بیمه دال با انتخاب سرویس تفاهمنامه همکاری دوجانبه امضا کرد. به گزارش مرکز ارتباطات رسانهای گروه انتخاب، بیمه دال به عنوان اولین ارائهدهنده بیمه لوازم خانگی در کشور، در راستای بهبود خدمات پس از فروش و ارائه خدمات بهتر به مشتریان شرکت انتخاب سرویس، تفاهمنامه همکاری امضا کرد.
امروزه یکی از خدمات نوین بیمهها و کارگزاریهای مرتبط، ارائه خدمات بیمهای از طریق بسترهای آنلاین و تحت وب است که دال به عنوان یکی از کنشگران اصلی آن در ایران نقش آفرینی میکند.
این مجموعه با ارائه خدمت نوین بیمه لوازم خانگی شناخته میشود که با خرید این بیمهنامه، شرکت بیمه موظف میشود خسارات ناشی از آسیبهای وارد شده به لوازم برقی خانگی مانند تلویزیون و سرقت آن را جبران کند.
از این رو این خدمت با امضای تفاهمنامه همکاری شرکت انتخاب سرویس با بیمه دال به مشتریان این شرکت نیز ارائه خواهد شد. به طور مثال، کاربران تلویزیونهای هوشمند میتوانند با پرداخت هزینهای مناسب، تلویزیون خود را در برابر خطراتی مانند شکستن صفحه نمایش، سرقت، نوسانات برق، آبدیدگی، سرقت و… بیمه کنند.
گفتنی است بیمه لوازم خانگی یکی از جدیدترین خدمات بیمهای است که هدف آن جبران خسارت ناشی از آسیبهای وارده به لوازم برقی خانگی است. از جمله وسایلی که تحت پوشش این بیمه قرار میگیرند، لوازم صوتی و تصویری،یخچال فریزر، کولر گازی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، مایکروویو و تلویزیون هستند. این لوازم میتوانند در محیطهای مختلفی نظیر منزل، محیط کار یا فروشگاهها مورد استفاده قرار گیرند. با توجه به افزایش قیمت وسایل خانگی و هزینههای بالای تعمیرات، بیمه لوازم خانگی به افراد اطمینان خاطر میدهد که شرکت خسارات وارد شده به لوازم را تا حد بالایی جبران خواهد کرد. از این رو امضای تفاهمنامه همکاری دال و انتخاب سرویس میتواند گام مهمی در راستای حفظ سرمایههای خانوارها و افزایش رضایتمندی مشتریان باشد. با این تفاهمنامه، بیمه دال و انتخاب سرویس، قصد دارند با همکاری مشترک، امنیت بیشتری را به خانهها و کسبوکارها هدیه دهند. این حرکت نوآورانه گامی مهم در راستای بهبود سطح خدمات بیمهای و پاسخگویی به نیازهای متنوع مشتریان به شمار میرود.