سرمایه‌گذاری اسنوا برای احداث یک مرکز جدید فناوری و کارخانه نوآوری

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

سرمایه‌گذاری اسنوا برای احداث یک مرکز جدید فناوری و کارخانه نوآوری

اسنوا برای توسعه ارتباطات علمی و رشد پتانسیل های فناورانه خود ، مرکز جدید خود را  در دانشگاه اصفهان با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تاسیس خواهد کرد. این مرکز با نام «اسنوا تک»، بخشی از آزمایشگاه های فناوری، تحقیق و توسعه پیشرفته و استودیو طراحی اسنوا را در خود جای می دهد.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک، این مرکز دارای کارخانه نوآوری نیز خواهد بود که پتانسیل های این مجموعه را با ایده و تفکرات جدیدی درگیر خواهد کرد تا راهکارهایی جدیدتر در چالش های فناوری و پیرامون آن در حیطه های اجتماعی شناسایی شده و به این واسطه پاسخ هایی دقیق تر به تغییرات بسیار سریع در حیطه های مذکور بیابد.

این مرکز در دانشکده جغرافیای دانشگاه اصفهان به مساحت ۲۸۰۰ متر مستقر و اولین مرکز فناوری بیرون از ساختمان های اسنوا خواهد بود.

علیرضا حاتمی، مدیر روابط عمومی اسنوا، اظهار داشت: «این مرکز جدید ما را قادر می سازد تا در روابط با نخبگان و پژوهشگران، سرمایه گذاری های جدیدی را شکل دهیم، سرمایه گذاری های موجود را در مسیر جدید قرار داده که مجددا بر تعهد ما به پیشرو بودن فعالیت ها تأکید می کند.

با این سطح از ادغام و همکاری ، ما نشان می دهیم که چگونه می شود از تحول سبک فکری برای دستیابی به چابکی، کارآیی و حفظ مزیت رقابتی استفاده کرد.»

وی ادامه داد: «این مرکز یک پایگاه ایده آل برای پشتیبانی از یک شبکه پژوهش فناورانه است که به ما امکان می دهد تخصص خود را گسترش دهیم و توانایی های خود را به مخاطبان بسیار گسترده تری در سراسر کشور و در سطح بین المللی نشان دهیم»

اسنوا تک در اردیبهشت ماه توسط دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.

لینک کوتاه: http://entekhabelectronic.ir/t3m5

مطالب مرتبط...

ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صمت

ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صمت:
گروه انتخاب، پیشرو در صنعت لوازم خانگی ایران است

دکاپست، نشان فرانچایز پیشرو را دریافت کرد

مشتری‌مداری انتخاب از دلجویی تا باشگاه مشتریان

کمپین دلجویی انتخاب با دستاورد نتایجی ارزشمند اجرا شد.
مشتری‌مداری انتخاب، از باشگاه مشتریان تا مشعوف‌سازی مصرف‌کنندگان

هیاتی عالی‌رتبه از پزشکان ازبکستانی با حضور در موسسه مکسا، با مدیران ارشد این مرکز درباره روش‌های پیشگیری، غربالگری و درمان سرطان به تبادل تجربه پرداختند. در این دیدار که با حضور رئیس دپارتمان سرطان ازبکستان و دو جراح برجسته از بیمارستان تاشکند برگزار شد، محمد جهانگیری، مدیر عامل موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) به معرفی شبکه گسترده خیریه‌های فعال در حوزه سرطان در ایران پرداخت. وی در این خصوص گفت: در شبکه ملی خیریه‌های فعال در سرطان تقسیم کار انجام شده و هر خیریه مسئول پوشش خدماتی از غربالگری و پیشگیری، انواع تصویربرداری تا سرطان در اطفال و بزرگسالان همچنین ارائه مراقبت‌های حمایتی و تسکینی است. در ادامه این نشست، آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از سرطان در ایران و ازبکستان بر اساس داده‌های سازمان جهانی بهداشت مورد مقایسه قرار گرفت و دو طرف به تبادل تجربیات خود در این زمینه پرداختند. مدل مدیریت بهینه و جامع بیماری سرطان ارائه شده توسط مکسا، مورد استقبال هیات ازبکستانی قرار گرفت و به عنوان گامی موثر در راستای مقابله با این بیماری توصیف شد. رئیس دپارتمان سرطان ازبکستان نیز با ارائه گزارشی از طرح غربالگری گسترده سرطان پستان در این کشور، از غربالگری ۴۳۰ هزار نفر طی سه سال خبر داد و تاثیر چشمگیر این طرح در کاهش نرخ ابتلا به سرطان پستان را مورد تاکید قرار داد. محمد جهانگیری، مدیر عامل موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) در پایان این دیدار با تاکید بر هدف مشترک متخصصان حوزه سرطان در سراسر دنیا، ابراز امیدواری کرد که تبادل تجربیات و همکاری‌های بین‌المللی به تسریع روند پیشرفت علم پزشکی در زمینه مقابله با این بیماری کمک کند. موسسه نیکوکاری مکسا، با حمایت و همراهی گروه انتخاب، در راستای ارائه خدمات جامع به بیماران مبتلا به سرطان و خانواده‌های آن‌ها فعالیت می‌کند. مکسا، نمادی از مسئولیت اجتماعی و تعهد انتخاب در راستای سلامت جامعه است.

مدل مدیریت بهینه و جامع بیماری سرطان مکسا، مورد استقبال هیات ازبکستانی قرار گرفت.
بازدید هیات عالی رتبه پزشکان ازبکستانی از مکسا

دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی هلدینگ دکا

هلدینگ دکا برای دومین سال متوالی گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد.
دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی هلدینگ دکا

اهدای تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان انتخاب سرویس

تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان برای چهاردهمین سال به متوالی به انتخاب سرویس رسید.
۱۶ سال پیشتازی انتخاب سرویس در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان

به بالای صفحه بردن