معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در بازدید از هلدینگ دکا عنوان کرد:
اقدامات منحصر به فرد و ابداعی دکا به ویژه در حوزه خانواده‌ها، ارزشمند است

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در بازدید از هلدینگ دکا عنوان کرد:
اقدامات منحصر به فرد و ابداعی دکا به ویژه در حوزه خانواده‌ها، ارزشمند است

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: خوشحالیم که حرکت‌های بسیار خوبی در بخش صنعت انجام شده و بانوان نیز در بخش‌های مختلف صنعت حمل و نقل حضور دارند.

به گزارش روابط عمومی دکا، انسیه خزعلی در بازدید از بخش‌های مختلف هلدینگ لجستیک دکا اظهار داشت: بخشی از اقداماتی که در این مجموعه انجام گرفته، منحصر به فرد و نو است. به‌عنوان نمونه حمل و نقل کالا و  تحویل کالا در محل مصرف‌کننده که توسط زوجین و به‌صورت یک کار خانوادگی انجام می‌شود اقدامی ابداعی است که مورد استقبال هم قرار گرفته و طرحی موفق بوده است که نظر خانواده‌ها را نیز جلب کرده است. همچنین حمایت از بانوان سرپرست خانوار در این مجموعه اقدام ارزشمندی است که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت بانوان در صنعت حمل و نقل در بخش‌های پشتیبانی، اجرا و … تأکید کرد: امیدواریم با نگاه علمی که در این مجموعه وجود دارد، این اقدامات روز به روز موفق‌تر از قبل اجرا شود.

معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری در پاسخ به نحوه حمایت دولت از بخش خصوصی افزود: دولت در خصوص پشتیبانی، تسهیل فرآیندهای اداری، اخذ مجوزها و … به بخش خصوصی که اقدام به سرمایه‌گذاری و ایجاد زیرساخت می‌کند کمک خواهد کرد و گرنه بخش خصوصی خود در زمینه‌هایی چون مسئولیت اجتماعی، کمک دولت است.

اقدامات ویژه برای خانواده رانندگان

هومن پشنگیان، مدیرعامل هلدینگ دکا در این بازدید ضمن تشریح فعالیت‌ها و اقدامات هلدینگ دکا گفت: یکی از اقدامات ویژه که هلدینگ دکا انجام داده است، ایجاد مرکز رفاهیات رانندگان است. بسیاری از رانندگان فرصت نمی‌کنند به سفر بروند، بنابراین گاهی با خانواده سفر می‌کنند. از آنجاکه بارگیری آنها بین 4 تا 6 ساعت طول می‌کشد، با احداث مجتمع رفاهیات رانندگان فضایی را فراهم کردیم که خانواده‌ها حین بارگیری بتوانند در سوییت‌هایی با امکانات کامل بهداشتی و … استراحت کنند. همچنین برای خانواده‌های دارای فرزند، اتاق کودک درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در کل کشور 3000 راننده در اختیار داریم که کالا را به صورت هوم‌دلیوری درِ منزل مصرف‌کننده تحویل می‌دهند. امکانی را فراهم کردیم که برخی از این راننده‌ها به همراه همسرشان فعالیت داشته باشند. در این فرآیند تعدادی از تیم‌های ما از خانم و آقایی که همسر هستند تشکیل شده که به صورت زوجی و خانوادگی کار انتقال و تحویل کالا به خریدار را انجام می‌دهند که خوشبختانه استقبال خوبی از این طرح صورت گرفته و خانواده‌ها رضایت خوبی داشتند.

 

به بالای صفحه بردن