ارسال کانکس‌ها، تجهیزات و اقلام گرمایشی “انتخاب” به خوی

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

ارسال کانکس‌ها، تجهیزات و اقلام گرمایشی “انتخاب” به خوی

استقرار کمپ به منظور اسکان موقت خانواده‌ها، تأمین برخی اقلام گرمایشی، مشارکت در راه اندازی چادرها و توزیع اقلام بهداشتی و شوینده در کمپ ها و روستاهای آسیب دیده و حضور 24 ساعته تکنسین ها جهت انجام امور تاسیساتی، تجهیز، برق رسانی و…، بخشی از یاری‌رسانی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به مردم زلزله‌زده شهرستان خوی است.

با وجود مشکلات زیادی که از روزهای نخست حادثه برای هموطنان شهرستان خوی وجود داشت، هر روز و با حضور دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف برای امدادرسانی و بهبود شرایط اسکان موقت مردم، از بار چالش های اولیه کم می‌شود.

حضور برخی از مجموعه های خصوصی کشور در کنار بخش دولتی توانسته در روند کمک و نحوه توزیع اقلام مورد نیاز مردم تاثیر قابل توجهی داشته باشد. در همین راستا و برای ایفای بخشی از وظیفه انسانی و مسئولیت اجتماعی، گروه صنعتی انتخاب الکترونیک از همان روزهای نخست خود را به مردم خوی رساند و بر اساس نیازسنجی، نسبت به ارسال محموله های مختلف، اقدام کرد.

انتقال چهار کانکس 40 فوتی و تجهیز آن به اجاق گاز، لباسشویی و تلویزیون در دو کمپ با جمعیت یک هزار و 500 خانوار بخشی از فعالیت های مجموعه انتخاب با حضور پرسنل این گروه در بخش های زلزله زده خوی بوده است.
همچنین بیش از هزار عدد هیتر و پتوی برقی برای این هموطنان فراهم شد تا قدری از دغدغه تامین وسایل گرمایشی مردم بکاهد.

راه اندازی چادرها و توزیع اقلام بهداشتی و شوینده در کمپ ها و روستاهای آسیب دیده و حضور 24 ساعته تکنسین ها جهت تجهیز، برق رسانی و انجام امور تاسیساتی در کمپ ولیعصر گوشه دیگری از فعالیت هایی بود که از سوی انتخاب الکترونیک برای امدادرسانی به مردم شهرستان خوی انجام شد.

به بالای صفحه بردن