ماشین لباسشویی دوستدار محیط زیست انتخاب الکترونیک

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

ماشین لباسشویی دوستدار محیط زیست انتخاب الکترونیک

لباسشویی wash in wash برند اسنوا از تولیدات گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، با تکنولوژی ضدعفونی با گاز اوزن، به
تازگی به عنوان محصول نوآورانه در هفتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی از سوی دانشگاه صنعتی شریف، برگزیده شد.


اما فناوری اوزن واش، چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟
میکروب‌زدایی بالا و سازگار با محیط زیست
تکنولوژی ضدعفونی با گاز اوزن یا همان Blue shine، قابلیت ضدعفونی لباس ها تا 99 درصد و قدرت بوزدایی زیادی دارد.
بر روی ماشین لباسشویی واش‌این‌واش، برنامه‌ای اختصاصی برای این فناوری وجود دارد که بدون نیاز به آب و مواد شوینده کار میکروب‌زدایی از لباس‌ها را انجام می‌دهد.
این طرح که توسط واحد R&D گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، بر روی ماشین‌های لباسشویی راه‌اندازی شده است، از گاز اوزن برای میکروب‌زدایی لباس ها استفاده می‌کند. میزان گندزدایی گاز اوزن بیشتر از سایر گندزداهاست و پسماندی ندارد؛ به این معنا که وقتی مرحله Blue shine به پایان می‌رسد، گاز اوزن تبدیل به اکسیژن شده و پسماندی باقی نمی‌گذارد و از این طریق به محیط زیست نیز کمک می‌کند.
ازون تولید شده در این محصول، همچنین به نابودی باکتری‌ها و ویروس‌هایی که باعث بیماری و مشکلات پوستی می‌شود، کمک کرده و لباس‌ها را تا ۹۹.۹ درصد ضدعفونی می کند.
علاوه بر آن افزایش عمر لباس، کاهش زمان شست‌وشو و کاهش مصرف انرژی از ویژگی‌های تکنولوژی ضدعفونی با اوزن(Blue shine) و امکان اضافه کردن لباس حین شست‌وشو و مصرف انرژی ۶۰ درصد بهینه‌تر از حالت استاندارد از ویژگی‌های مدل واش‌این‌واش است.

تکنولوژی آبکشی شرعی، از دیگر ویژگی‌های این ماشین لباسشویی است. به این معناکه پس از تمام شدن چرخه‌ شستشو، لباس ها با آب جاری آبکشی می شود.  

به بالای صفحه بردن