بزرگترین محصول حوزه بانکداری خرد با مشارکت گروه انتخاب رونمایی شد؛
تحریک تقاضای بازار با «کالانو»

اولین و بزرگترین محصول سندیکایی در حوزه بانکداری خرد به نام «کالانو» با همکاری بانک تجارت و گروه انتخاب الکترونیک به بازار عرضه شد.

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

بزرگترین محصول حوزه بانکداری خرد با مشارکت گروه انتخاب رونمایی شد؛
تحریک تقاضای بازار با «کالانو»

اولین و بزرگترین محصول سندیکایی در حوزه بانکداری خرد به نام «کالانو» با همکاری بانک تجارت و گروه انتخاب الکترونیک به بازار عرضه شد.

اشخاص حقیقی از این پس می‌توانند از طریق محصول «کالانو» تا سقف 100 میلیون تومان با مدت زمان تسویه 24 ماهه کالای مورد نظر خود را به‌صورت اقساطی خریداری کنند.

محمدحسین فهیمی، مدیرعامل گروه انتخاب الکترونیک در این مراسم به سیاست‌های اقتصادی کشور برای مهار تورم و تاثیر کالانو در تحریک تقاضای بازار اشاره و تاکید کرد: کمک به هموطنان برای تامین نیازهای خود، رونق بخشی به تولید و رشد و تداوم فعالیت واحدهای تولیدی اقدامی قابل تقدیر است که بانک تجارت با کالانو در این مسیر حرکت کرده است.

هادی اخلاقی فیض، مدیرعامل بانک تجارت در مراسم رونمایی از این محصول کاربردی گفت: بانک تجارت و شرکت‌های حاضر در طرح «کالانو» صرفا نگاه اقتصادی را مدنظر قرار نداده و تلاش کرده‌اند ضمن کمک به افزایش تولید کالای ایرانی، مزایای رقابتی این طرح را معطوف به مشتریان قرار دهند. همچنین پرسنل شرکت‌ها، به‌عنوان شرکای تجاری بانک نیز می‌توانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند و علاوه بر این در آینده نیز شرکت‌هایی که برند آنها از وجاهت لازم برخوردار باشد، قابلیت عضویت در کالانو و قرارگرفتن کنار این سه شرکت به‌عنوان عرضه‌کننده کالا و خدمات را خواهند داشت.

گفتنی است «کالانو» یک اعتبار خرید است که اشخاص حقیقی به پشتوانه آن می‌توانند تا سقف تعیین شده توسط بانک از فروشگاه‌های شرکت‌های طرف قرارداد این طرح کالای مورد نظر خود را به صورت اقساطی خریداری کنند، این اعتبار به پشتوانه قرارداد بر پایه مرابحه و ضمانت‌نامه تعهد پرداخت و در قبال اخذ وثایق و تضامین کافی، پس از افتتاح حساب در اپلیکیشن باجت، به متقاضی اعطا می‌شود و سقف فردی این اعتبار 1 میلیارد ریال بوده و مدت زمان تسویه آن 24 ماهه است.

لینک کوتاه: http://entekhabelectronic.ir/tjtv

مطالب مرتبط...

ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صمت

ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صمت:
گروه انتخاب، پیشرو در صنعت لوازم خانگی ایران است

دکاپست، نشان فرانچایز پیشرو را دریافت کرد

مشتری‌مداری انتخاب از دلجویی تا باشگاه مشتریان

کمپین دلجویی انتخاب با دستاورد نتایجی ارزشمند اجرا شد.
مشتری‌مداری انتخاب، از باشگاه مشتریان تا مشعوف‌سازی مصرف‌کنندگان

هیاتی عالی‌رتبه از پزشکان ازبکستانی با حضور در موسسه مکسا، با مدیران ارشد این مرکز درباره روش‌های پیشگیری، غربالگری و درمان سرطان به تبادل تجربه پرداختند. در این دیدار که با حضور رئیس دپارتمان سرطان ازبکستان و دو جراح برجسته از بیمارستان تاشکند برگزار شد، محمد جهانگیری، مدیر عامل موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) به معرفی شبکه گسترده خیریه‌های فعال در حوزه سرطان در ایران پرداخت. وی در این خصوص گفت: در شبکه ملی خیریه‌های فعال در سرطان تقسیم کار انجام شده و هر خیریه مسئول پوشش خدماتی از غربالگری و پیشگیری، انواع تصویربرداری تا سرطان در اطفال و بزرگسالان همچنین ارائه مراقبت‌های حمایتی و تسکینی است. در ادامه این نشست، آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از سرطان در ایران و ازبکستان بر اساس داده‌های سازمان جهانی بهداشت مورد مقایسه قرار گرفت و دو طرف به تبادل تجربیات خود در این زمینه پرداختند. مدل مدیریت بهینه و جامع بیماری سرطان ارائه شده توسط مکسا، مورد استقبال هیات ازبکستانی قرار گرفت و به عنوان گامی موثر در راستای مقابله با این بیماری توصیف شد. رئیس دپارتمان سرطان ازبکستان نیز با ارائه گزارشی از طرح غربالگری گسترده سرطان پستان در این کشور، از غربالگری ۴۳۰ هزار نفر طی سه سال خبر داد و تاثیر چشمگیر این طرح در کاهش نرخ ابتلا به سرطان پستان را مورد تاکید قرار داد. محمد جهانگیری، مدیر عامل موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) در پایان این دیدار با تاکید بر هدف مشترک متخصصان حوزه سرطان در سراسر دنیا، ابراز امیدواری کرد که تبادل تجربیات و همکاری‌های بین‌المللی به تسریع روند پیشرفت علم پزشکی در زمینه مقابله با این بیماری کمک کند. موسسه نیکوکاری مکسا، با حمایت و همراهی گروه انتخاب، در راستای ارائه خدمات جامع به بیماران مبتلا به سرطان و خانواده‌های آن‌ها فعالیت می‌کند. مکسا، نمادی از مسئولیت اجتماعی و تعهد انتخاب در راستای سلامت جامعه است.

مدل مدیریت بهینه و جامع بیماری سرطان مکسا، مورد استقبال هیات ازبکستانی قرار گرفت.
بازدید هیات عالی رتبه پزشکان ازبکستانی از مکسا

دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی هلدینگ دکا

هلدینگ دکا برای دومین سال متوالی گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد.
دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی هلدینگ دکا

اهدای تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان انتخاب سرویس

تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان برای چهاردهمین سال به متوالی به انتخاب سرویس رسید.
۱۶ سال پیشتازی انتخاب سرویس در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان

به بالای صفحه بردن