همکاری دانشگاه شریف و انتخاب الکترونیک، الگوی مناسب سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه است

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

همکاری دانشگاه شریف و انتخاب الکترونیک، الگوی مناسب سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه است

رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: تفاهم‌نامه دوجانبه دانشگاه صنعتی شریف و انتخاب الکترونیک، الگوی مناسبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه تحقیق و توسعه است.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک، رسول جلیلی در حاشیه مراسم تقدیر از برگزیدگان ششمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایران با حضور وزیر امور اقتصادی و دارائی، با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان گروه صنعتی انتخاب الکترونیک و دانشگاه صنعتی شریف، اظهار کرد: محورهای همکاری دوجانبه میان این دانشگاه و بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی در ایران، در حال توسعه است.

وی افزود: گروه صنعتی انتخاب الکترونیک طی تفاهم‌نامه‌ای دوجانبه با دانشگاه صنعتی شریف، اقدام به میلیاردها ریال سرمایه‌گذاری در این دانشگاه به منظور بهره‌برداری از ظرفیت‌های علمی و تحقیقاتی دانشگاه صنعتی شریف کرده است.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به لزوم توسعه روابط دوجانبه میان مراجع علمی همچون دانشگاه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی فعال ایرانی، تصریح کرد: تفاهم‌نامه دوجانبه دانشگاه صنعتی شریف و انتخاب الکترونیک، الگوی مناسبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه تحقیق و توسعه است.

جلیلی اضافه کرد: سرمایه‌گذاری بنگاه‌های اقتصادی و صنایع پیشران در دانشگاه‌ها و مراکز علمی – تحقیقاتی، مسیر کشف پاسخ نیازهای فناورانه این بنگاه‌ها و صنایع را تسریع و تسهیل خواهد کرد و از سایر بنگاه‌های اقتصادی دعوت می‌کنیم تا بر اساس همین رویکرد برای حل چالش‌های فناورانه خود، سرمایه‌گذاری کنند.

بر اساس این گزارش، گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، هفتم دی‌ماه سال‌جاری در یک نشست دوجانبه با حضور مدیرعامل این شرکت و رئیس دانشگاه صنعتی شریف از انعقاد تفاهم‌نامه دوجانبه با این دانشگاه به منظور توسعه همه جانبه همکاری‌های علمی، پژوهشی و فناورانه و بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه صنعتی شریف جهت انجام طرح‌های تحقیقاتی و نوآورانه با هدف خلق فناوری‌های دانش‌بنیان و تجاری‌سازی آنها، در حوزه‌های مختلف مورد نیاز صنعت لوازم خانگی خبر داد.

به بالای صفحه بردن