نماد ” انتخاب” بر روی تالار شیشه‌ای بورس

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

نماد ” انتخاب” بر روی تالار شیشه‌ای بورس

مطابق با اطلاعیه شرکت فرابورس ایران، عرضه اولیه سهام گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان، 30 بهمن ماه 1401 صورت می‌گیرد.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، بر این اساس مجموعا ۴۰۰ میلیون سهم معادل ۴ درصد (۲.۵ درصد به صندوق‌های سرمایه‌گذاری و ۱.۵ درصد به عموم) از سهام شرکت گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان با نماد «انتخاب۱» و به شیوه دو مرحله‌ای عرضه می‌شود.

در این عرضه اولیه، در مرحله اول ۲۵۰ میلیون سهم به سرمایه‌گذاران واجد شرایط (صندوق‌های سرمایه‌گذاری) عرضه شده و کشف قیمت انجام می‌شود. در مرحله دوم، ۱۵۰ میلیون سهم به عموم افراد (هر کد حداکثر ۳۰۰ سهم) و به قیمتِ ثابتِ کشف شده در مرحله اول، عرضه می‌شود و افراد می‌توانند از سی‌امین روز بهمن ماه سال جاری سهام این شرکت را در سبد سهام خود داشته باشند. جزییات سهام این گروه با نماد “انتخاب”  بر روی سایت کدال و کارگزاری‌های فعال، قابل مطالعه است.

حضور این گروه در بورس به عنوان یکی از شرکت‌های بخش خصوصی و معتبر کشور، به معنای منتشر شدن اطلاعات و عملکرد این شرکت و شفافیت‌های صورت های مالی آن است تا این مجموعه گام بزرگ دیگری به سوی شفافیت مالی-اقتصادی بردارد، چراکه در بورس، عملکرد شرکت ها به صورت شفاف ارزیابی می‌شود.

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در حالی پا به عرصه بورس اوراق بهادار گذاشته است که هم اکنون اشتغال بیش از 16 هزارنفر را به صورت مستقیم تامین می کند و هدایت بیش از پیش سرمایه های این شرکت به سمت دارایی مولد و اشتغال زا است.

به بالای صفحه بردن