[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_color=”” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” padding_top=”” padding_bottom=”” padding_left=”” padding_right=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” center_content=”no” last=”no” min_height=”” hover_type=”none” link=””][fusion_text]
به گزارش مرکز ارتباطات رسانه ای گروه انتخاب، روح الله جزینی با بیان اینکه باید هر یک از پرسنل گروه همچون یک کارفرما از جایگاه برندها حفاظت کنند، اظهار کرد: انطباق فعالیتهای مدیریت منابع انسانی با انتظارات روز کارکنان یکی از اولویت های گروه انتخاب است زیرا مدیریت منابع انسانی به عنوان یک محور کلیدی و مهم در هر سازمان، باید جایگاه خود را به صورت کامل بشناسد و در راستای توسعه، حفظ و ارتقاء آن گام بردارد.
وی با اشاره به نقش کلیدی سرمایه های انسانی در مدیریت بحران های مختلف، افزود: مدیریت منابع انسانی به عنوان بازوی فعال و توانمند گروه انتخاب نقش مهمی در موفقیت بخش های مختلف دارد و از این رو باید برای فعالیت در یک برند و سازمان بزرگ همچون گروه انتخاب، بسیار بزرگ، سازنده و گسترده فکر و تصمیمگیری کنیم زیرا چشم انداز این گروه افزایش سهم برند اسنوا و دیگر برندهای تحت اختیار خود از بازار است.
مدیر دپارتمان سرمایه های انسانی گروه صنعتی انتخاب با بیان اینکه چالش های افزایش ظرفیت نیروی انسانی باید مورد توجه همه اعضای گروه باشد، تصریح کرد: تغییرات بزرگ در ساختارهای کلان گروه از بخش منابع انسانی آغاز میشود و بیشک سرمایه انسانی وظیفه دارد مسئولانه و دلسوزانه، سکوت سازمانی را بشکند و نقادی کند. در حقیقت گروه انتخاب به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده لوازم خانگی در ایران نباید به خوب بودن و خوب ماندن اکتفا کند، بلکه باید به عالی شدن در همه زمینه ها بیاندیشد.
الگوی سازمانی توسعه منابع انسانی؛ چشم انداز مدیریت منابع انسانی در انتخاب
جزینی اضافه کرد: شبکه مدیریت منابع انسانی در گروه انتخاب به عنوان یک سیستم دانش محور قصد دارد به الگویی در مدیریت و توسعه سرمایههای انسانی در میان دیگر برندها تبدیل شود.
وی با اشاره به سالروز 25 فروردینماه (روز ملی منابع انسانی)، ادامه داد: در این روز سیاست های کلی مدیریت منابع انسانی گروه انتخاب در سال 99 برای کارکنان تشریح شد و دپارتمان سرمایه های انسانی گروه انتخاب میکوشد بر اساس سه دغدغه اصلی سازمان یعنی جذب، نگهداری و توسعه منابع انسانی، ارتقا برند کارفرمایی و مزیت رقابتی منابع انسانی و توسعه فرهنگ سازمانی در راستای بهبود سیاستگذاری های سازمانی برنامه ریزی کند.
مدیر دپارتمان سرمایه های انسانی گروه صنعتی انتخاب با بیان اینکه ایجاد تفکر استراتژیک در منابع انسانی یکی از اولویت های اصلی مدیریت منابع انسانی در گروه انتخاب است، خاطر نشان کرد: بازنگری فرایندهای منابع انسانی و اصلاح آن بر اساس استراتژی های سازمانی یکی از اهداف مهم دپارتمان سرمایه های انسانی در سال جدید بوده و افزایش درک کارکنان از مسیر پیشرفت شغلیشان یکی از نیاز های جدی منابع انسانی محسوب میشود.
جزینی افزود: محوری کردن ارزیابی عملکرد در راستای توسعه کارکنان، انتقال استراتژی های کلان به پرسنل گروه، توسعه مهارت های مدیریت و راهبری با اهتمام به افزایش میزان همکاری در مدیران سازمان و برقراری تعادل میان کار و خانواده از دیگر برنامه های مهم دپارتمان سرمایه های انسانی در سال 99 است.
وی در پایان یادآور شد: افزایش بهره وری نیروی کار یکی از اولویت های مهم و جدی دپارتمان سرمایه های انسانی است و میکوشیم تا با سازماندهی هوشمند و افزایش توانایی کارکنان، از فرسایشی شدن روند عملکرد آنها جلوگیری کنیم.
[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]