تمرکز جایزه‌اسنوا بر دانشگاه‌های مناطق کمتربرخوردار

فراخوان ثبت نام سومین دوره جایزه اسنوا از ابتدای آبان ماه آغاز شده و یکی از اهداف اصلی این دوره گسترش دانشگاه‌های مخاطب به مناطق کم‌ برخوردار است.

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

تمرکز جایزه‌اسنوا بر دانشگاه‌های مناطق کمتربرخوردار

رویداد جایزه اسنوا که سالانه در چند نوبت توسط مرکز تکنولوژی و کارخانه نوآوری اسنواتک برگزار می‌شود، بستری برای حمایت از پایان‌نامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در محورهای هوش مصنوعی، انقلاب صنعتی چهارم، انرژی و صنعت پایدار است.

فراخوان ثبت نام سومین دوره این رویداد که از ابتدای آبان ماه 1402آغاز شده، تا پایان این ماه ادامه دارد. اگرچه با توجه به استقبال گسترده دانشجویان و درخواست فراوان، این تاریخ تمدید خواهد شد.

به گفته مسئول شبکه نوآوری اسنواتک، اگرچه تمامی دانشجویان کشور که واجد شرایط ثبت نام باشند قابل پذیرش در رویداد هستند، نکته مهم و یکی از اهداف اصلی  از رویداد جایزه اسنوا 3  گسترش دانشگاه‌های مخاطب به مناطق کمتر برخوردار است.

«محمدحنیف معلم»  گفت: دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد باید ترم 2 خود را به اتمام رسانده و در زمان ثبت‌نام حداقل 6 ماه تا دفاع خود زمان داشته باشند، همچنین دانشجویان مقطع دکتری باید امتحان جامع خود را داده باشند ودر صورت تصویب موضوع پایان‌نامه یا ارسال رساله دکتری، نتایج و دستاوردهای آن می‌بایست منطبق با خواسته‌ها و نیازهای علمی و پژوهشی گروه صنعتی انتخاب باشد.

وی افزود: ثبت نام در این رویداد با مراجعه به سامانه اختصاصی رویداد جایزه اسنوا به آدرس www.snowatec.com/ snowa-award صورت می‌گیرد و دانشجویان با دریافت نام ‌کاربری و رمز عبور خود قادر به بارگزاری پروپوزال‌ها در پنل اختصاصی خود هستند.

شایان ذکر است، برقراری ارتباط با دانشگاه‌ها و حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی گامی است که گروه صنعتی انتخاب با هدف ترویج و توسعه همکاری صنعت با دانشگاه و بهره‌ مندی از خدمات دانشگاهیان برداشته و ماحصل دو دوره پیشین جایزه اسنوا، حمایت از 13 پایان‌نامه بوده است.

به بالای صفحه بردن