انتخاب الکترونیک، تندیس خود را از مردم دریافت کرده است

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

انتخاب الکترونیک، تندیس خود را از مردم دریافت کرده است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به همراه مدیران این سازمان با حضور در گروه صنعتی انتخاب الکترونیک و بازدید از بزرگترین مجتمع تولید لوازم خانگی ایران، تندیس زرین رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را به شرکت انتخاب سرویس، ارایه دهنده خدمات پس از فروش برندهای گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، اهدا کردند.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، حسین زاده‌قشمی، دبیر جایزه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان در آیین اعطای تندیس زرین این جایزه گفت: دور جدید اهدا تندیس با تغییر رویکرد به سمت تعالی سازمانی و اعمال فرآیندهای هویتی آغاز شده است.

قشمی، اعتماد را نهایی‌ترین نقطه برندینگ دانست و افزود: مقدمه اعتماد مردمی، حال خوب و رضایت خاطر مشتریان است. بنابراین باید گفت اهداکننده این تندیس در واقع مردم هستند. اعطای تندیس زرین این جایزه به انتخاب الکترونیک به این معناست که این مجموعه شکایت تعزیراتی از سوی مشتری نداشته و در معیارهای مشتری‌مداری و ارتباط با ذی‌نفعان، موفق عمل کرده است.

رقابت سخت بزرگان صنایع  

همچنین معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به حجم عظیم تولید و اشتغال در مجموعه انتخاب الکترونیک گفت: امروزه نمی‌توان بحث تولید، فروش و خدمات را از یکدیگر جدا دانست و بدیهی است که اگر تولید با کیفیت شکل‌ نگیرد، رضایت مشتری نیز محقق نخواهد شد.

اکبر تقوی شوازی، ادامه داد: خدمات پس از فروش مناسب، باعث قوام و دوام مجموعه های تولیدی می شود و بزرگ‌ترین رسالت تولیدکنندگان است؛ چراکه ارتباط تنگاتنگی بین تولیدکننده و مصرف‌کننده وجود دارد و تولیدکننده خدمات، در جهت رعایت حقوق مصرف‌کننده فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: در برخی از دوره ‌ها حدود یک هزار و ۱۰۰ متقاضی برای دریافت جایزه ملی رعایت حقوق مصرف‌کننده درخواست می دهند که تنها ۹ درصد از این تعداد، موفق به دریافت جایزه می‌شوند. بنابراین دریافت این تندیس، به معنای پیروزی در رقابت بزرگان صنایع مختلف با یکدیگر پس از ارزیابی های سختگیرانه و چندمرحله ای است.

پیروزی در چالش سخت خوداظهاری 

سید داوود موسوی، معاون سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نیز با بیان اینکه رعایت حقوق مصرف کنندگان سه رویکرد توزیع، خدمات و تولید دارد، اظهار داشت: انتخاب الکترونیک با شرکت در این رقابت، خود را در آزمون خوداظهاری قرار داده و با آگاهی به اینکه به شدت مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، متقاضی داوری می شود. بنابراین دریافت تندیس زرین این جایزه نشان می دهد که این مجموعه در رابطه با مصرف کننده در مسیر درست و صحیحی قرار دارد.

به بالای صفحه بردن