تقویت تجربه مشتری با نیروی انسانی نوآور

در پنل اسنواتک مطرح شد:
تقویت تجربه مشتری با نیروی انسانی نوآور

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

تقویت تجربه مشتری با نیروی انسانی نوآور

در پنل اسنواتک مطرح شد:
تقویت تجربه مشتری با نیروی انسانی نوآور

تقویت تجربه مشتری با نیروی انسانی نوآور

گروه انتخاب همواره کوشیده است تا با نوآوری و بهبود در تجربه خرید مشتری سطح رضایت مشتریان را افزایش دهد.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه ای گروه انتخاب، رسول صادقی، مدیر استراتژی حوزه سرویس انتخاب در پنل اسنواتک با رویکرد نوآوری باز در پژوهشگاه نیرو با اشاره به اینکه نوآوری در دنیای امروز باید فراتر از یک وظیفه در نظر گرفته شود، گفت: در گذشته، واحد تحقیق و توسعه به عنوان مسئول نوآوری در شرکت‌های صنعتی شناخته می‌شد؛ در حالی که ما بر این باوریم که نوآوری باید در DNA کل سازمان ما نهادینه شود. به همین خاطر، ایده تاسیس کارخانه نوآوری اسنواتک در گروه انتخاب به وجود آمد.

وی ادامه داد: کارخانه نوآوری اسنواتک به عنوان یک توانمندساز، ضمن ایجاد زیرساخت‌های لازم، به ما کمک می‌کند تا نوآوری را در تمام حوزه‌های گروه انتخاب جاری سازیم. نوآوری در صنایع تولیدی معمولاً به شکل محصولات جدید یا ویژگی‌های بهبود یافته در محصولات موجود نمود پیدا می‌کند. اما در کارخانه نوآوری اسنواتک، ما با استفاده از مدل‌های نوآوری به توسعه فرآیندهای جدید و بهینه‌سازی مدل‌های اقتصادی از ساختار و فرآیندها گرفته تا کانال‌های ارتباط با مشتری و خدمات پس از فروش می‌پردازیم.

مدیر استراتژی حوزه سرویس انتخاب با اشاره به تحول در بخش خدمات پس از فروش انتخاب بیان کرد: ما در سال گذشته یک تحول بزرگ را در بخش خدمات پس از فروش گروه انتخاب تجربه کرده‌ایم و از یک شرکت خدمات پس از فروش به سوی یک شرکت چندسرویسی در صنعت خدمات خانه و زندگی پیشرفت کرده‌ایم. به تازگی، 5 کسب و کار جدید در حوزه خدمات جامع خانه و زندگی راه‌اندازی کرده‌ایم که این خدمات مشتریان را به بهترین نحو تامین می‌کند.

چالش‌های نوآوری در خدمات

صادقی در مورد پیچیدگی‌های ارائه خدمات به مشتریان گفت: سرویس‌ها در لحظه و در محل مشتری خلق می‌شوند و این موضوع نیازمند نبوغ انسانی و مهارت‌های تخصصی است. تجربه مشتری از خدمات، به شدت تحت تأثیر احساسات و ادراک آن‌ها قرار می‌گیرد. بنابراین، حتی در زمانی که ما یک خدمات با کیفیت بالا ارائه می‌دهیم، ممکن است تجربه مشتری تحت تأثیر حال و هوای آن لحظه قرار بگیرد.

وی با تأکید بر اهمیت ایجاد نوآوری در تجربه مشتری افزود: نوآوری در این حوزه به ارتقاء کیفیت خدمات و رضایت مشتریان منجر می‌شود. یکی از خروجی‌های مؤثر کارخانه نوآوری اسنواتک، میزبانی از دو استارتاپ در شرکت‌های سنتی خدمات پس از فروش ماست. این امر به ما این امکان را داده که ساختار، فرآیند و فرهنگ سازمانی را برای میزبانی از استارتاپ‌ها بهینه کنیم.

مدیر استراتژی حوزه سرویس انتخاب ادامه داد: نوع مواجهه ما با چالش نوآوری در سازمان‌های بزرگ و صنعتی نیازمند استراتژی است و وجود کارخانه نوآوری اسنواتک به ما کمک کرده است تا به عمق فعالیت‌هایمان بپردازیم.

استفاده از نیروهای میدانی به عنوان ابزار نوآوری

صادقی با اشاره به فرآیند آموزش نیروهای شاغل در این بخش تصریح کرد: در سراسر کشور حدود 3000 نیروی میدانی استخدامی داریم که به عنوان تکنسین‌های ارائه خدمات با ما همکاری می‌کنند. این نیروها که در نزدیک‌ترین لایه به مشتریان قرار دارند، به عنوان ابزارهای نوآوری باز فعال شده‌اند. آن‌ها با آموزش‌های لازم و با فرآیندهای طراحی شده از نیازهای مشتریان ایده‌های جدید ارائه محصولات و خدمات را کشف می‌کنند.

وی افزود: در نهایت، این تلاش‌ها به طور واضح نشان‌دهنده تعهد گروه انتخاب به نوآوری و بهبود تجربه مشتری است، که هدف نهایی آن، ارتقاء سطح رضایت و خوشایندی مشتریان است.

لینک کوتاه: http://entekhabelectronic.ir/u6as

مطالب مرتبط...

مشتری‌مداری انتخاب از دلجویی تا باشگاه مشتریان

کمپین دلجویی انتخاب با دستاورد نتایجی ارزشمند اجرا شد.
مشتری‌مداری انتخاب، از باشگاه مشتریان تا مشعوف‌سازی مصرف‌کنندگان

هیاتی عالی‌رتبه از پزشکان ازبکستانی با حضور در موسسه مکسا، با مدیران ارشد این مرکز درباره روش‌های پیشگیری، غربالگری و درمان سرطان به تبادل تجربه پرداختند. در این دیدار که با حضور رئیس دپارتمان سرطان ازبکستان و دو جراح برجسته از بیمارستان تاشکند برگزار شد، محمد جهانگیری، مدیر عامل موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) به معرفی شبکه گسترده خیریه‌های فعال در حوزه سرطان در ایران پرداخت. وی در این خصوص گفت: در شبکه ملی خیریه‌های فعال در سرطان تقسیم کار انجام شده و هر خیریه مسئول پوشش خدماتی از غربالگری و پیشگیری، انواع تصویربرداری تا سرطان در اطفال و بزرگسالان همچنین ارائه مراقبت‌های حمایتی و تسکینی است. در ادامه این نشست، آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از سرطان در ایران و ازبکستان بر اساس داده‌های سازمان جهانی بهداشت مورد مقایسه قرار گرفت و دو طرف به تبادل تجربیات خود در این زمینه پرداختند. مدل مدیریت بهینه و جامع بیماری سرطان ارائه شده توسط مکسا، مورد استقبال هیات ازبکستانی قرار گرفت و به عنوان گامی موثر در راستای مقابله با این بیماری توصیف شد. رئیس دپارتمان سرطان ازبکستان نیز با ارائه گزارشی از طرح غربالگری گسترده سرطان پستان در این کشور، از غربالگری ۴۳۰ هزار نفر طی سه سال خبر داد و تاثیر چشمگیر این طرح در کاهش نرخ ابتلا به سرطان پستان را مورد تاکید قرار داد. محمد جهانگیری، مدیر عامل موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) در پایان این دیدار با تاکید بر هدف مشترک متخصصان حوزه سرطان در سراسر دنیا، ابراز امیدواری کرد که تبادل تجربیات و همکاری‌های بین‌المللی به تسریع روند پیشرفت علم پزشکی در زمینه مقابله با این بیماری کمک کند. موسسه نیکوکاری مکسا، با حمایت و همراهی گروه انتخاب، در راستای ارائه خدمات جامع به بیماران مبتلا به سرطان و خانواده‌های آن‌ها فعالیت می‌کند. مکسا، نمادی از مسئولیت اجتماعی و تعهد انتخاب در راستای سلامت جامعه است.

مدل مدیریت بهینه و جامع بیماری سرطان مکسا، مورد استقبال هیات ازبکستانی قرار گرفت.
بازدید هیات عالی رتبه پزشکان ازبکستانی از مکسا

دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی هلدینگ دکا

هلدینگ دکا برای دومین سال متوالی گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد.
دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی هلدینگ دکا

اهدای تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان انتخاب سرویس

تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان برای چهاردهمین سال به متوالی به انتخاب سرویس رسید.
۱۶ سال پیشتازی انتخاب سرویس در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان

هلدینگ دکا پروانه فعالیت 3PL را از وزارت صنعت دریافت کرد

نقش نوآوری باز در خلق ارزش‌های تازه برای صنعت لوازم خانگی

هدف اصلی در نوآوری باز ارائه راه‌حل‌هایی برای حل مشکلات موجود در بازاریابی صنعت لوازم خانگی است.
نقش نوآوری باز در خلق ارزش‌های تازه برای صنعت لوازم خانگی

به بالای صفحه بردن