نماینده گروه انتخاب منتخب سی و پنجمین جشنواره «امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان» شد

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

نماینده گروه انتخاب منتخب سی و پنجمین جشنواره «امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان» شد

به مناسبت هفته کار و کارگر، سی و پنجمین جشنواره «امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید» از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان برگزار و میثم موگویی از گروه انتخاب به عنوان کارگر نمونه و برگزیده بخش خدمات در استان اصفهان معرفی شد.

میثم موگویی که در کارخانه مطهر ضمیر گروه انتخاب مشغول به فعالیت است، در این دوره از جشنواره امتنان که با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی» برگزار شد، تندیس و لوح تقدیر این دوره از جشنواره را به دست آورد.

رویداد امتنان به مناسبت هفته جهانی کار و کارگر، با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری، ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارگران و واحدهای اقتصادی نمونه با حضور بیش از 300 نفر از نمایندگان جامعه کار و تولید استان، نمایندگان جامعه کارگری، پیشکسوتان صنعت، مسئولان استانی و کشوری و با حضور مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان برگزار شد.

رئیس کانون کارفرمایان کشور، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، رئیس کانون شورای اسلامی کار استان و سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری اصفهان از سخنرانان این مراسم بودند.

گفتنی است شرکت دنیا کاوش انتخاب (هلدینگ دکالجستیک گروه انتخاب) نیز در این جشنواره به عنوان واحد نمونه برتر استانی معرفی شد و هومن پشنگیان مدیر عامل این شرکت تندیس و لوح تقدیر جشنواره را دریافت کرد.

به بالای صفحه بردن