مدیر مرکز تکنولوژی و کارخانه نوآوری اسنواتک:
اسنوا تک به دنبال پیوند صنعت وتکنولوژی است

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

مدیر مرکز تکنولوژی و کارخانه نوآوری اسنواتک:
اسنوا تک به دنبال پیوند صنعت وتکنولوژی است

اسنواتک به دنبال رفع چالش های صنعت و ارتقای تکنولوژی است. مدیر مرکز تکنولوژی و کارخانه نوآوری اسنواتک گفت: این مرکز به دنبال ایجاد نوآوری در فضایی مشترک میان صنعت، دانشگاه و جامعه پژوهشگران است.
به گزارش واحد رسانه ای گروه صنعتی انتخاب، ساناز منصف اظهار کرد: مرکز اسنواتک برای حمایت هرچه بیشتر از نخبگان و صاحبان ایده، رفع چالش‌های صنعت و ارتقای تکنولوژی فعالیت می‌کند و در همین راستا تلاش کرده ضمن برگزاری رویدادهای مختلف، استقرار آزمایشگاه‌های پیشرفته و حمایت‌های دوره‌ای متنوع از ایده‌ها و استارتاپ‌ها، نقطه تلاقی مناسبی میان جریان‌های خلاق و نیازهای امروز و آینده صنعت لوازم خانگی باشد.
وی تصریح کرد: حوزه فعاليت اين مرکز توسعه شبکه نوآوری، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، انرژي، سلامت مواد پیشرفته و سلامت زندگی و مالکیت فکری است که طی سه سال اخیر دستاوردهای ارزشمندی داشته است که از مهم‌ترین آن‌ می‌توان به جایزه اسنوا که در واقع حمايت گروه صنعتي انتخاب از پايان نامه هاي مساله محور در زنجيره ارزش لوازم خانگي است، اشاره کرد.
منصف وی در توضیح این رویداد افزود: جایزه اسنوا در سه دوره با رویکرد حل نیازهای فناورانه گروه صنعتی انتخاب در زمینه لوازم خانگی با حضور بیش از 1200 نفر شرکت کننده و دریافت 1230 طرح برگزار شده است. همچنین این مرکز موفق به انعقاد بیش از 70 قرارداد پژوهشی و برقراری ارتباط با حدود بیست دانشگاه برتر کشور و مراکز پژوهشی شده است.
وی با اشاره به این که مرکز تکنولوژی و کارخانه نوآوری اسنواتک در سال 1400 به عنوان مرکز تحقیق و توسعه پیشرفته گروه صنعتی انتخاب آغاز به کار کرد، ادامه داد: در سامانه ثبت ایده اپن اسنوا نیز تا به حال 1360 ایده جذب شده که تعداد زیادی از این ایده‌ها به مرحله اجرا رسیده و در بهبود و توسعه محصولات لوازم خانگی ، نقش به سزایی داشته‌اند.
هم اکنون مرکز تکنولوژی و نوآوری اسنواتک در سه دانشگاه اصفهان، صنعتی اصفهان و صنعتی شریف مستقر و در حال فعالیت است.

لینک کوتاه: http://entekhabelectronic.ir/zixn

مطالب مرتبط...

ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صمت

ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صمت:
گروه انتخاب، پیشرو در صنعت لوازم خانگی ایران است

دکاپست، نشان فرانچایز پیشرو را دریافت کرد

مشتری‌مداری انتخاب از دلجویی تا باشگاه مشتریان

کمپین دلجویی انتخاب با دستاورد نتایجی ارزشمند اجرا شد.
مشتری‌مداری انتخاب، از باشگاه مشتریان تا مشعوف‌سازی مصرف‌کنندگان

هیاتی عالی‌رتبه از پزشکان ازبکستانی با حضور در موسسه مکسا، با مدیران ارشد این مرکز درباره روش‌های پیشگیری، غربالگری و درمان سرطان به تبادل تجربه پرداختند. در این دیدار که با حضور رئیس دپارتمان سرطان ازبکستان و دو جراح برجسته از بیمارستان تاشکند برگزار شد، محمد جهانگیری، مدیر عامل موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) به معرفی شبکه گسترده خیریه‌های فعال در حوزه سرطان در ایران پرداخت. وی در این خصوص گفت: در شبکه ملی خیریه‌های فعال در سرطان تقسیم کار انجام شده و هر خیریه مسئول پوشش خدماتی از غربالگری و پیشگیری، انواع تصویربرداری تا سرطان در اطفال و بزرگسالان همچنین ارائه مراقبت‌های حمایتی و تسکینی است. در ادامه این نشست، آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از سرطان در ایران و ازبکستان بر اساس داده‌های سازمان جهانی بهداشت مورد مقایسه قرار گرفت و دو طرف به تبادل تجربیات خود در این زمینه پرداختند. مدل مدیریت بهینه و جامع بیماری سرطان ارائه شده توسط مکسا، مورد استقبال هیات ازبکستانی قرار گرفت و به عنوان گامی موثر در راستای مقابله با این بیماری توصیف شد. رئیس دپارتمان سرطان ازبکستان نیز با ارائه گزارشی از طرح غربالگری گسترده سرطان پستان در این کشور، از غربالگری ۴۳۰ هزار نفر طی سه سال خبر داد و تاثیر چشمگیر این طرح در کاهش نرخ ابتلا به سرطان پستان را مورد تاکید قرار داد. محمد جهانگیری، مدیر عامل موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) در پایان این دیدار با تاکید بر هدف مشترک متخصصان حوزه سرطان در سراسر دنیا، ابراز امیدواری کرد که تبادل تجربیات و همکاری‌های بین‌المللی به تسریع روند پیشرفت علم پزشکی در زمینه مقابله با این بیماری کمک کند. موسسه نیکوکاری مکسا، با حمایت و همراهی گروه انتخاب، در راستای ارائه خدمات جامع به بیماران مبتلا به سرطان و خانواده‌های آن‌ها فعالیت می‌کند. مکسا، نمادی از مسئولیت اجتماعی و تعهد انتخاب در راستای سلامت جامعه است.

مدل مدیریت بهینه و جامع بیماری سرطان مکسا، مورد استقبال هیات ازبکستانی قرار گرفت.
بازدید هیات عالی رتبه پزشکان ازبکستانی از مکسا

دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی هلدینگ دکا

هلدینگ دکا برای دومین سال متوالی گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد.
دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی هلدینگ دکا

اهدای تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان انتخاب سرویس

تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان برای چهاردهمین سال به متوالی به انتخاب سرویس رسید.
۱۶ سال پیشتازی انتخاب سرویس در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان

به بالای صفحه بردن