براساس تعاریف استاندارد، خدمات پس از فروش عبارت است از وفادارسازی مشتریان بالفعل ازطریق شناخت نیاز آنان و تلاش در جهت رفع این نیازها

شبکه گسترده خدمات پس از فروش گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در قالب شرکت انتخاب سرویس حامی از بدو تاسیس، با دارا بودن برندهای شاخص و محبوب، مبنای کار را بر رضایت‌مندی مشتریان، سرعت در ارائه خدمات و انجام خدمات صادقانه با کیفیت برتر قرار داده است. کلیه قوانین داخلی شبکه شرکت انتخاب سرویس حامی بر مبنای نهادینه ‌کردن این اصول میان کارکنان شرکت تدوین شده است.

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به عنوان بزرگ ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی در کشور از سطح رضایتمندی مطلوبی در میان مشتریان و مصرف‌کنندگان محصولات لوازم خانگی برندهای وابسته به خود برخوردار است؛ بی‌شک این گروه صنعتی به اذعان مسئولان وزارت صمت و مراکز داده‌ پژوهی معتبر ایرانی، یکی از طلایه‌داران عرصه خدمات پس از فروش در ایران است که توانسته با اشتغالزایی مستقیم برای بیش از ۱۲ هزارنفر، گامی جدید در صنعت پیشران لوازم خانگی ایران بردارد.

بر همین اساس سرمایه اجتماعی به دست آمده از اعتماد مشتریان به خدمات پس از فروش محصولات وابسته به گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، به هیچ وجه قابل قیمت‌گذاری نبوده و تمرکز بر ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان بخش مهمی از زنجیره ارزش انتخاب الکترونیک محسوب می‌شود.

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به عنوان پرچمدار صنعت پیشران لوازم خانگی ایران، گستره خدمات پس از فروش خود در کشور را به میزان قابل توجهی افزایش داده و کوشیده است تا با اهتمام به ضرورت‌های زمانی، خدماتی با کیفیت و بروز ارائه نماید.

این گروه، نهمین تندیس زرین حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را به پاس رضایت مشتریان از رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان وتولیدکنندگان در بهمن ماه ۹۹ دریافت کرده است.

به بالای صفحه بردن