انتخاب سرویس با حضور در دومین کنگره موبایل ایران با هدف معرفی خود به عنوان یک شرکت جدید در حوزه خدمات دیجیتال قصد دارد از این خدمات نوین رونمایی و بهطور رسمی ورودش به بازار موبایل ایران را اعلام کند.
بخشی از خدمات دیجیتال، هلدینگ خدمات گروه انتخاب قرار است به عنوان یک حامی مناسب برای تمام واردکنندگان کوچک که نیازمند ارائه خدمات و پشتیبانی مناسب به مشتریان خود هستند، عمل کند.
انتخاب سرویس بر آن است که این حمایت را به بهترین شکل ممکن به مشتریان خود ارائه دهد.
کنگره موبایل ایران بهعنوان تنها رویداد زیستبوم موبایل کشور با هدف همگرایی تمام فعالان این حوزه، فرصتی برای باز تعریف اهداف و برنامههای توسعه اقتصاد دیجیتال کشور است.
به گزارش مرکز ارتباطات رسانهای گروه انتخاب، در حاشیه این کنگره مهدی خادمی، مدیر خدمات دیجیتال انتخاب سرویس به بیان مزیتها و توانمندیهای انتخاب سرویس در حوزه خدمات موبایل پرداخت.
مدیر خدمات دیجیتال انتخاب سرویس با اشاره به مزیتهای رقابتی این گروه درحوزه خدمات دیجیتال تصریح کرد: اعتماد به برند انتخاب و کیفیت خدمات و پشتیبانی آن، یکی از مهمترین مزایای ما نسبت به رقبایمان است.
وی افزود: دسترسیپذیری، استفاده از قطعات اصلی و ارائه ضمانت خدمات تعمیرات به مدت یک ماه برای کالاهایی که از سوی انتخاب سرویس تعمیر میشوند، تنها بخشی از مزیتهایی است که انتخاب سرویس را در مقایسه با دیگر فعالان این حوزه در کشور متمایز میکند.
خادمی با اشاره به خدمات ویژه گارانتی تلفنهای همراه از سوی انتخاب سرویس ادامه داد: اگر تلفنهای همراه تحت پوشش گارانتی انتخاب سرویس باشند، گارانتی آنها معمولاً به دلیل ضربخوردگی یا آبخوردگی، باطل نمیشود که این خدمتی ارزشمند به مشتریان ما است.
وی افزود: همچنین، در تلاش هستیم تا خدمات بیمه رایگان را به مدت دو تا سه ماه بابت خدمات انجام شده به مشتریانمان ارائه دهیم.
مدیر خدمات دیجیتال انتخاب سرویس درباره پشتیبانی سراسری ۲۴ ساعته این مجموعه اظهار کرد: مرکز تماس مشتریان با پشتیبانی هفت روزه و ۲۴ساعته، امکانی را برای مشتریان فراهم کرده است که بتوانند درخواست خدمات خود را هر لحظه ثبت و پیگیری کنند. به محض پذیرش درخواست از سوی انتخاب سرویس، مشتری ظرف چند ساعت پاسخ یا خدمت مورد نیازش را دریافت میکند.
وی درباره چشمانداز و اشتغالزایی این مجموعه تصریح کرد: در حال حاضر در این مرکز نزدیک به ۲۰ نفر مشغول به فعالیت هستند که طبق برنامهریزیهای انجام شده، این تعداد به بیش از سه هزار نفر تکنسین افزایش خواهد یافت.
خادمی افزود: چشمانداز انتخاب سرویس در حوزه خدمات موبایل، رسیدن به جایگاه سه شرکت برتر این خدمات در ایران است.
وی به افتتاح اولین دفتر خدمات موبایل انتخاب سرویس در اصفهان اشاره کرد و گفت: با توجه به استراتژی گروه انتخاب در راستای تکمیل زنجیره هلدینگ خدمات جامع، مجموعه خدمات دیجیتال راه اندازی شده است تا بخشی از آن خدمات تلفن همراه باشد.
مدیر خدمات دیجیتال انتخاب سرویس، دسترسیپذیری برای مشتریان و ارائه خدمات تخصصی را از دیگر اهداف افتتاح این شعبه دانست و افزود: طبق برنامهریزیهای انجام شده، تعداد دفاتر خدمات موبایل انتخاب سرویس تا پایان سال ۲۰۲۷ به ۴۰۰ دفتر خواهد رسید.
خادمی درباره درخواست خدمات موبایل بهصورت غیرحضوری بیان کرد: “مشتریان میتوانند با تماس با شماره رایگان ۱۶۹۹، از تکنسینهای ما بخواهند که برای دریافت موبایل و تحویل موبایل تعمیر شده به آدرس آنها اقدام کنند؛ این نیز یک اقدامی تازه نسبت به رقبای انتخاب در سرویسدهی این حوزه است.
لینک کوتاه: http://entekhabelectronic.ir/nptq