امتیاز ویژه برای سهامداران گروه انتخاب

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

امتیاز ویژه برای سهامداران گروه انتخاب

گروه انتخاب تصمیم دارد امتیازهای ویژه ای برای سهامداران خود در نظر بگیرد، در همین راستا اقدام به تاسیس باشگاه سهامداران انتخاب کرده است.
در گام نخست این طرح، بسته های تشویقی برای استفاده کاربران سهامداران ارائه شده است.
ایمان چگونیان مدیر امور مجامع و سهام گروه انتخاب الکترونیک آرمان گفت: به پاس قدردانی از همراهی سهامداران گروه انتخاب، باشگاه سهامداران انتخاب راه‌اندازی شد.
وی با اشاره به اینکه این کار با هدف ارتقای سطح رضایت سهامداران گروه انتخاب انجام شد، اظهار کرد: سهامداران می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.entekhabelectronic.ir ازبسته‌های تشویقی باشگاه مذکور جهت خرید محصولات گروه انتخاب استفاده کنند.
مدیر امور مجامع و سهام گروه انتخاب الکترونیک آرمان تصریح کرد: پس از ورود سهامداران محترم به پنل باشگاه در وب‌سایت انتخاب، یک کد تخفیف بر اساس امتیازی که به آنها تعلق گرفته، برایشان پیامک می‌شود و سپس با مراجعه به فروشگاه آنلاین «انتخاب من» به نشانی www.entekhabeman.com می‌توانند انواع محصولات گروه انتخاب را با این کد تخفیف به صورت آنلاین خریداری کنند‌.
چگونیان افزود: امتیاز هر کدام از سهامداران که سهام شرکت را نگهداشته یا حتی فروخته اند بر اساس میزان سهام و مدت نگهداشت آنها تا آذر ۱۴۰۲ محاسبه شده که به مدت سه ماه اعتبار خواهد داشت. پس از خاتمه مدت سه ماهه، امتیازات به روز شده و سهامداران مجددا می توانند از مزایای باشگاه بهره مند گردند.

به بالای صفحه بردن