مدیر مرکز تکنولوژی و کارخانه نوآوری اسنواتک:
اسنوا تک به دنبال پیوند صنعت وتکنولوژی است

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

مدیر مرکز تکنولوژی و کارخانه نوآوری اسنواتک:
اسنوا تک به دنبال پیوند صنعت وتکنولوژی است

اسنواتک به دنبال رفع چالش های صنعت و ارتقای تکنولوژی است. مدیر مرکز تکنولوژی و کارخانه نوآوری اسنواتک گفت: این مرکز به دنبال ایجاد نوآوری در فضایی مشترک میان صنعت، دانشگاه و جامعه پژوهشگران است.
به گزارش واحد رسانه ای گروه صنعتی انتخاب، ساناز منصف اظهار کرد: مرکز اسنواتک برای حمایت هرچه بیشتر از نخبگان و صاحبان ایده، رفع چالش‌های صنعت و ارتقای تکنولوژی فعالیت می‌کند و در همین راستا تلاش کرده ضمن برگزاری رویدادهای مختلف، استقرار آزمایشگاه‌های پیشرفته و حمایت‌های دوره‌ای متنوع از ایده‌ها و استارتاپ‌ها، نقطه تلاقی مناسبی میان جریان‌های خلاق و نیازهای امروز و آینده صنعت لوازم خانگی باشد.
وی تصریح کرد: حوزه فعاليت اين مرکز توسعه شبکه نوآوری، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، انرژي، سلامت مواد پیشرفته و سلامت زندگی و مالکیت فکری است که طی سه سال اخیر دستاوردهای ارزشمندی داشته است که از مهم‌ترین آن‌ می‌توان به جایزه اسنوا که در واقع حمايت گروه صنعتي انتخاب از پايان نامه هاي مساله محور در زنجيره ارزش لوازم خانگي است، اشاره کرد.
منصف وی در توضیح این رویداد افزود: جایزه اسنوا در سه دوره با رویکرد حل نیازهای فناورانه گروه صنعتی انتخاب در زمینه لوازم خانگی با حضور بیش از 1200 نفر شرکت کننده و دریافت 1230 طرح برگزار شده است. همچنین این مرکز موفق به انعقاد بیش از 70 قرارداد پژوهشی و برقراری ارتباط با حدود بیست دانشگاه برتر کشور و مراکز پژوهشی شده است.
وی با اشاره به این که مرکز تکنولوژی و کارخانه نوآوری اسنواتک در سال 1400 به عنوان مرکز تحقیق و توسعه پیشرفته گروه صنعتی انتخاب آغاز به کار کرد، ادامه داد: در سامانه ثبت ایده اپن اسنوا نیز تا به حال 1360 ایده جذب شده که تعداد زیادی از این ایده‌ها به مرحله اجرا رسیده و در بهبود و توسعه محصولات لوازم خانگی ، نقش به سزایی داشته‌اند.
هم اکنون مرکز تکنولوژی و نوآوری اسنواتک در سه دانشگاه اصفهان، صنعتی اصفهان و صنعتی شریف مستقر و در حال فعالیت است.

به بالای صفحه بردن