انتخاب الکترونیک، واحد پیشرو در حوزه کیفیت و نوآوری شناخته شد

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

انتخاب الکترونیک، واحد پیشرو در حوزه کیفیت و نوآوری شناخته شد

تندیس زرین اجلاس ملی تقدیر از واحدهای پیشرو در حوزه کیفیت و نوآوری به معاونت کیفیت گروه صنعتی انتخاب الکترونیک رسید.


به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک، این اجلاس سه شنبه _18 مهرماه_ با حضور جمعی از مقامات ستادی وزارت صنعت، معدن و تجات و همچنین کارشناسان و فعالان حوزه کیفیت و نوآوری در محل سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه الزهرا تهران برگزار شد.
محمدرضا پهلوان زاده، معاون کیفیت گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بی شک این جایزه حاصل زحمات شبانه روزی و بی‌شائبه تیم نخبه معاونت کیفیت انتخاب الکترونیک در مسیر ارتقاء سطح کیفی محصولات برندهای وابسته به این گروه صنعتی است.
وی افزود: امروز انتخاب الکترونیک به عنوان یک شرکت پیشرو در این صنعت پیشران نه تنها خدمات پس از فروش مطمئن و باکیفیتی به مصرف کنندگان برندهای وابسته به خود می‌دهد بلکه محصولات آن از کیفیت تراز جهانی برخوردار است و قابلیت اطمینان به عنوان یک مزیت برجسته رقابتی در این گروه صنعتی، شناخته می‌شود.
معاون کیفیت انتخاب الکترونیک با اشاره به رشد و توسعه پرسرعت این گروه صنعتی در سال‌های اخیر، تصریح کرد: در واقع در حال گذار از نسل سوم به نسل چهارم کیفیت، بسیاری از چارچوب‌های فنی و فرایندهای زیرساختی کیفیت در انتخاب الکترونیک بر اساس استانداردهای روز دنیا و سیاستگذاری‌های رقابتی تنظیم شده است.
پهلوان زاده اضافه کرد: تحقق این استانداردها در کیفیت محصولات برندهای وابسته به انتخاب الکترونیک (اسنوا، دوو و بُست) تنها با تکیه بر توانمندی دانشمندان داخلی و تیم نخبه معاونت کیفیت محقق شده که شعار آن کیفیت در تراز جهانی و جهانی سازی صنعت است.
وی ادامه داد: ما در مسیر تبدیل صنایع ایران به لوکوموتیوهای نظام اقتصادی و توسعه دانش فنی صنعت لوازم خانگی ایران، سعی می‌کنیم تا در راستای مسئولیت اجتماعی انتخاب الکترونیک و به عنوان رهبر این صنعت، تولیدکننده دانش و علم مورد نیاز برای ارتقاء سطح فناوری و تکنولوژی در صنعت لوازم خانگی باشیم.
معاون کیفیت انتخاب الکترونیک با اشاره به استفاده از چارچوب‌های اروپایی اسمارت فکتوری در کارخانجات این گروه صنعتی، خاطرنشان کرد: امروز انتخاب الکترونیک نه تنها در عرصه ملی امتحان خود را پس داده بلکه در عرصه‌های جهانی نیز نقش آفرینی می‌کند. مراجع صادراتی شاخص دنیا انتخاب الکترونیک و سایر برندهای وابسته به آن و محصولات آنها را به عنوان محصولات و برندهای با کیفیتی می‌شناسند که قابل رقابت با رقبای اروپایی و خارجی هستند.

به بالای صفحه بردن