با همت هلدینگ لجستیک گروه انتخاب انجام شد:
دریافت پروانه فعالیت حمل جاده‌ای بزرگ مقیاس هوشمند

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

با همت هلدینگ لجستیک گروه انتخاب انجام شد:
دریافت پروانه فعالیت حمل جاده‌ای بزرگ مقیاس هوشمند

مدیر عامل هلدینگ دکا­لجستیک از دریافت پروانه فعالیت بزرگ‌مقیاس هوشمند حمل‌و‌نقل کشوری توسط برند تجاری دکاتَرابر از سازمان راهداری کشور خبر داد.

هومن پشنگیان افزود: به منظور افزایش بهره‌وری و تسریع در چرخه حمل کالا و هوشمندسازی این فرآیند، تاکنون مجوز فعالیت 11 شرکت حمل و نقل بزرگ مقیاس هوشمند در بخش حمل ونقل جاده‌ای کشور صادر شده است.

 

وی افزود: از مهم ترین مزایای شرکت بزرگ مقیاس هوشمند می­توان به بهره بردن از تکنولوژی جدید و سیستم هوشمند، یکپارچه سازی ارگان‌­ها، شبکه‌­ها و وسایل‌­نقلیه، بالابردن سطح ظرفیت ناوگان از طریق جلوگیری از ترددهای بیش­از حد و اضافی کامیون­‌ها، استفاده حداکثری از پتانسیل بازارگاه­‌های الکترونیکی واینترنتی بار درتمام کشور، استفاده حداکثری از ناوگان مختلف برای حمل و نقل انواع کالا، به حداقل رساندن تراکم و مدیریت بهتر ترافیک، پشتیبانی از وسائل نقلیه امدادی و کنترل حمل و نقل سبک و سنگین اشاره کرد.

مدیر عامل هلدینگ دکا­لجستیک تصریح کرد: شركت‌­های بزرگ مقیاس هوشمند با هدف حمل و نقل جاده­ای کالا با استفاده از سیستم‌­های هوشمند برای ارتقا و بهره­‌وری ناوگان حمل و نقل تشکیل شده‌اند و پل ارتباطی بین شرکت‌­های حمل و نقل و صاحبان کالا هستند.

به گفته وی، برند تجاری دکا­ترابر با پشتوانه هلدینگ دکا­لجستیک گروه انتخاب و با سرمایه گذاری بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان در زمینه خرید کامیون‌های ملکی موفق به اخذ این پروانه شده و با فعالیت خود مشکلات عدیده حمل و‌نقل تخصصی محصولات لوازم خانگی را مدیریت خواهد کرد.

لینک کوتاه: http://entekhabelectronic.ir/u9u9

مطالب مرتبط...

ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صمت

ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صمت:
گروه انتخاب، پیشرو در صنعت لوازم خانگی ایران است

دکاپست، نشان فرانچایز پیشرو را دریافت کرد

مشتری‌مداری انتخاب از دلجویی تا باشگاه مشتریان

کمپین دلجویی انتخاب با دستاورد نتایجی ارزشمند اجرا شد.
مشتری‌مداری انتخاب، از باشگاه مشتریان تا مشعوف‌سازی مصرف‌کنندگان

هیاتی عالی‌رتبه از پزشکان ازبکستانی با حضور در موسسه مکسا، با مدیران ارشد این مرکز درباره روش‌های پیشگیری، غربالگری و درمان سرطان به تبادل تجربه پرداختند. در این دیدار که با حضور رئیس دپارتمان سرطان ازبکستان و دو جراح برجسته از بیمارستان تاشکند برگزار شد، محمد جهانگیری، مدیر عامل موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) به معرفی شبکه گسترده خیریه‌های فعال در حوزه سرطان در ایران پرداخت. وی در این خصوص گفت: در شبکه ملی خیریه‌های فعال در سرطان تقسیم کار انجام شده و هر خیریه مسئول پوشش خدماتی از غربالگری و پیشگیری، انواع تصویربرداری تا سرطان در اطفال و بزرگسالان همچنین ارائه مراقبت‌های حمایتی و تسکینی است. در ادامه این نشست، آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از سرطان در ایران و ازبکستان بر اساس داده‌های سازمان جهانی بهداشت مورد مقایسه قرار گرفت و دو طرف به تبادل تجربیات خود در این زمینه پرداختند. مدل مدیریت بهینه و جامع بیماری سرطان ارائه شده توسط مکسا، مورد استقبال هیات ازبکستانی قرار گرفت و به عنوان گامی موثر در راستای مقابله با این بیماری توصیف شد. رئیس دپارتمان سرطان ازبکستان نیز با ارائه گزارشی از طرح غربالگری گسترده سرطان پستان در این کشور، از غربالگری ۴۳۰ هزار نفر طی سه سال خبر داد و تاثیر چشمگیر این طرح در کاهش نرخ ابتلا به سرطان پستان را مورد تاکید قرار داد. محمد جهانگیری، مدیر عامل موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) در پایان این دیدار با تاکید بر هدف مشترک متخصصان حوزه سرطان در سراسر دنیا، ابراز امیدواری کرد که تبادل تجربیات و همکاری‌های بین‌المللی به تسریع روند پیشرفت علم پزشکی در زمینه مقابله با این بیماری کمک کند. موسسه نیکوکاری مکسا، با حمایت و همراهی گروه انتخاب، در راستای ارائه خدمات جامع به بیماران مبتلا به سرطان و خانواده‌های آن‌ها فعالیت می‌کند. مکسا، نمادی از مسئولیت اجتماعی و تعهد انتخاب در راستای سلامت جامعه است.

مدل مدیریت بهینه و جامع بیماری سرطان مکسا، مورد استقبال هیات ازبکستانی قرار گرفت.
بازدید هیات عالی رتبه پزشکان ازبکستانی از مکسا

دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی هلدینگ دکا

هلدینگ دکا برای دومین سال متوالی گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد.
دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی هلدینگ دکا

اهدای تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان انتخاب سرویس

تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان برای چهاردهمین سال به متوالی به انتخاب سرویس رسید.
۱۶ سال پیشتازی انتخاب سرویس در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان

به بالای صفحه بردن