استاندار اردبیل:
گروه انتخاب در مسیر افزایش عزت ملی حرکت می‌کند

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

استاندار اردبیل:
گروه انتخاب در مسیر افزایش عزت ملی حرکت می‌کند

استاندار اردبیل با حضور در شهرک صنعتی مورچه‌خورت اصفهان از برخی کارخانه‌ها و شرکت‌های گروه انتخاب بازدید کرد و از نزدیک با روند تولید لوازم خانگی در این گروه آشنا شد.

سید حامد عاملی درحاشیه این بازدید از اینکه فرصتی پیش آمده تا پس از مدت‌ها، شاهد پیشرفت‌های صنعتی در اصفهان باشد، ابراز خرسندی کرد.

وی با اشاره به سابقه خود در حوزه صنعت، گروه انتخاب را به عنوان یک نام بزرگ و آشنا در این عرصه معرفی کرد و توانایی آن‌ها در ایجاد زنجیره‌های مختلف تولیدی در حوزه لوازم خانگی را ستود.

استاندار اردبیل با تأکید بر اهمیت تولید و زنجیره‌های تولیدی کامل در کشور، اظهار کرد: گروه انتخاب با ایجاد این زنجیره‌ها، نه تنها به توسعه اشتغال کمک کرده، بلکه در صرفه‌جویی ارزی و اقتصاد کشور نیز نقش مؤثری ایفا کرده است.

وی این مجموعه را الگویی برای دیگر فعالان صنعتی دانست و بر اهمیت توسعه تولید به عنوان راهکاری برای رفع مشکلات اقتصادی کشور تأکید کرد.

عاملی در ادامه با اشاره به بازدید خود از هلدینگ دکا به نقش گروه انتخاب در ارتقای وضعیت حمل و نقل و مدیریت انبارها اشاره کرد و گفت: من از مجموعه‌های صنعتی زیادی بازدید کرده‌ام و به جرات می‌توانم بگویم فضای کار و رفاهیاتی که این هلدینگ برای پرسنل خود در نظر گرفته در میان مجموعه‌های صنعتی بی‌نظیر است.

وی‌ با بیان اینکه این تلاش‌ها نشان‌دهنده نیت و انگیزه بالای این گروه در خدمت‌رسانی و ارائه خدمات بهتر است، اضافه کرد: گروه انتخاب در مسیر افزایش عزت ملی حرکت می‌کند و باعث افتخار بخش تولید در کشور است.

استاندار اردبیل عنوان کرد: دکا یک مجموعه‌ی فناورانه در حوزه مدیریت لجستیک

استاندار اردبیل در بازدید از بخش‌های مختلف گروه صنعتی انتخاب و هلدینگ لجستیک دکا گفت: این مجموعه یک مجموعه‌ی فناورانه در حوزه مدیریت لجستیک است.
به گزارش روابط عمومی هلدینگ دکا، سیدحامد عاملی پس از بازدید از بخش‌های مختلف زنجیره ارزش لجستیک در هلدینگ دکا اظهار داشت: انجام این فعالیت‌های بی‌نظیر در حوزه لجستیک نشان‌دهنده انگیزه، نگاه بلند و نیت والای این گروه است.
وی ادامه داد: در حوزه مدیریت انبار که دانش بسیار مهمی است و تأثیر فراوانی در موضوع تولید دارد نیز هلدینگ دکا اقدامات جالب و مبتنی بر فناوری انجام داده است که می‌تواند الگویی برای دیگر گروه‌ها باشد چراکه دیگر شرکت‌ها می‌توانند در جهت ارتقای کیفی چرخه محصولات و تولیدات و همچنین بهبود خدمات خود از این الگو استفاده کنند.

به بالای صفحه بردن