معاون وزیر ارتباطات: گروه”انتخاب” شریک مناسبی برای طرح “پست لجستیک” است

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

معاون وزیر ارتباطات: گروه”انتخاب” شریک مناسبی برای طرح “پست لجستیک” است

امضای تفاهم‌نامه همکاری شرکت ملی پست ایران و گروه انتخاب برای توسعه صنعت لجستیک

معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران گفت: گروه انتخاب می تواند شریک مناسبی برای اجرای طرح “پست لجستیک”در کل کشور باشد.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه ای گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، محمود لیائی در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف گروه صنعتی انتخاب الکترونیک اظهار کرد: در دوره‌ای که در مسئولیت مدیرکل لوازم خانگی وزارت صنعت بودم از این مجموعه بازدید داشتم و خوشبختانه طی این سال ها شاهد افزایش تنوع و کیفیت محصولات گروه انتخاب بوده ایم. بازدید امروز سبب غرور و افتخار ما بود چراکه اکنون این برند ملی، قابلیت صادرات محصول به کشورهای اروپایی دارد.
وی با اشاره به اینکه شرکت ملی پست می تواند در حوزه پست لجستیک با گروه انتخاب همکاری مشترک داشته باشد، گفت: با توجه به اینکه شرکت ملی پست به حوزه جابجایی مرسولات بین 40 کیلوگرم تا دو و نیم تن وارد شده و به زودی این موضوع مصوب می‌شود، گروه انتخاب می تواند شریک مناسبی برای طرح پست لجستیک در کل کشور باشد.
مدیرعامل شرکت ملی پست ایران افزود: پست لجستیک باید تنوع بالایی از لحاظ نوع محصولات داشته باشد که یکی از این حوزه ها، محصولات لوازم خانگی است. گستردگی کار و وسعت بازار به اندازه ای است که جای کار برای سایر شرکت ها هم وجود دارد اما گروه انتخاب گزینه بسیار خوبی برای این موضوع است.
وی ادامه داد: ما به عنوان شرکت ملی پست باید به عنوان یک تنظیم کننده بازار به مجموعه هایی همچون گروه صنعتی انتخاب کمک کنیم تا در این حوزه بار بزرگی را از روی دوش اقتصاد کشور بردارد.

همکاری “انتخاب” با شرکت ملی پست ایران برای گسترش بازار

لیائی تصریح کرد: وسعت بازار به اندازه ای است که مجموعه های دیگر مانند انتخاب هم میتوانند به این عرصه وارد شوند. گروه انتخاب به عنوان نخستین شرکت بخش خصوصی، توانسته به ما در نظم بخشی و ساماندهی صنعت لجستیک کمک کند.
وی با اشاره به ارزیابی خود از توانمندی گروه انتخاب در صنعت لجستیک اظهار کرد: در حوزه دانش فنی و تجهیزات حوزه لجستیک، گروه انتخاب مسیرهای زیادی را طی کرده است به طوریکه نیازی به شروع از ابتدای کار ندارد؛ همچنین تعداد شهرهایی که از خدمات این گروه بهره مند هستند و ناوگانی که در اختیار مجموعه قرار دارد، می تواند به شرکت ملی پست برای گسترش بازار کمک کند. بنای همکاری ما با چنین مجموعه ای در نقش تنظیم کنندگی است و به دنبال رقابت با بخش خصوصی نیستیم، در این راستا پلتفرمی از سوی شرکت پست راه اندازی می شود تا شرکت هایی مانند گروه انتخاب، بتوانند طرح پست لجستیک را انجام دهند.
مدیرعامل شرکت ملی پست ایران در خصوص تفاهم نامه امضا شده بین گروه انتخاب و شرکت ملی پست ایران بیان کرد: این تفاهم نامه به منظور استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های طرفین در حوزه های مختلف به امضا رسید. ما به عنوان یک شرکت دولتی و ملی می توانیم خدمات ارزان و مناسب را در اختیار قرار دهیم، از سوی دیگر ما و گروه انتخاب می توانیم از ظرفیت لجستیک یکدیگر به عنوان دو مجموعه بزرگ در کشور استفاده کنیم.
گفتنی است پس از بازدید معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست و هیأت همراه از بخش های مختلف گروه انتخاب، تفاهم نامه همکاری بین این دو مجموعه به منظور استفاده از ظرفیت های اقتصادی و فنی مشترک به امضای دو طرف رسید.

به بالای صفحه بردن