انتخاب الکترونیک؛ پیشروی خدمات پس از فروش در ایران

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

انتخاب الکترونیک؛ پیشروی خدمات پس از فروش در ایران

رئیس هیئت مدیره گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب به نمایندگی از هلدینگ لوازم خانگی این مجموعه (انتخاب الکترونیک) نهمین تندیس زرین حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را از رئیس این سازمان دریافت کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک، عباس تابش، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان وتولیدکنندگان در سفری یک روزه به استان اصفهان نهمین تندیس زرین حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را به پاس یک‌سال تلاش بی‌شائبه در حوزه رضایت مشتریان به گروه صنعتی انتخاب الکترونیک تقدیم کرد.

تابش پس از این با حضور در نشست مشترک مدیران ارشد گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، این موفقیت را گامی جدید در راستای افزایش سطح رضایتمندی مشتریان از صنعت لوازم خانگی ایران برشمرد و گفت: گروه انتخاب به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده لوازم خانگی در کشور از سطح رضایتمندی مطلوبی در میان مشتریان و مصرف‌کنندگان برندهای خود برخوردار است.

وی با اشاره به میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش محصولات برندهای وابسته به گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، افزود: بی‌شک انتخاب الکترونیک یکی از طلایه‌داران عرصه خدمات پس از فروش در کشور است که توانسته با اشتغالزایی برای بیش از هشت هزارنفر، گامی جدید در صنعت پیشران لوازم خانگی ایران بردارد.

رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تصریح کرد: سرمایه اجتماعی بدست آمده از اعتماد مشتریان به خدمات پس از فروش محصولات برندهای وابسته به گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، قابل قیمت‌گذاری نیست و تمرکز بر ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت به مشتریان بخش مهمی از زنجیره ارزش این مجموعه محسوب می‌شود.

امیر پاشا پیدایش، مدیرعامل شبکه گسترده خدمات پس از فروش گروه صنعتی انتخاب الکترونیک نیز در این نشست با تاکید بر تمرکز گروه انتخاب بر ضرورت رضایت مشتریان، تصریح کرد: انتخاب الکترونیک به عنوان پرچمدار صنعت پیشران لوازم خانگی ایران، گستره خدمات پس از فروش خود در کشور را به میزان قابل توجهی افزایش داده و می‌کوشد تا با اهتمام به ضرورت‌های زمانی، خدمات پس از فروش محصولات لوازم خانگی برندهای وابسته به انتخاب الکترونیک را در اولین فرصت ارائه نماید.

رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در پایان این نشست مشترک به همراه رئیس هیئت مدیره گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب و مدیرعامل شبکه خدمات پس از فروش انتخاب الکترونیک از مرکز ارتباط با مشتریان گروه انتخاب بازدید کرد.

لینک کوتاه: http://entekhabelectronic.ir/p0wn

مطالب مرتبط...

ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صمت

ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صمت:
گروه انتخاب، پیشرو در صنعت لوازم خانگی ایران است

دکاپست، نشان فرانچایز پیشرو را دریافت کرد

مشتری‌مداری انتخاب از دلجویی تا باشگاه مشتریان

کمپین دلجویی انتخاب با دستاورد نتایجی ارزشمند اجرا شد.
مشتری‌مداری انتخاب، از باشگاه مشتریان تا مشعوف‌سازی مصرف‌کنندگان

هیاتی عالی‌رتبه از پزشکان ازبکستانی با حضور در موسسه مکسا، با مدیران ارشد این مرکز درباره روش‌های پیشگیری، غربالگری و درمان سرطان به تبادل تجربه پرداختند. در این دیدار که با حضور رئیس دپارتمان سرطان ازبکستان و دو جراح برجسته از بیمارستان تاشکند برگزار شد، محمد جهانگیری، مدیر عامل موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) به معرفی شبکه گسترده خیریه‌های فعال در حوزه سرطان در ایران پرداخت. وی در این خصوص گفت: در شبکه ملی خیریه‌های فعال در سرطان تقسیم کار انجام شده و هر خیریه مسئول پوشش خدماتی از غربالگری و پیشگیری، انواع تصویربرداری تا سرطان در اطفال و بزرگسالان همچنین ارائه مراقبت‌های حمایتی و تسکینی است. در ادامه این نشست، آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از سرطان در ایران و ازبکستان بر اساس داده‌های سازمان جهانی بهداشت مورد مقایسه قرار گرفت و دو طرف به تبادل تجربیات خود در این زمینه پرداختند. مدل مدیریت بهینه و جامع بیماری سرطان ارائه شده توسط مکسا، مورد استقبال هیات ازبکستانی قرار گرفت و به عنوان گامی موثر در راستای مقابله با این بیماری توصیف شد. رئیس دپارتمان سرطان ازبکستان نیز با ارائه گزارشی از طرح غربالگری گسترده سرطان پستان در این کشور، از غربالگری ۴۳۰ هزار نفر طی سه سال خبر داد و تاثیر چشمگیر این طرح در کاهش نرخ ابتلا به سرطان پستان را مورد تاکید قرار داد. محمد جهانگیری، مدیر عامل موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) در پایان این دیدار با تاکید بر هدف مشترک متخصصان حوزه سرطان در سراسر دنیا، ابراز امیدواری کرد که تبادل تجربیات و همکاری‌های بین‌المللی به تسریع روند پیشرفت علم پزشکی در زمینه مقابله با این بیماری کمک کند. موسسه نیکوکاری مکسا، با حمایت و همراهی گروه انتخاب، در راستای ارائه خدمات جامع به بیماران مبتلا به سرطان و خانواده‌های آن‌ها فعالیت می‌کند. مکسا، نمادی از مسئولیت اجتماعی و تعهد انتخاب در راستای سلامت جامعه است.

مدل مدیریت بهینه و جامع بیماری سرطان مکسا، مورد استقبال هیات ازبکستانی قرار گرفت.
بازدید هیات عالی رتبه پزشکان ازبکستانی از مکسا

دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی هلدینگ دکا

هلدینگ دکا برای دومین سال متوالی گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد.
دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی هلدینگ دکا

اهدای تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان انتخاب سرویس

تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان برای چهاردهمین سال به متوالی به انتخاب سرویس رسید.
۱۶ سال پیشتازی انتخاب سرویس در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان

به بالای صفحه بردن