به عنوان نخستین صندوق رسمی سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی؛
اسنوا ونچرز موفق به اخذ تاییدیه دانش بنیان گردید

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

به عنوان نخستین صندوق رسمی سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی؛
اسنوا ونچرز موفق به اخذ تاییدیه دانش بنیان گردید

صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی اعتمادسازان نوآور انتخاب با نام تجاری «اسنوا ونچرز»، به واسطه فعالیت تخصصی خود در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور، به عنوان اولین cvc رسمی، توسط معاونت علمی ریاست جمهوری به عنوان شرکت دانش بنیان شناخته شد.

با ارزیابی و تایید دبیرخانه کارگروه ارزیابی شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان، صندوق اسنوا ونچرز، بر اساس ارزیابی انجام شده طبق «آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان» و «قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات» به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان تایید شد.

اعتبار و صحت این تاییدیه از طریق آدرس pub.daneshbonyan.ir قابل استعلام بوده و به صورت خودکار از طریق همین سامانه دانش‌بنیان صادر شده است.

مجموعه اسنوا ونچرز به عنوان عضوی از خانواده بزرگ گروه انتخاب با نقش یک نهاد سرمایه‌گذاری واسط، بین صنعت و زیست بوم فناوری و نوآوری با رویکرد تکیه بر ظرفیت داخلی فعالیت می‌کند.

این صندوق در راستای ارتقا سطح شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها و پیوند این مجموعه‌ها با زنجیره ارزش گروه انتخاب به منظور رفع موانع موجود در مسیر تولید ملی و دانش‌بنیان تلاش می‌کند.

به بالای صفحه بردن