانگی به پیشرفتهای قابل توجهی دست یافتهایم و توانستهایم نیاز داخلی کشور را با داخلیسازی بیشتری تامین کنیم. شیخ همچنین درباره اهمیت این گروه افزود: گروه انتخاب یکی از بهترین مجموعههای تولید کننده قطعات و محصولات لوازم خانگی در صنعت کشور است که با تولید بیش از ۲ میلیون دستگاه لوازم خانگی در سال، در صدر این صنعت قرار دارد. معاون صنایع عمومی وزارت صمت

دکاپست، نشان فرانچایز پیشرو را دریافت کرد
مدیرعامل هلدینگ دکا گفت: لجستیک یکی از سه عنصر اصلی صنعت فرانچایز (نشانسپاری) است درحالی که متأسفانه به ابعاد و نقش صنعت لجستیک در موضوع فرانچایز کمتر توجه میشود. به گزارش روابط عمومی هلدینگ دکا، هومن پشنگیان در پنل تخصصی چالشها و فرصتهای صنعت فرانچایز در ششمین کنفرانس بینالمللی صنعت فرانچایز گفت: فرانچایز یک سیستم زنده و پویا است که از اجزای مهمی تشکیل شده و یکی از اجزای مهم آن لجستیک است. وی ادامه داد: نشریه Franchise Business Review که از سال 2006 در آمریکا منتشر میشود، اطلاعات 30 هزار مجموعه فرانچایزی و 300 برند را جمعآوری کرده است.

کمپین دلجویی انتخاب با دستاورد نتایجی ارزشمند اجرا شد. مشتریمداری انتخاب، از باشگاه مشتریان تا مشعوفسازی مصرفکنندگان
معاونت مراقبت از مشتریان و تعالی سازمانی گروه انتخاب با اجرای کمپینهای دلجویی و طرحهای پیشگیرانه، گامی بلند در راستای مشتریمداری برداشته است. محمدرضا پهلوانزاده، معاون ارشد مراقبت مشتریان و تعالی سازمان گروه انتخاب، از شناسایی و تلاش در راستای رفع مشکلات و خواست مشتریان در سفر خرید و پیادهسازی باشگاه مشتریان به عنوان بخشی از تلاشهای این معاونت در راستای مشتریمداری خبر داد. به گزارش مرکز ارتباطات رسانهای گروه انتخاب، معاون ارشد مراقبت مشتریان و تعالی سازمان گروه انتخاب، با اشاره به اجتنابناپذیر بودن خطا در کسبو کارهای بزرگ، بر اهمیت مدیریت تجربه مشتری در تمام نقاط تماس با

مدل مدیریت بهینه و جامع بیماری سرطان مکسا، مورد استقبال هیات ازبکستانی قرار گرفت. بازدید هیات عالی رتبه پزشکان ازبکستانی از مکسا
هیاتی عالیرتبه از پزشکان ازبکستانی با حضور در موسسه مکسا، با مدیران ارشد این مرکز درباره روشهای پیشگیری، غربالگری و درمان سرطان به تبادل تجربه پرداختند. در این دیدار که با حضور رئیس دپارتمان سرطان ازبکستان و دو جراح برجسته از بیمارستان تاشکند برگزار شد، محمد جهانگیری، مدیر عامل موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) به معرفی شبکه گسترده خیریههای فعال در حوزه سرطان در ایران پرداخت. وی در این خصوص گفت: در شبکه ملی خیریههای فعال در سرطان تقسیم کار انجام شده و هر خیریه مسئول پوشش خدماتی از غربالگری و پیشگیری، انواع تصویربرداری تا سرطان در اطفال و

هلدینگ دکا برای دومین سال متوالی گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان را دریافت کرد. دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان از سوی هلدینگ دکا
هلدینگ دکا، بهعنوان یک مجموعه تخصصی در ارائه خدمات ۳۶۰ درجه و لجستیک نوین، برای دومین سال متوالی موفق به دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان شد. این گواهینامه در بیست و سومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان به هومن پشنگیان، مدیرعامل هلدینگ دکا اعطا شد. مدیرعامل هلدینگ دکا در این مراسم، بر اولویت حقوق مشتری، رضایت مشتری و اعتماد مصرفکنندگان در تمامی فرآیندهای این مجموعه تأکید کرد و گفت: هلدینگ دکا خود را در معرض ارزیابی دقیق سازمان حمایت از مصرفکنندگان

تندیس طلایی رعایت حقوق مصرفکنندگان برای چهاردهمین سال به متوالی به انتخاب سرویس رسید. ۱۶ سال پیشتازی انتخاب سرویس در حمایت از حقوق مصرفکنندگان
شرکت انتخاب سرویس بهعنوان پیشرو در حوزه خدمات پس از فروش لوازم خانگی و دیجیتال، برای شانزدهمین سال متوالی در ارزیابیهای ملی بهعنوان شرکت برتر معرفی شد. این شرکت همچنین برای چهاردهمین سال متوالی موفق به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرفکنندگان شد، که بالاترین نشان ملی در حمایت از حقوق مصرفکنندگان بهشمار میرود. این موفقیت حاصل رعایت استانداردهای کیفی، بهبود مستمر فرآیندهای خدماتی و توسعه فناوریهای نوین در ارائه خدمات پس از فروش است. بیست و سومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاونان، مدیران ارشد سازمان حمایت از حقوق مصرفکنندگان، مدیران

مشاور فنی معاون بهداشت وزارت بهداشت از خدمات مکسا در قم بازدید کرد. تعهد مکسا و گروه انتخاب به ارائه خدمات جامع درمانی
مشاور فنی معاون بهداشت وزارت بهداشت ضمن بازدید از روند ارجاع بیماران مشکوک به سرطان به واحد مکسا در بیمارستان شهید بهشتی قم از کارایی این طرح ابراز رضایت کرد. به گزارش مرکز ارتباطات رسانهای گروه انتخاب، بابک فرخی طی این بازدید به سردرگمی بیماران در مراحل تشخیص و درمان اشاره کرد و گفت: طی سالهای متمادی، حتی با اجرای طرح تحول سلامت در کشور، حلقه مفقودهای وجود داشت که باعث سردرگمی افرادی میشد که در مراحل ابتدایی بیماری شناسایی میشدند و در نهایت زمان طلایی درمان را از دست میدادند. وی افزود: با اجرای طرح مکسا و مدیریت جامع

هلدینگ دکا پروانه فعالیت 3PL را از وزارت صنعت دریافت کرد
هلدینگ دکا پروانه فعالیت شرکتهای ارایهدهنده خدمات لجستیکی طرف سوم (3PL) را از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی دکا، این مجوز در زمینه ارایه خدمات نوین لجستیکی صادر شده و نشاندهنده ظرفیت هلدینگ دکا در ارایه خدمات جامع به مشتریان و صاحبان کسب و کار است. مدیرعامل هلدینگ دکا در این رابطه گفت: هلدینگ دکا با کسب این پروانه فعالیت میتواند واسطهای لجستیکی میان تولیدکنندگان و مشتریان آنها باشد و به عنوان طرف سوم، خدمات انبارداری، حمل و نقل و لجستیک را به کسب و کارهای مختلف ارایه دهد. هومن پشنگیان ادامه داد: هلدینگ

در پنل اسنواتک مطرح شد: تقویت تجربه مشتری با نیروی انسانی نوآور
گروه انتخاب همواره کوشیده است تا با نوآوری و بهبود در تجربه خرید مشتری سطح رضایت مشتریان را افزایش دهد. به گزارش مرکز ارتباطات رسانه ای گروه انتخاب، رسول صادقی، مدیر استراتژی حوزه سرویس انتخاب در پنل اسنواتک با رویکرد نوآوری باز در پژوهشگاه نیرو با اشاره به اینکه نوآوری در دنیای امروز باید فراتر از یک وظیفه در نظر گرفته شود، گفت: در گذشته، واحد تحقیق و توسعه به عنوان مسئول نوآوری در شرکتهای صنعتی شناخته میشد؛ در حالی که ما بر این باوریم که نوآوری باید در DNA کل سازمان ما نهادینه شود. به همین خاطر، ایده تاسیس

هدف اصلی در نوآوری باز ارائه راهحلهایی برای حل مشکلات موجود در بازاریابی صنعت لوازم خانگی است. نقش نوآوری باز در خلق ارزشهای تازه برای صنعت لوازم خانگی
در هجدهمین کنفرانس ملی و چهاردهمین کنفرانس بینالمللی مدیریت فناوری و نوآوری نسرین ماهآورپور، مدیر برندهای ایتالیایی صنایع پیشران انتخاب درپنل کارخانه نوآوری اسنواتک با رویکرد نوآوری باز از راهکارهای نوآوری باز در بازاریابی صنعت لوازم خانگی گفت. به گزارش مرکز ارتباطات رسانهای گروه انتخاب مدیر برندهای ایتالیایی صنایع پیشران انتخاب در این پنل گفت: در دنیای امروز، پارادایم شیفت یا تغییر الگو در بازاریابی به گرایشی تبدیل شده که نمیتوان از آن غافل شد. این تغییر، شامل انتقال از مدلهای سنتی به مدلهایی است که بر پایه نوآوری باز وهمکاری و استفاده از نگاه و خواست مصرفکنندگان بنا شده

