اولین حضور گروه انتخاب در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی MIDEX 1402

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

اولین حضور گروه انتخاب در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی MIDEX 1402

گروه انتخاب با راه اندازی واحد  B2Project اقدام به فعالیت در حوزه طراحی، تامین و تجهیز پروژه­های تجاری، درمانی، مسکونی، اقامتی ، اداری و فرهنگی نموده و برای اولین بار در نمایشگاه بین‌المللی معماری و دکوراسیون داخلی MIDEX 2024 حضور یافت.

مسعود رضاییان مدیر فروش واحد B2Project گروه انتخاب در این باره گفت: در نمایشگاه MIDEX 2024 شرکت‌های داخلی و بین‌المللی محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌نمایند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت و فرصت‌های موجود بهره می‌گیرند.

وی ادامه داد: با حضور در این نمایشگاه توانستیم با مذاکرات اولیه هدفمند فرصت حضور در بازار ساختمان را کسب نموده ‌و قراردادهای مختلفی از جمله پروژه‌های طراحی و تجهیز هتل، بیمارستان و منازل مسکونی در مناطق مختلف از جمله کیش، نمک آبرود، رشت و حتی شهر کربلا در آینده نزدیک منعقد نمائیم و در آینده برنامه داریم در حوزه های اداری و فرهنگی نیز فعالیت کنیم.

چهاردهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی معماری و دکوراسیون داخلی MIDEX 2024 در تاریخ 22 الی 25 دی ماه سال 1402 با استقبال گسترده‌ی فعالان داخلی و بین‌المللی و اخذ تاییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین‌المللی (UFI)در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

به بالای صفحه بردن