“ارکان ساختار نوین ایرانیان” برای فعالان صنعت لوازم خانگی و بخش خصوصی همواره یادآور مخفف نام شرکت (اسنوا) است که به عنوان یک برند مبتنی بر نیاز روز خانواده‌های ایرانی و دوستدار مردم در کشور شناخته می‌شود و حمایت از مردم شریف ایران در رخدادهای طبیعی و بحران‌های اقتصادی – اجتماعی را به عنوان یک وظیفه و مسئولیت اجتماعی برای خود تعریف کرده است.
این شرکت بر مبنای رویکردهای فناورانه تعریف شده در خطوط تولید اختصاصی و مبتنی بر عمق ساخت داخل خود، ماموریت ویژه تولید انواع محصولات گاز سوز و توکار (اجاق گاز، هاب، هود، مایکروفر، سینک و آون‌) را در زنجیره ارزش گروه صنعتی انتخاب الکترونیک برعهده دارد.

ارکان ساختار نوین ایرانیان مجهز به جدیدترین تکنولوژی تولید و دارای انواع پرس‌های ضربه‌ای و هیدرولیک ۶۰ تن تا یک هزار تن، دستگاه‌های رباتیک الکترومغناطیس رنگ و لعاب، دستگاه‌های C.N.C خم و برش و تکنولوژی جوش پلاسما مطابق با استانداردهای جهانی تولید لوازم خانگی است.

حجم اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم این شرکت اعم از سرمایه‌های انسانی فعال در خطوط مختلف تولید و نیز واحدهای R&D، کیفیت، فروش و لجستیک، ارکان ساختار نوین ایرانیان را به یک شرکت استراتژیک در دامنه زنجیره ارزش صنعت پیشران لوازم خانگی ایران تبدیل کرده است.

بر اساس گزارشات تایید شده از سوی گمرک جمهوری اسلامی ایران، بیش از ۲۵ درصد از حجم محصولات تولید شده در این شرکت به کشورهای خاورمیانه صادر می‌شود و رعایت استانداردهای بین‌المللی تولید و دریافت گواهینامه‌های شاخص اقتصادی همچون CE از سوی این شرکت نیز باعث شده دسترس پذیری به بازارهای اروپایی و آمریکایی برای ارکان ساختار نوین ایرانیان افزایش یابد.

فرمولاسیون مواد اولیه مورد استفاده در خطوط تولید ارکان ساختار نوین ایرانیان، کاملاً مطابق با استانداردهای اروپایی بوده که دانش و تکنولوژی آن به صورت اختصاصی و بومی‌سازی شده در اختیار شرکت‌های وابسته به زنجیره ارزش انتخاب الکترونیک است.

به بالای صفحه بردن