افتتاح خط تولید لوازم خانگی به‌نام سردار شهید سلیمانی توسط رئیس جمهور

گروه صنعتی انتخاب در راستای تکمیل کادر کارکنان تولیدی در طرح های توسعه ای خود در شهرک مورچه خورت از واجدین شرایط دعوت به همکاری می نماید.

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

افتتاح خط تولید لوازم خانگی به‌نام سردار شهید سلیمانی توسط رئیس جمهور

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه ای اسنوا، خط جدید تولید لوازم خانگی اسنوا به نام سردار شهید سلیمانی مزين شده است كه به منظورطراحی و تولید سبد محصولات لوازم خانگی اقتصادی و با کیفیت ویژه اقشار آسیب پذیر با ظرفيت توليد 780 هزار دستگاه از جمله يخچال ،فريزر،لباسشويي و اجاق گاز در سال به ميزان سرمايه گذاري بیش از 860 میلیارد ریال افتتاح شد و بیش از 441 اشتغال مستقیم را ایجاد کرده است.

طرح هوشمند سازی فرایند های تولید به منظور بومی سازی دانش فنی هوشمندسازی فرآیند ها در تولید ‌کیفیت و جهش از نسل دو به نسل ۴صنعت در راستای افزایش 30 درصدی بهره‌وری با ميزان سرمايه گذاري بیش از 50 ميليارد ریال و صرفه جويي ارزی 4 میلیون و 500 هزار دلار افتتاح شد و بیش از ۱۱۰اشتغال مستقیم را ایجاد کرده است.

همچنين كارخانه توليد آميزه هاي پليمري باهدف توسعه صنعت آميزه سازي پليمر با ظرفيت تولید ۱۳هزارتن در سال به ميزان سرمايه گذاري بیش از۳۳۳میلیارد ریال و صرفه جويي ۱۰ ميليون دلار افتتاح شد از این رو  در اين طرح بيش از 110 نفر اشتغال مستقيم ایجاد کرده است.

همچنین خط تولید قطعات پلاستیکی لوازم خانگی به منظور بومی سازی و تعمیق ساخت داخل ،دانش فنی تولید قطعات پیچیده پلاستیکی مورد نیاز در تولید لوازم خانگی با ظرفيت تولید۷۵هزار تن قطعه در سال به ميزان سرمايه گذاري بیش ۳۵۰ ميليارد ریال و صرفه جويي ۴میلیون و ۷۰۰هزار دلار  افتتاح شد. این طرح بیش از ۱۰۲ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

همچنین خط تولیدلاستیک درب لباسشویی به منظور بومی سازی و تعمیق ساخت داخل ،یکی از پیچیده ترین قطعات لاستیکی صنعت لوازم خانگی و قطع وابستگی تامین کننده خارجی با ظرفيت تولید۳۰۰هزار قطعه در سال به ميزان سرمايه گذاري بیش از۱۴۰ميليارد ریال و صرفه جويي ۲میلیون دلار  افتتاح شد. این طرح بیش از ۲۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین کارخانه تولید شبکه سیم درختی را به منظور بومی سازی و تعمیق ساخت داخل در تولید شبکه سیم در لوازم خانگی با ظرفيت تولید ۶۰۰هزار دسته سیم یخچال، ۶۵۰هزار دسته سیم لباسشویی، 250 هزار دسته سیم تلویزیون و 100 هزار دسته سیم ظرفشویی در سال به ميزان سرمايه گذاري بیش از۱۵۰ ميليارد ریال و صرفه جويي ۳میلیون و ۶۰۰هزار دلار  افتتاح شد. این طرح بیش از ۱۶۰نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

خطوط تولید انواع اوپراتور و قطعات سیکل تبرید به منظور بومی سازی و تعمیق ساخت داخل ، و قطع وابستگی تامین کننده خارجی و استفاده از ظرفیت صنایع بالادستی با ظرفيت تولید ۳۷۰ هزار  قطعه در سال به ميزان سرمايه گذاري بیش از۵۰ ميليارد ریال و صرفه جويي ۹ میلیون دلار  افتتاح شد. این طرح بیش از ۹۰نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

به بالای صفحه بردن