قائم مقام وزیر صمت:
گروه انتخاب، خلاق و کارآمد در مسیر توسعه

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:   

قائم مقام وزیر صمت:
گروه انتخاب، خلاق و کارآمد در مسیر توسعه

قائم مقام وزیر صمت از گروه انتخاب به عنوان یک مجموعه کارآمد، موفق، خلاق و در مسیر توسعه یادکرد و گفت: این مجموعه تولیدی و صنعتی توانسته است در شرایط سخت تحریم ها اشتغال آفرینی چشمگیری داشته باشد که این اتفاق در کشور یک ارزش است.
به گزارش واحد ارتباطات رسانه ای گروه صنعتی انتخاب، سید مهدی فرحی ، قائم مقام وزیر صمت در بازدیدی که از مجموعه انتخاب داشت گفت: در این شرایط اقتصادی و منطقه ای همراه با تحریم ها وجود چنین صنایع کارآمد، موفق و خلاق زمینه توسعه و رشد کشور را فراهم می سازد و از سویی اشتغالزایی بیش از 20 هزار نفر به طور مستقیم و 150 هزار نفر به طور غیر مستقیم از دست آوردهای مناسب و خوب این مجموعه است.
وی همچنین قطع وابستگی در حوزه لوازم خانگی به خارج از کشور را یک افتخار بزرگ برای ایران دانست افزود: تولید لوازم خانگی داخلی همراه با تکنولوژی روز دنیا از دست آوردهایی است که باعث توسعه کشور می شود.
فرحی همچنین ابراز امیدواری کرد این روند ایجاد زنجیره ارزش ساز از مواد اولیه تا تولید محصول ، استفاده از هوش مصنوعی و سیستم جامع توزیع منظم که در کمتر مجموعه صنعتی کشور دیده می شود، همواره رو به رشد باشد.
قائم مقام وزیر صمت همچنین ادامه داد: امسال رهبر معظم انقلاب سال جاری را ” جهش تولید و مشارکت مردمی” نامگذاری کردند و همه عوامل و دست اندرکاران دولت به ویژه رئیس جمهور شهید که همواره دغدغه مردم و معیشت مردم را داشتند، تلاش کردند این موضوع را عملیاتی کنند و برای این که این اتفاق بیافتد بانک مرکزی، وزارت صمت و دیگر وزارتخانه ها باید دست به دست هم بدهند تا مشارکت مردمی و بخش خصوصی پای کار بیایند.

لجستیک گروه انتخاب قابل الگوبرداری در کشور است

فرحی در ارتباط با توزیع محصولات گروه انتخاب نیز گفت: موضوع توزیع و لجستیک یکی از موضوعات بسیار مهم است که در گروه انتخاب عملیاتی شده و زنجیره کاملی را از نوآوری تا توزیع گرد هم آورده است.

وی گفت: این اتفاق بسیار خوبی است که ناوگان ملکی لجستیک انتخاب را به کار گرفته‌اند تا محصول را رایگان درب منزل، تحویل خریدار و مصرف کننده بدهند. امیدوارم این اقدام در دیگر صنایع کشور نیز الگو قرار گیرد تا حقوق مصرف‌کننده به خوبی رعایت شود.
قائم مقام وزیر صمت یادآور شد: سیستم جامع توزیع و لجستیک این مجموعه را در کمتر جایی دیده‌ام. زنجیره کاملی را در این مجموعه بازدید کردم که بحث خدمات پس از فروش و توزیع را با نوآوری ارایه می‌دهد. همچنین هاب‌های توزیع و پوشش‌دهی سراسر کشور از دستاوردهای بسیار خوبی است که می‌تواند در دیگر مجموعه‌ها الگوبرداری شود.

به بالای صفحه بردن