ایران بزودی به قطب تولید لباسشویی در منطقه تبدیل می‌شود

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

ایران بزودی به قطب تولید لباسشویی در منطقه تبدیل می‌شود

مدیرعامل گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب گفت: در صورتی که مانع‌زدایی از تولید و صادرات از سوی دستگاه‌های اجرایی با جدیت دنبال شود، ایران بزودی به قطب تولید لباسشویی در منطقه تبدیل خواهد شد.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک، محمدرضا دیانی در حاشیه برگزاری جشن شکسته شدن رکورد تولید لباسشویی در ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بی‌شک تحقق جهش تولید در صنعت لوازم خانگی ایران بدون بهره‌برداری از رویکردهای جدید اقتصادی، اتکا به توانمندی دانشمندان و متخصصان داخلی و تغییر مقیاس فعالیت شرکت‌های بزرگ فعال در این صنعت میسر نمی‌شد.

وی افزود: برهمین اساس صنعت لوازم خانگی ایران، امروز پیشتاز بهره‌برداری از مقیاس اقتصادی در میان صنایع ایرانی و چه بسا صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ غرب آسیاست.

مدیرعامل گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب با بیان اینکه اقتصادی بودن مقیاس فعالیت‌های یک شرکت منجر به رشد و توسعه روزافزون در آن بنگاه اقتصادی خواهد شد، تصریح کرد: انتخاب الکترونیک به عنوان بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی در ایران به دنبال افزایش سهم صنعت لوازم خانگی از تولیدناخالص داخلی و سایر شاخص‌های مالی و صنعتی تاثیرگذار در نظام اقتصادی است.

دیانی اضافه کرد: برنامه‌ریزی صورت گرفته در زمینه تولید و چند دهه سرمایه‌گذاری پایدار در حوزه تحقیق و توسعه صنعت لوازم خانگی نویدبخش افزایش سهم این صنعت از صادرات ایران در سال آینده نیز خواهد بود و امیدواریم بتوانیم پس از تامین کامل نیاز خانواده‌های ایرانی به لوازم خانگی با کیفیت و منطبق با استانداردهای روز دنیا، بازارهای جدید صادراتی را فتح کنیم.

وی با اشاره به شکسته شدن رکورد تولید لباسشویی در ایران، ادامه داد: لباسشویی تولید شده در گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، یکی از پرفروش‌ترین محصولات این گروه محصولی در بازار است و برهمین مبنا برنامه‌ریزی جدیدی برای افزایش قابل توجه تولید این محصول در سال آینده صورت گرفته است.

دیانی خاطرنشان کرد: تکنولوژی و فناوری به کار رفته در لباسشویی و سایر محصولات لوازم خانگی تولید شده در گروه صنعتی انتخاب الکترونیک قابل رقابت با شاخص‌ترین برندهای لوازم خانگی در سراسر دنیاست و بسیاری از کشورهای همسایه، متقاضی واردات لباسشویی از ایران هستند.

وی یادآور شد: حرکت در مسیر مقیاس اقتصادی و تحقق قابلیت اطمینان باعث شده تا تولید محصول لباسشویی برای صنعت و کشور صرفه اقتصادی داشته باشد و در صورتی که مانع‌زدایی از تولید و صادرات از سوی دستگاه‌های اجرایی با جدیت دنبال شود، ایران بزودی به قطب تولید لباسشویی در منطقه تبدیل خواهد شد.

به بالای صفحه بردن