مدیر شبکه خدمات گروه انتخاب در عراق مطرح کرد؛
حضور موفق برندهای اسنوا، دوو و تکنوگاز در کشور عراق

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

مدیر شبکه خدمات گروه انتخاب در عراق مطرح کرد؛
حضور موفق برندهای اسنوا، دوو و تکنوگاز در کشور عراق

مدیر شبکه خدمات گروه انتخاب در عراق گفت: پروژه راه‌اندازی فروش و خدمات گروه انتخاب در کشور عراق از اردیبهشت ماه 1401 کلید خورد و پس از انجام بررسی‌های لازم و مارکتینگ بازار عراق، تصمیم بر آن شد که تیمی متشکل از فروش و خدمات در شهر بغداد مستقر و زیرساخت لازم برای راه‌اندازی پروژه را فرآهم آورند.

رسول مدنی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، فروش به صورت خرده و در قالب فروشگاه ریتیل و عمده انجام و خدمات نیز همانند ایران در کشور عراق راه‌اندازی شد.

مدیر شبکه خدمات گروه انتخاب در عراق با اشاره به اینکه اقامت تیم در شهر بغداد از مهرماه 1401 آغاز شد، اظهار کرد: در آغاز کار، دو ساختمان مناسب شناسایی و مکان‌یابی شد و به عنوان مرکز خدمات انتخاب و همچنین دفتر مرکزی فروش و شوروم اجاره و تجهیز شد.

وی ادامه داد: نمایندگان خدمات گروه انتخاب در شهرهای بغداد، کربلا، نجف و بصره شناسایی شدند و پس از عقد قرارداد در دی ماه 1401 یک دوره آموزشی برای آنها در اصفهان برگزار شد.

مدنی با اشاره به اینکه تمامی دستورالعمل‌های فنی برای استفاده از محصولات گروه انتخاب به زبان عربی ترجمه شد، بیان کرد: همچنین شرح حدود 10 هزار قطعه به عربی ترجمه و در نرم‌افزار خدمات بارگذاری شد، ضمن اینکه کلیه کارت‌های گارانتی محصولات به زبان عربی ترجمه و برندینگ جدید انجام گرفت.

وی اجاره شوروم شهر بصره، اجاره انبار محصولات و تجهیز لجستیک، راه‌اندازی مرکز تماس و امور مشتریان کشور عراق با شماره چهار رقمی 6916 و جذب و آموزش تکنسین استخدامی در شهر بغداد را از دیگر فعالیت‌های انجام گرفته در تکمیل پروژه عراق عنوان کرد که امور مربوط به فروش و لجستیک توسط همکاران مربوط به این بخش‌ها انجام پذیرفت.

مدیر شبکه خدمات گروه انتخاب در عراق اضافه کرد: اکنون می‌توانیم بر خود ببالیم که در کشوری همچون عراق برندهای اسنوا،  دوو و تکنوگاز حضور پیدا کرده و با پیشرفت روزافزون به موفقیت‌های چشمگیری خواهند رسید.

لینک کوتاه: http://entekhabelectronic.ir/dz9m

مطالب مرتبط...

ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صمت

ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صمت:
گروه انتخاب، پیشرو در صنعت لوازم خانگی ایران است

دکاپست، نشان فرانچایز پیشرو را دریافت کرد

مشتری‌مداری انتخاب از دلجویی تا باشگاه مشتریان

کمپین دلجویی انتخاب با دستاورد نتایجی ارزشمند اجرا شد.
مشتری‌مداری انتخاب، از باشگاه مشتریان تا مشعوف‌سازی مصرف‌کنندگان

هیاتی عالی‌رتبه از پزشکان ازبکستانی با حضور در موسسه مکسا، با مدیران ارشد این مرکز درباره روش‌های پیشگیری، غربالگری و درمان سرطان به تبادل تجربه پرداختند. در این دیدار که با حضور رئیس دپارتمان سرطان ازبکستان و دو جراح برجسته از بیمارستان تاشکند برگزار شد، محمد جهانگیری، مدیر عامل موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) به معرفی شبکه گسترده خیریه‌های فعال در حوزه سرطان در ایران پرداخت. وی در این خصوص گفت: در شبکه ملی خیریه‌های فعال در سرطان تقسیم کار انجام شده و هر خیریه مسئول پوشش خدماتی از غربالگری و پیشگیری، انواع تصویربرداری تا سرطان در اطفال و بزرگسالان همچنین ارائه مراقبت‌های حمایتی و تسکینی است. در ادامه این نشست، آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از سرطان در ایران و ازبکستان بر اساس داده‌های سازمان جهانی بهداشت مورد مقایسه قرار گرفت و دو طرف به تبادل تجربیات خود در این زمینه پرداختند. مدل مدیریت بهینه و جامع بیماری سرطان ارائه شده توسط مکسا، مورد استقبال هیات ازبکستانی قرار گرفت و به عنوان گامی موثر در راستای مقابله با این بیماری توصیف شد. رئیس دپارتمان سرطان ازبکستان نیز با ارائه گزارشی از طرح غربالگری گسترده سرطان پستان در این کشور، از غربالگری ۴۳۰ هزار نفر طی سه سال خبر داد و تاثیر چشمگیر این طرح در کاهش نرخ ابتلا به سرطان پستان را مورد تاکید قرار داد. محمد جهانگیری، مدیر عامل موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) در پایان این دیدار با تاکید بر هدف مشترک متخصصان حوزه سرطان در سراسر دنیا، ابراز امیدواری کرد که تبادل تجربیات و همکاری‌های بین‌المللی به تسریع روند پیشرفت علم پزشکی در زمینه مقابله با این بیماری کمک کند. موسسه نیکوکاری مکسا، با حمایت و همراهی گروه انتخاب، در راستای ارائه خدمات جامع به بیماران مبتلا به سرطان و خانواده‌های آن‌ها فعالیت می‌کند. مکسا، نمادی از مسئولیت اجتماعی و تعهد انتخاب در راستای سلامت جامعه است.

مدل مدیریت بهینه و جامع بیماری سرطان مکسا، مورد استقبال هیات ازبکستانی قرار گرفت.
بازدید هیات عالی رتبه پزشکان ازبکستانی از مکسا

دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی هلدینگ دکا

هلدینگ دکا برای دومین سال متوالی گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد.
دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی هلدینگ دکا

اهدای تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان انتخاب سرویس

تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان برای چهاردهمین سال به متوالی به انتخاب سرویس رسید.
۱۶ سال پیشتازی انتخاب سرویس در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان

به بالای صفحه بردن