شرکت خدمات پس از فروش انتخاب سرویس، موفق به دریافت استاندارد ملی خدمات پس از فروش لوازم خانگی شد. این شرکت با تلاش، تعهد و ارائه خدمات با بالاترین کیفیت در صنعت لوازم خانگی کشور، این استاندارد ملی را از سوی اداره کل استاندارد دریافت کرد.
به گزارش مرکز ارتباطات رسانهای گروه انتخاب، مهدی هادی، سرپرست اداره کل استاندارد اصفهان، از دریافت این استاندارد توسط انتخاب سرویس خبر داد و گفت: «استاندارد ملی ۱۳۶۲۹ الزامات خدمات پس از فروش لوازم خانگی برقی و گازی است که از آبانماه ۱۴۰۲ مشمول مقررات اجباری برای کارخانههای تولیدی لوازم خانگی برقی و گازی شده و آنها را ملزم به رعایت این استاندارد و شرایط مربوطه کرده است.»
وی افزود: «در ارزیابی انجام شده از واحدهای لوازم خانگی استان و مراحل اخذ استاندارد، شرکت انتخاب سرویس اولین واحد تولیدی بود که موفق به کسب این استاندارد و گواهینامه شد.»
هادی با تاکید بر اینکه رضایت مشتری و مشتریمداری از جمله مسائل رقابتی بین واحدهای تولیدی در ایران است، تصریح کرد: «بهروز رسانی خدمات پس از فروش و افزایش کیفیت آن تأثیر زیادی در رضایت مشتری دارد؛ و از این بابت خرسندیم که انتخاب سرویس حامی موفق به کسب این استاندارد شد.»
وی همچنین به مشکلات تولیدکنندگان داخلی اشاره کرد و گفت: «ما قدردان زحمات واحدهای تولیدی هستیم که با وجود سختیها در ایران تلاش میکنند تا صنعت کشور سربلند باشد و در این جنگ اقتصادی و مشکلات موجود همچنان در حال توسعه و پیشرفت هستند.»
هادی در مورد اشتغالزایی انتخاب سرویس بیان کرد: «در حال حاضر بیستهزار نفر در مجموعه گروه انتخاب مشغول به کار هستند و هزینههای راهاندازی و نگهداری این مجموعه تولیدی به این عظمت، بیشک تلاشی معتبر و مزیتی برای ایران است.»
نصرالله نخجوانی، رئیس هیئت مدیره هلدینگ خدمات جامع، نیز با اشاره به توانمندیها و توسعه خدمات در انتخاب سرویس گفت: «دریافت استاندارد ملی برای خدمات پس از فروش لوازم خانگی از سوی انتخاب سرویس بسیار مغتنم است. انتخاب سرویس حامی در دو دهه گذشته تلاش کرده تا بر کیفیت خدمات خود بیافزاید.»
وی افزود: «در حال حاضر، انتخاب سرویس با یک مجموعه ۳۰۰۰ نفری و تکنسینهای استخدامی به ارائه خدمات و سرویسدهی به مشتریان میپردازد.»
نخجوانی تاکید کرد: «مشتریمداری مهمترین شاخص گروه انتخاب است و انتخاب سرویس امروز توانایی این را دارد که بهطور فراگیر به لوازم خانگی و خانه تمامی مشتریان در سراسر ایران خدمات دهد. از جمله خدمات انتخاب سرویس، حضور هندیمنها و تندیها (مشاوران خانم) است که به مشتریان خدمترسانی میکنند.»
وی با اشاره به دریافت تندیس حقوق مصرف کنندگان برای چهارده سال متوالی از سوی انتخاب سرویس ادامه داد: «قطعا اداره کل استاندارد نیز تمامی این خدمات را در نظر گرفته و به دلیل ارائه موفق این خدمات، لوح استاندارد ملی به انتخاب سرویس اعطا شده است.»
هرمز طاهری، مدیرعامل شرکت انتخاب سرویس حامی،نیز با اشاره به دریافت این لوح گفت: «با توجه به الزامات استاندارد برای خدمات پس از فروش لوازم خانگی، انتخاب سرویس پس از گذراندن ممیزیها در تمامی دفاتر خود در سراسر ایران ، موفق به دریافت این استاندارد ملی به عنوان اولین شرکت ارائه خدمات پس از فروش لوازم خانگی شد.
طاهری با اشاره به خدمترسانی روزانه این مجموعه گفت: «انتخاب سرویس در حال حاضر با ظرفیت ۲۰ هزار خدمت در روز فعال است و همکاران ما در تلاشند تا در هر نقطه از ایران با اطلاعات کامل به تمامی خواستههای مشتریان پاسخ دهند. هدف اصلی انتخاب سرویس حامی، ارائه خدمات خوب و با کیفیت به مشتریان است.»