کلامی در بازدید از گروه صنعتی انتخاب الکترونیک:
امیدوارم واحدهای تولیدی بتوانند همچون اسنوا روی پای خودشان بایستند

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: امیدوارم در آینده نه‌چندان دور اغلب واحدهای تولیدی ما بتوانند همچون اسنوا روی پای خودشان بایستند و دیگر نیازی به واردات و مونتاژ قطعات نداشته باشیم.

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

کلامی در بازدید از گروه صنعتی انتخاب الکترونیک:
امیدوارم واحدهای تولیدی بتوانند همچون اسنوا روی پای خودشان بایستند

[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_color=”” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” padding_top=”” padding_bottom=”” padding_left=”” padding_right=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” center_content=”no” last=”no” min_height=”” hover_type=”none” link=””][fusion_text]

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای، محمدرضا کلامی بعدازظهر امروز پنج شنبه ­_29خردادماه_ پس از بازدید از خطوط تولید گروه صنعتی انتخاب در اصفهان، اظهار کرد: بازدید امروز ما از مجموعه محصولات و کالاهای لوازم خانگی اسنوا باعث شگفتی و افتخار بود.

وی افزود: ممکن است ممنوعیت واردات، برخی از مصرف کنندگان بازار لوازم خانگی کشور را به زحمت بیاندازد اما من امروز در گروه صنعتی انتخاب(اسنوا)، شور و اشتیاق جوانان ایرانی برای تولید کالای داخلی را مشاهده کردم و تلاش غرور آفرین جوانان ایرانی در این مجموعه مایه افتخار است.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه خوشحالیم که می‌توانیم در داخل مرزهای کشور، محصولات مختلف لوازم خانگی را تولید کنیم، تصریح کرد: دولت باید با توجه ظرفیت های مختلف در این صنعت، به گردش چرخ رونق اقتصادی در این واحدهای تولیدی کمک کند؛ ظرفیت تولید لوازم خانگی بزرگ و کوچک در صنایع داخلی کشور بیش از 19.7 میلیون است.

کلامی اضافه کرد: ظرفیت تولید لوازم خانگی در کشور تا پیش از افزایش نرخ این محصولات در بازار، 13 میلیون دستگاه بوده و به نظر می‌رسد تلویزیون که تا پیش از این هرچندسال یکبار از سوی خانواده‌های ایرانی تعویض می‌شد، به یک کالای مصرفی بادوام تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه برنامه وزارت صمت در سال جاری، تولید 11 میلیون و 600 هزار دستگاه لوازم خانگی در واحدهای تولیدی داخلی است، ادامه داد: باید به واحدهای تولیدی شاخصی همچون گروه صنعتی انتخاب کمک کنیم زیرا این واحدها، قطعات لوازم خانگی را مونتاژ نکرده و آنها را تولید می‌کنند.

دبیرستاد تنظیم بازار کشور با اشاره به خودکفایی گروه صنعتی انتخاب در ساخت و پردازش تکنولوژی های روز دنیا و قطعات لوازم خانگی، خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش عمق ساخت داخل، کاهش ارزبری و توسعه اشتغال در واحدهای فعال صنعتی، بی‌شک دولت حمایت ویژه‌ای از این صنایع خواهد داشت.

کلامی افزود: یکی از نکات مهم و اساسی در این صنعت، تولید سبدکامل لوازم خانگی برای دهک های مختلف جامعه با میزان درآمدهای متفاوت است و در بازدید از اسنوا، شاهد تولید یخچال، تلویزیون و ماشین‌لباسشویی با قیمت اقتصادی بودم و این واحدتولیدی قادر است محصولاتی را با رتبه بندی و قیمت مختلف وارد بازار کند.

وی یادآور شد: امیدوارم در آینده نه‌چندان دور اغلب واحدهای تولیدی ما بتوانند همچون اسنوا روی پای خودشان بایستند و دیگر نیازی به واردات و مونتاژ قطعات نداشته باشیم.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

لینک کوتاه: http://entekhabelectronic.ir/vycb

مطالب مرتبط...

ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صمت

ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صمت:
گروه انتخاب، پیشرو در صنعت لوازم خانگی ایران است

دکاپست، نشان فرانچایز پیشرو را دریافت کرد

مشتری‌مداری انتخاب از دلجویی تا باشگاه مشتریان

کمپین دلجویی انتخاب با دستاورد نتایجی ارزشمند اجرا شد.
مشتری‌مداری انتخاب، از باشگاه مشتریان تا مشعوف‌سازی مصرف‌کنندگان

هیاتی عالی‌رتبه از پزشکان ازبکستانی با حضور در موسسه مکسا، با مدیران ارشد این مرکز درباره روش‌های پیشگیری، غربالگری و درمان سرطان به تبادل تجربه پرداختند. در این دیدار که با حضور رئیس دپارتمان سرطان ازبکستان و دو جراح برجسته از بیمارستان تاشکند برگزار شد، محمد جهانگیری، مدیر عامل موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) به معرفی شبکه گسترده خیریه‌های فعال در حوزه سرطان در ایران پرداخت. وی در این خصوص گفت: در شبکه ملی خیریه‌های فعال در سرطان تقسیم کار انجام شده و هر خیریه مسئول پوشش خدماتی از غربالگری و پیشگیری، انواع تصویربرداری تا سرطان در اطفال و بزرگسالان همچنین ارائه مراقبت‌های حمایتی و تسکینی است. در ادامه این نشست، آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از سرطان در ایران و ازبکستان بر اساس داده‌های سازمان جهانی بهداشت مورد مقایسه قرار گرفت و دو طرف به تبادل تجربیات خود در این زمینه پرداختند. مدل مدیریت بهینه و جامع بیماری سرطان ارائه شده توسط مکسا، مورد استقبال هیات ازبکستانی قرار گرفت و به عنوان گامی موثر در راستای مقابله با این بیماری توصیف شد. رئیس دپارتمان سرطان ازبکستان نیز با ارائه گزارشی از طرح غربالگری گسترده سرطان پستان در این کشور، از غربالگری ۴۳۰ هزار نفر طی سه سال خبر داد و تاثیر چشمگیر این طرح در کاهش نرخ ابتلا به سرطان پستان را مورد تاکید قرار داد. محمد جهانگیری، مدیر عامل موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) در پایان این دیدار با تاکید بر هدف مشترک متخصصان حوزه سرطان در سراسر دنیا، ابراز امیدواری کرد که تبادل تجربیات و همکاری‌های بین‌المللی به تسریع روند پیشرفت علم پزشکی در زمینه مقابله با این بیماری کمک کند. موسسه نیکوکاری مکسا، با حمایت و همراهی گروه انتخاب، در راستای ارائه خدمات جامع به بیماران مبتلا به سرطان و خانواده‌های آن‌ها فعالیت می‌کند. مکسا، نمادی از مسئولیت اجتماعی و تعهد انتخاب در راستای سلامت جامعه است.

مدل مدیریت بهینه و جامع بیماری سرطان مکسا، مورد استقبال هیات ازبکستانی قرار گرفت.
بازدید هیات عالی رتبه پزشکان ازبکستانی از مکسا

دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی هلدینگ دکا

هلدینگ دکا برای دومین سال متوالی گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد.
دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی هلدینگ دکا

اهدای تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان انتخاب سرویس

تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان برای چهاردهمین سال به متوالی به انتخاب سرویس رسید.
۱۶ سال پیشتازی انتخاب سرویس در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان

به بالای صفحه بردن