درباره خدمات

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک پس از سه دهه حضور موفق در صنعت لوازم خانگی از رویکرد «محصول محوری» و «بازار محوری» عبور و به عصر جدید «مشتری محوری» ورودکرده است. انتخاب سرویس حامی به عنوان شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش گروه صنعتی انتخاب الکترونیک است که یک گام بیشتر از تمامی رقبای تراز اول برداشته و خدماتی ورای تصورات مصرف کنندگان برایشان فراهم آورده است و در این مسیر دوره های زیر را طی نموده است .

1-     دوره ایجاد و توسعه دپارتمان خدمات پس از فروش تا سال 1386

2-    تاسیس شرکت انتخاب سرویس حامی و توسعه آن از سال 1386 تا سال1390

3-     دوره راه اندازی و توسعه سیستمی و فرآیندی شرکت از سال 1390 تا سال 1394

4-     دوره هوشمند سازی فرآیند های شرکت از سال 1394 تا سال 1397

5-     دوره تلاش برای مشعوف سازی مشتریان از سال 1397 تا سال 1400

6-     ایجاد و توسعه حوزه مراقبت از مشتریان از سال 1400

دریافت 14 گواهینامه و تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان از سازمان حمایت در سنوات پیوسته از سال 1387 تا کنون و اخذ استاندارد های بین المللیِ   ISO9001:2015( مدیریت کیفیت)،  ISO10004:2018 (اندازه گیری میزان رضایت مشتریان)،  ISO10002:2018( فرآیند رسیدگی به شکایات)، ISO10015:2019 (مدیریت کیفیت ، خطوط راهنمای آموزش) می­تواند گواه دیگری بر درستی مسیری باشد که گروه صنعتی انتخاب برای حمایت از مشتریان در پیش گرفته است.

برخی از فعالیت های خدمات انتخاب الکترونیک در راستای مراقبت از مشتری

بازرسی و ممیزی

واحد خدمات در جهت هر چه بهتر نمودن وظایف ذاتی خود اقدام به برخی پایش های درونی نموده تا با بروز نمودن سیستم خدمات رسانی سهم به سزایی را در رفع موانع پیش روی مشتریان داشته باشد. در همین راستا این واحد اقدام به بازرسی محسوس و نامحسوس، بازرسی انبارها و مراکز سرویس و هوشمند سازی در پاسخگویی به شکایات نموده است

تاسیس دفاتر خدمات منطقه ای​

در راستای افزایش کیفیت خدمات به جهت بومی سازی خدمات ( گویش و فرهنگ مناطق کشور ) این شرکت اقدام به احداث 60 دفتر منطقه ای نموده است که این دفاتر با بکارگیری متخصصان آموزش دیده در نصب و نگهداری محصولات گروه انتخاب الکترونیک اقدام به ارائه خدمات تمام وقت می نمایند.

واحد ارتباط با مشتريان ( call center )

شرکت انتخاب الکترونیک در سال 1396 با هدف رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان و سرعت بخشیدن حداکثری نسبت به دسترسی به مرکز تماس، اقدام به راه اندازی شماره 4 رقمی(1699) کرد. با شماره‌گیری این شماره از سراسر ایران، برای مشتریان تنها هزینه مکالمه درون شهری قابل پرداخت بوده و هزینه مکالمه بین شهری برای ایشان کاملا رایگان می باشد. اين مرکز با بهره گيري از جديدترين تکنولوژي روز دنيا و با جذب نیروهای توانمند، خبره و با تحصيلات دانشگاهي آماده پاسخگويي مستقيم به متقاضیان است. در حال حاضر تجهيز شرکت به واحد ارتباط با مشتريان، امکان دريافت درخواست‌ها، نظرات و پيشنهادات، شکايات و ... را فراهم آورده است. اين مرکز با بکارگیری بيش از 250 نفر اپراتور پاسخگوي خبره با تحصيلات دانشگاهي، موفق گرديد هفت روز هفته به صورت 24 ساعته آماده پاسخگويي مستقيم به متقاضیان باشد. يکي از اهداف راه اندازي اين بخش، نيل به انجام خدمات پس از فروش برتر در سطح کشور و منطقه خاورميانه بوده است. در حال حاضر تجهيز شرکت به واحد ارتباط با مشتريان، امکان دريافت درخواست‌ها، نظرات و پيشنهادات، شکايات و ... را فراهم آورده است.

افتخارات و جوایز

گروه صنعتي انتــخاب الکترونیک در خلال انجام فعاليتهاي توليدي و خدماتي خود مفتخر به کسب عناوين و تقديرنامه هاي مختلفي در زمينه هاي گوناگون شده است.

موفقیت در دریافت استاندارد های بین المللی متناسب با حوزه خدمات

  • استاندارد ISO9001:2015(مدیریت کیفیت)
  • استاندارد ISO10004:2018 (اندازه گیری میزان رضایت مشتریان)
  • استاندارد( ISO10002:2018( فرآیند رسیدگی به شکایات)
  • استاندارد ISO10015:2019 (خطوط راهنمای آموزش)

اقدامات واحد خدمات درجهت ایجاد فضاهای آموزشی و همکاری با موسسات فنی و آموزشی

استفاده از فرآيند آموزش، قويترين ابزاری است که ميتواند راه گشای شرکتها جهت حضور و بقاء در عرصه بازارهای رقابتی باشد. بر اين اساس آموزش پرسنل شاغل در زیر مجموعه های واحد خدمات به يکی از مهمترين اهداف تبديل شده است و هر زیر مجموعه با توجه به توانايی خود انرژی و هزينه های زيادی را مصروف آموزش برای افراد مذکور می نمايد.

بخشی از دستاوردهای واحد خدمات انتخاب الکترونیک در جهت آموزش

  • ساخت تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی
  • مجهز به سامانه آموزش از راه دور
  • تولید محتوای چند رسانه ای آموزشی

طرح های حمایتی بر پایه مشعوف سازی مشتریان

طرح نسیم رضایت

این طرح برای بازدید، تنظیم، تعمیر محصولات برند اسنوا می باشد که گارانتی آنها به اتمام رسیده است و هیچ هزینه ای بابت اجرت و ایاب و ذهاب از مشتری دریافت نمی شود و تنها هزینه قطعه در صورت استفاده دریافت می شود .

طرح پلاس وان (1+)

این طرح پس از انجام خدمت اصلی نصب یا تعمیر توسط کارشناس فنی شرکت و مطابق لیستی که در اختیار دارد به مشتری پیشنهاد داده شده و در صورت موافقت مشتری بدون اخذ هیچ هزینه ای، آن کار را انجام خواهد داد.

طرح فروش یا تعویض فیلتر

خدمات انتخاب الکترونیک اقدام به ارائه خدمت تعویض فیلتر بدون هزینه ایاب و ذهاب و در بازه ۶ ماه کارکرد محصول نموده است. در این طرح فیلتر های تعویض شده تحت گارانتی شرکت هستند

طرح دوو یار

در این طرح 2 ماه قبل از پایان گارانتی محصول، شرکت ضمن یادآوری به مصرف کنندگان بابت نزدیک شدن به پایان گارانتی محصول ، تمامی خدمات گارانتی خود را بصورت رایگان ارائه می دهد .

طرح اکسسوری ایده آل

در این طرح جهت اطمینان خاطر مشتریان از اصل بودن قطعات و جلوگیری از سوء استفاده فروشندگان غیر مجاز ، شرکت اقدام به ثبت برند اسپارت نمود و تمام قطعات یدکی و لوازم جانبی مورد نیاز مشتریان با هلوگرام و برند اسپارت در کشور توزیع شده است

طرح فروش کارت طلایی

طرح فروش کارت گارانتی مازاد در زمان نصب و دوران گارانتی اجرایی شده است و مشتریان محصولات گروه انتخاب می توانند برای محصولات این طرح کارت گارانتی سال سوم را خریداری نمایند.

طرح خدمات پس از خرید

این طرح شامل پیمان نامه هشتگانه خدمات پس از خرید می باشد که برای اولین بار در کشور توسط گروه انتخاب اجرایی شده است. در این طرح ما متعهد شدیم در راستای خدماتی فراتر و متنوع تر به دغدغه های مشتریانمان در پاسخ دهیم و انتظارات آنان را در سطحی بالاتر مرتفع کنیم .

استفاده از خدمات 360 درجه

در راستای تعهد به ارزش های سازمان، تمام تاریخچه تعاملات مشتری با شرکت ثبت می‌شود تا در پیگیری‌های آتی از این داده‌ها برای خدمات‌رسانی بهتر به مشتریان استفاده شود. همچنین تحلیل این داده‌ها، به بهبود مستمر عملکرد معاونت مراقبت از مشتریان منجر خواهد شد.

به بالای صفحه بردن